Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hein schreef:Aan de manier waarop hij op zijn wielen staat en het ontbreken van de navigatorstoel zou ik zeggen dat deze GTI voor het circuit is ontwikkeld.
Bovendien is ie minder imposant dan de IV kitcar.
Maar wat natuurlijk niet is, kan nog komen.
StevenK schreef:Hein schreef:Aan de manier waarop hij op zijn wielen staat en het ontbreken van de navigatorstoel zou ik zeggen dat deze GTI voor het circuit is ontwikkeld.
Bovendien is ie minder imposant dan de IV kitcar.
Maar wat natuurlijk niet is, kan nog komen.
Je kunt wel met een IV vergelijken, maar als de verhalen over van de Berg kloppen, zien we zo'n dingn toch nooit meer in NL rijden
Werner schreef:In wat voor een race-serie zouden we zo'n Golf mogen verwachten. In de rallysport zou hij in de klasse N4 vallen, waar hij geen partij is voor de mitsu's en de subaru's, zo zonder 4-wielaandrijving. Mischien ontwikkelen ze ergens een soort golf-cup?
Werner schreef:Zit een turbo op, dus dat gaat niet...
Johnny schreef:Mmmm ik vind deze golf V gti ook minder dan de IV Kitcar.
Die zag er i.d.d. een stuk agressiever uit!!
Hoe de V klinkt weet ik niet, maar het geluid van de IV is onweerstaanbaar (ook weer mooier dan de III).
De IV heeft een donkere huil, als die voorbij kwam kreeg je er gewoon kippenvel van!!
Jammer dat zowel De Winkel nu die Clio heeft (ook mooi geluid, maar toch minder)
En Hoop dat Theo de centen bij elkaar kan krijgen om toch nog stiekem een paar wedstrijden te starten.
GR. John
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten