Rally bollenstreek

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rally bollenstreek

Berichtdoor sascha van veen » wo maart 30, 2005 18:09

Hallo allemaal.

Waarom houden ze geen rally in de bollenstreek en omgeving zijn echt goede wegen voor om je hebt hier in de regio helemaal geen wedstrijden ja zoetermeer is het dichst bij en amsterdam maar dat is industrie terein.

Vroeger starte de tulpen rally altijd in noordwijk met een proef op het strand heb ik mij weten tevertellen en je hebt hier allemaal weggetjes tussen bollenvelden enzo echt je zou der een leuike rally kunnen uitzetten of een leuke tourit.

Naja het probleem zal wel vrijwillegers zijn wel erg jammer.

gr

Sascha
sascha van veen
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma jan 10, 2005 11:08
Woonplaats: Warmond

Re: Rally bollenstreek

Berichtdoor Erik » wo maart 30, 2005 18:38

sascha van veen schreef:
Waarom houden ze geen rally in de bollenstreek
Sascha


"ze" bestaat niet..

Een rally ontstaat doordat een aantal (lokale) enthousiaste rallyliefhebbers zelf het initiatief nemen een rally te organiseren. Zoiets wordt niet van bovenaf bepaald. Dus als jij mogelijkheden ziet voor een rally in de bollenstreek.... dan weet je nu wat je te doen staat.... succes...:-)
Erik
 
Berichten: 72
Geregistreerd: di sep 23, 2003 18:36

Bollenstreek rally

Berichtdoor sascha van veen » wo maart 30, 2005 19:31

Hey

Ja ik wil wel met een aantal rally gekken een rally organiseren mijn pa heeft een sport evenenmenten bedrijf organiseert evenenmenten maar ja dan moet ik wel een aantal mensen hebben dus als je wilt helpen stuur even een mailtje naar alexandervanveen@hotmail.com

dan hoor ik het wel

gr

Sascha van Veen
sascha van veen
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma jan 10, 2005 11:08
Woonplaats: Warmond

Email adres

Berichtdoor sascha van veen » wo maart 30, 2005 19:32

Sorry moet alexandervanveen1987@hotmail.com zijn of voeg me even op msn toe.

gr

Sascha van veen
sascha van veen
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma jan 10, 2005 11:08
Woonplaats: Warmond

Berichtdoor Wolter » wo maart 30, 2005 19:40

Welkom op 't forum, ik heb jou volgens mij nog niet eerder dan vandaag hier gezien als ik t goed heb.

Rally is natuurlijk het mooiste wat er is, maar we hebben nu al redelijk wat rally-wedstrijden in NL en ik weet niet of zowel rijders als toeschouwers op nog meer wedstrijden zitten te wachten. En dan met name deelnemers. Het kost veel geld om mee te doen en de meeste rijders hebben soms weinig tijd, zodat ze voor een wedstrijd afzeggen. Als een ieder dat op z'n beurt doet dan houden we na een tijdje bij iedere rally een kleiner en minder sterk deelnemersveld over.

En nog een tip: Er bestaat ook een ''edit'' butten om je berichten te veranderen. :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Bollenstreek rally

Berichtdoor sascha van veen » wo maart 30, 2005 19:44

Hey

JA daar heb je gelijk in maar ja je hebt hier in de omgeving helemaal niets aan autosport en rally enzo dus het lijkt me een goed idee dus naja je weet maar nooit.

En naja dan zeggen rijders mischien een andere rally af omdat ze deze nog nooit hebben gereden.

gr

sascha van veen.
sascha van veen
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma jan 10, 2005 11:08
Woonplaats: Warmond

Re: Bollenstreek rally

Berichtdoor nkroeze » wo maart 30, 2005 20:07

sascha van veen schreef:Hey

JA daar heb je gelijk in maar ja je hebt hier in de omgeving helemaal niets aan autosport en rally enzo dus het lijkt me een goed idee dus naja je weet maar nooit.

En naja dan zeggen rijders mischien een andere rally af omdat ze deze nog nooit hebben gereden.

gr

sascha van veen.


Als ik je zo hoor praten moet je eerst maar eens verdomd goed gaan informeren wat er allemaal bij komt kijken van het organiseren van een sprint! Wij zijn er nu mee bezig, en ondanks de groep met enorm ervaren rallysporters (rijders, navigatoren, oud organisatoren) kom je nog altijd voor hele grote verrassingen te staan....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Rally

Berichtdoor sascha van veen » wo maart 30, 2005 20:26

Ja ik weet dat er heel veel voor komt kijken vergunningen verzekeringen sponsering moeilijk verhaal allemaal maar ja als niemand een poging doet met een aantal mensen komt er nooit een rally in een streek waar het heel mooi kan je kan der zeer mooien proefen uitleggen maar ja vrijwillegers heb je der wel voor nodig he.

gr

Sascha :D
sascha van veen
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma jan 10, 2005 11:08
Woonplaats: Warmond

Re: Rally

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo maart 30, 2005 20:46

sascha van veen schreef:Ja ik weet dat er heel veel voor komt kijken vergunningen verzekeringen sponsering moeilijk verhaal allemaal maar ja als niemand een poging doet met een aantal mensen komt er nooit een rally in een streek waar het heel mooi kan je kan der zeer mooien proefen uitleggen maar ja vrijwillegers heb je der wel voor nodig he.

gr

Sascha :D


Ga eerst maars eens met de gemeente praten waar je het wild doen. Dan de verzekering voor het evenement. Brandweer /politie/ ziekenwagen/
hekwerk/ saniterre voorzienning/ voor dat je iets wild beginnen ga ook eens praten met een andere organisator dan hoor je de voors en na's en als je dan nog zin hebt dan er tegen aan. Het zou goed voor de sport zijn wat andere evenementen.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor nkroeze » wo maart 30, 2005 21:11

En kom je dan ook rijden bij de nieuwe evenementen Peter? Want als we iets kunnen gebruiken zijn het wel deelnemers straks! :wink:
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo maart 30, 2005 21:19

nkroeze schreef:En kom je dan ook rijden bij de nieuwe evenementen Peter? Want als we iets kunnen gebruiken zijn het wel deelnemers straks! :wink:


Niels zodra de nieuwe auto klaar is gaan we alles rijden. Ons buget is geen probleem.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo maart 30, 2005 21:21

nkroeze schreef:En kom je dan ook rijden bij de nieuwe evenementen Peter? Want als we iets kunnen gebruiken zijn het wel deelnemers straks! :wink:

Het is altijd leuk een nieuw evenement maar je moet wel veel kenissen hebben om het rond te krijgen wij zijn ook al een tijdje bezig met een evenement.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor nkroeze » wo maart 30, 2005 21:53

V.D.G Rally team schreef:
nkroeze schreef:En kom je dan ook rijden bij de nieuwe evenementen Peter? Want als we iets kunnen gebruiken zijn het wel deelnemers straks! :wink:


Niels zodra de nieuwe auto klaar is gaan we alles rijden. Ons buget is geen probleem.


Mooi zo, je bent meer dan welkom! Ben je er in Almere om te kijken? Zoja, wandel ff bij me langs, dan krijg je de deelnemersinfo flyer van me.

Wij zijn eind vorig jaar gestart en bij onze eerste echte poging komt het gelijk goed!
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo maart 30, 2005 22:16

nkroeze schreef:
V.D.G Rally team schreef:
nkroeze schreef:En kom je dan ook rijden bij de nieuwe evenementen Peter? Want als we iets kunnen gebruiken zijn het wel deelnemers straks! :wink:


Niels zodra de nieuwe auto klaar is gaan we alles rijden. Ons buget is geen probleem.


Mooi zo, je bent meer dan welkom! Ben je er in Almere om te kijken? Zoja, wandel ff bij me langs, dan krijg je de deelnemersinfo flyer van me.

Wij zijn eind vorig jaar gestart en bij onze eerste echte poging komt het gelijk goed!


oké
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Rally

Berichtdoor sascha van veen » wo maart 30, 2005 23:37

Hey

Ik wil me der 200% voor inzetten maar dan heb ik nog wel een aantal andere mensen nodig die willen helpen en hun tijd er in willen steken.

gr

Sascha
sascha van veen
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma jan 10, 2005 11:08
Woonplaats: Warmond

Volgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten