Maarten schreef:Kan me herrinneren dat er op de site van een preparateur, welke weet ik echt niet meer, de vermogens 340 pk voor een 98-er en 370 pk voor een 99-er Impreza stonden.
Tja als je niet aan homologaties hoeft te voldoen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maarten schreef:Kan me herrinneren dat er op de site van een preparateur, welke weet ik echt niet meer, de vermogens 340 pk voor een 98-er en 370 pk voor een 99-er Impreza stonden.
Franky schreef:Maarten schreef:Kan me herrinneren dat er op de site van een preparateur, welke weet ik echt niet meer, de vermogens 340 pk voor een 98-er en 370 pk voor een 99-er Impreza stonden.
Tja als je niet aan homologaties hoeft te voldoen.
billy schreef:Franky schreef:Maarten schreef:Kan me herrinneren dat er op de site van een preparateur, welke weet ik echt niet meer, de vermogens 340 pk voor een 98-er en 370 pk voor een 99-er Impreza stonden.
Tja als je niet aan homologaties hoeft te voldoen.
Ik weet niet of de hierboven genoemde aantallen pk's kloppen, maar een Prodrive Subaru WRC (maakt niet uit welk jaar) heeft gewoon meer dan 300 pk.
En dat geldt heus niet alleen voor de klanten versies.
David Westenbrink schreef:Ik ben er toch vrij goed van overtuigd dat er een PK grens is voor de officiele WRC's ... hoe dit op nationaal geregeld is weet ik niet.
Er zitten vast wel wat specialisten op dit forum... laat je horen!
David Westenbrink schreef:Ik ben er toch vrij goed van overtuigd dat er een PK grens is voor de officiele WRC's ... hoe dit op nationaal geregeld is weet ik niet.
Er zitten vast wel wat specialisten op dit forum... laat je horen!
joostkusters schreef:nou neem maar van mij aan dat een wrc rond de 300 pk zit, het zijn er een paar overheen, maar geen tientallen,
een wrc motor wordt op koppel gebouwd, omdat de toerentallen door de restrictor beperkt zijn.
en ze proberen de koppelkromme zo vlak mogelijk te houden,
daardoor kon peugeot ook met een 4 bak naar buiten komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten