wie en wat in 2005

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor stefan » wo maart 30, 2005 17:06

ha, nijhof rijd denk ik nog in dezellfde porsche als vorig seizoen tijdens de euregiorally. Kwas 2e paasdag in goor, daar stond zijn auto ook nog. Er stond ook een zeer mooie celica bij. kenteken was wel NLS. denk niet dat dat de oude auto is van nijhof? Wevers had toch ook zo'n celica :?

groet Stefan Snijders
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor Wolter » wo maart 30, 2005 17:11

stefan schreef:ha, nijhof rijd denk ik nog in dezellfde porsche als vorig seizoen tijdens de euregiorally. Kwas 2e paasdag in goor, daar stond zijn auto ook nog. Er stond ook een zeer mooie celica bij. kenteken was wel NLS. denk niet dat dat de oude auto is van nijhof? Wevers had toch ook zo'n celica :?
groet Stefan Snijders


Al die auto's circuleren enorm. Het kan ook nog verkocht of verhuurd worden. Wevers heeft ook heel vaak andere auto's dan alleen maar z'n eigen Corolla WRC. Mitsubishi, BMW M3, Celica en volgens mij heeft daar ook nog een Audi S2 gestaan(zag er wel eens een voorbij rijden, en het was geen normale productie-auto)... en vast nog wel meer.
Dus dat Nijhof persé met die witte Porsche rijdt dit seizoen is helemaal niet zeker. Het sluit het natuurlijk ook niet uit. :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor stefan » wo maart 30, 2005 17:16

weet jij waar wevers woont in markelo dan? ik ben er wel eens naartoe gefietst. in de hoop stiekem te zien waar hij woont 8) ma zag niets :cry: kan jij me dat niet vertellen wolter? :wink:

groet Stefan 8)
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor Turboboost » wo maart 30, 2005 17:32

Bij Jan Nijhof staat altijd alles te koop, dus dat is zowiezo altijd afwachten, maakt het wel leuk. :D

Heel de wereld weet Erik Wevers te vinden, dus zo moeilijk is het niet. :wink: Of gewoon alle adressen van de telefoongids af fietsen :idea: :twisted: :wink: En waarom stiekum? :roll: Als je vraagt mag je best even een kijkje nemen.
Laatst bijgewerkt door Turboboost op wo maart 30, 2005 17:33, in totaal 1 keer bewerkt.
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Wolter » wo maart 30, 2005 17:33

stefan schreef:weet jij waar wevers woont in markelo dan? ik ben er wel eens naartoe gefietst. in de hoop stiekem te zien waar hij woont 8) ma zag niets :cry: kan jij me dat niet vertellen wolter? :wink:

groet Stefan 8)

Zal ik je eens een geheimpje verklappen? Ik ben wel eens bij hem geweest :wink:... jaartje geleden ofzo. Die foto van m'n avatar is ook bij hem thuis. Op z'n site kan je wel zien waar hij woont: http://www.target-racing.nl/
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor rallyboy » wo maart 30, 2005 17:40

stefan schreef:weet jij waar wevers woont in markelo dan? ik ben er wel eens naartoe gefietst. in de hoop stiekem te zien waar hij woont 8) ma zag niets :cry: kan jij me dat niet vertellen wolter? :wink:

groet Stefan 8)



Erik Wevers woont niet in Markelo maar in Goor, zijn werkplaats heeft hij in Markelo.

En Wolter die site van Target staat er al twee jaar zo bij met
for hire " coming soon" enzovoort . niet up to date dus,
maar het adres wel en daar ging het om.

De Groeten,
Marcel
rallyboy
 
Berichten: 277
Geregistreerd: do feb 26, 2004 19:48
Woonplaats: Maarkel

Berichtdoor Wolter » wo maart 30, 2005 17:44

rallyboy schreef:
stefan schreef:weet jij waar wevers woont in markelo dan? ik ben er wel eens naartoe gefietst. in de hoop stiekem te zien waar hij woont 8) ma zag niets :cry: kan jij me dat niet vertellen wolter? :wink:

groet Stefan 8)



Erik Wevers woont niet in Markelo maar in Goor, zijn werkplaats heeft hij in Markelo.

En Wolter die site van Target staat er al twee jaar zo bij met
for hire " coming soon" enzovoort . niet up to date dus,
maar het adres wel en daar ging het om.

De Groeten,
Marcel


Dus toch? Ik had wel ergens een interview gezien dat hij in Goor woont, maar in ieder persbericht oid. staat wel ''de Markeloër'' of ''de man uit Markelo''. Dus vandaar de lichte verwarring :wink: Laat ik het dan zo zeggen; Ben bij z'n werkplaats geweest. :wink:

Wat betreft die site.. is inderdaad al heel lang niet aangepast, staat niks anders op dan contact info, maar zoals je zegt; Daar ging het ook om.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Niels2 » wo maart 30, 2005 18:50

Goor is goor, Goor is......


:wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor Wolter » wo maart 30, 2005 19:33

Niels2 schreef:Goor is goor, Goor is......

:wink:


...vies, wie daar woont is niet goed wies.
:wink:

Hij zal z'n beweegredenen wel hebben lijkt me.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor admin » do maart 31, 2005 9:04

Wolter schreef:
stefan schreef:ha, nijhof rijd denk ik nog in dezellfde porsche als vorig seizoen tijdens de euregiorally. Kwas 2e paasdag in goor, daar stond zijn auto ook nog. Er stond ook een zeer mooie celica bij. kenteken was wel NLS. denk niet dat dat de oude auto is van nijhof? Wevers had toch ook zo'n celica :?
groet Stefan Snijders


Al die auto's circuleren enorm. Het kan ook nog verkocht of verhuurd worden. Wevers heeft ook heel vaak andere auto's dan alleen maar z'n eigen Corolla WRC. Mitsubishi, BMW M3, Celica en volgens mij heeft daar ook nog een Audi S2 gestaan(zag er wel eens een voorbij rijden, en het was geen normale productie-auto)... en vast nog wel meer.
Dus dat Nijhof persé met die witte Porsche rijdt dit seizoen is helemaal niet zeker. Het sluit het natuurlijk ook niet uit. :wink:


De S2 die in Goor stond is niet van Erik maar van Henk Schut en die heeft er o.a. mee gereden in de GTR en Euregio. De Celica die er stond was een trainingsauto van TTE (Zo'n ding waar Joost rally's mee rijd).
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor Wolter » do maart 31, 2005 15:58

Wie en wat luidt dit topic.
Laat het nou net zo zijn dat ik Steven Kroesbergen in de Clio vanmiddag zag rijden met 2 dikke toeters op z'n oren op de A1 vlakbij knooppunt ''Azelo'' aan de andere kant van de weg. Het is niet onopgemerkt gebleven Steven! :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Jan » do maart 31, 2005 16:05

Wolter schreef:Wie en wat luidt dit topic.
Laat het nou net zo zijn dat ik Steven Kroesbergen in de Clio vanmiddag zag rijden met 2 dikke toeters op z'n oren op de A1 vlakbij knooppunt ''Azelo'' aan de andere kant van de weg. Het is niet onopgemerkt gebleven Steven! :wink:


Wat moet Steven daar nu weer, verdwaald mischien :?: :roll:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Wolter » do maart 31, 2005 16:08

Subaru Rullezzz!!! schreef:
Wolter schreef:Wie en wat luidt dit topic.
Laat het nou net zo zijn dat ik Steven Kroesbergen in de Clio vanmiddag zag rijden met 2 dikke toeters op z'n oren op de A1 vlakbij knooppunt ''Azelo'' aan de andere kant van de weg. Het is niet onopgemerkt gebleven Steven! :wink:


Wat moet Steven daar nu weer, verdwaald mischien :?: :roll:

Vast al op weg naar Almere, maar dan via de toeristische route. :wink: Maar ik zag het eigenlijk pas heel laat, maar weet 99,9% zeker dat hij het was.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor stefan » do maart 31, 2005 16:15

bedankt voor je antwoord wolter :D kga eens een keer kijken... Ik dacht ook altijd dat erik in markelo woont. net wat je zegt heb ik ook wel es gehoord dat hij uit markelo komt... woont dus in goor :? mjah... Steven kroesbergen in twente jah? :o cker aan het verkennen voor de euregio rally :P

groet Stefan 8)
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor Jan » do maart 31, 2005 16:17

Steven Kroesbergen :!: verklaar je nader :mrgreen:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten