Subaru Impreza gefacelift

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Subaru Impreza gefacelift

Berichtdoor bennie2000 » do jun 16, 2005 20:09

In Japan is de verkoop gestart van de vernieuwde Subaru Impreza. In Europa zal het vernieuwde model op de autoshow in Frankfurt debuteren.

Subaru heeft de Impreza van een vernieuwd uiterlijk voorzien. De auto heeft nu hetzelfde nieuwe gezicht als de overige nieuwe modellen van Subaru. Voor het kenmerkende uiterlijk is de Griekse ontwerper Andreas Zapatinas verantwoordelijk. De Impreza is de eerste Subaru van de hand van deze ontwerper die de oversteek uit Japan maakt.
De gefacelifte Impreza is vandaag in Japan in de verkoop gegaan. In Europa debuteert het model in september op de IAA in Frankfurt. In het late najaar staat de Impreza-nieuwe-stijl bij de dealers.
Naast het uiterlijk van de auto is ook het interieur op diverse punten verbeterd. Subaru belooft een beter kwaliteitsgevoel en een nadruk op sportiviteit. De techniek van de snelle WRX STI wordt met het nieuwe model aangepast. Subaru geeft in elk geval al vrij dat het maximale koppel is toegenomen van 343 naar 422 Nm. Tijdens de IAA in Frankfurt worden nadere details over de vernieuwde Impreza bekendgemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Berichtdoor Han » do jun 16, 2005 20:28

Hallo Bennie,

Dit is een rallysport Forum dit soort berichten kan je beter bij een subaru club neerzetten.
Han
 
Berichten: 366
Geregistreerd: di nov 16, 2004 19:18
Woonplaats: Friesland

Berichtdoor EvoV6 » do jun 16, 2005 20:41

Denk dat de meeste mensen hier op t forum wel liefhebber zijn van de impreza of Evo en daar dan ook graag t nieuws over horen!
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Han » do jun 16, 2005 21:00

Persoonlijk vind ik het geen goede zaak om hier topics te maken met autonieuws .
En volgens mij is het beleid op deze site om GEEN foto in het forum te plaatsen.
Natuurlijk zijn het leuke auto’s maar dan zijn er nog veel merken die in aanmerking komen.
Maar we gaan wel beleven wat de Admin doet.
Han
 
Berichten: 366
Geregistreerd: di nov 16, 2004 19:18
Woonplaats: Friesland

Berichtdoor Niels2 » do jun 16, 2005 22:14

Jaja, en waarmee word er in groep N gereden? Juist de Subaru Impreza, heeft dus zeker wel met rally te maken.

Vind het topic over Peugeot in Lemans wel zwaar nutteloos.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor DEEF » do jun 16, 2005 22:31

Han schreef:Persoonlijk vind ik het geen goede zaak om hier topics te maken met autonieuws .
En volgens mij is het beleid op deze site om GEEN foto in het forum te plaatsen.
Natuurlijk zijn het leuke auto’s maar dan zijn er nog veel merken die in aanmerking komen.
Maar we gaan wel beleven wat de Admin doet.


>>>
Han

Ik durf te wedden dat jij vroeger nog nooit op school gespijbeld hebt en er bij jou absoluut niet afgekeken mocht worden...
DEEF
 
Berichten: 146
Geregistreerd: za jan 19, 2002 16:45
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Jaap Sinke » do jun 16, 2005 23:11

Tis net een SAAB (kan geen toeval zijn).

Wachten op de WRC nieuwe griekse ontwerp stijl.
Avatar gebruiker
Jaap Sinke
 
Berichten: 271
Geregistreerd: ma nov 01, 2004 14:05
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor bennie2000 » vr jun 17, 2005 0:38

Goede rallyfanaten, laat dit nu weer niet een item worden, van ik weet het beter.....
Iedereen heeft een eigen mening, verhaal vandaar dat dit FORUM ook uit VERSCHILLENDE onderdelen bestaat.
als ik een verhaal of een mening wil delen met mijn mede rallyfanaten, dan zoek ik daarvoor het meest geschikte onderdeel.
In het onderdeel auto's lijkt mij dat je iets relevant vertel over een merk, auto, die meerijdt in het WRC( volgens mij doet subaru dat ook).
Han is van mening dat dit bericht , hier niet thuis hoort op dit RALLYFORUM, als hij dat vindt laat hem lekker....er zullen misschien wel andere mensen zijn die dit wel waarderen
Aangezien ik al meer dan een jaar diverse berichten over auto's post en tot nu toe geen problemen ermee heb gehad (anders had ADMIN wel opgetreden), zal ik hier ook in de toekomst mee doorgaan, tot er anders wordt voorgeschreven.

gezien de leeftijden van de deelnemers van dit forum , moet dit geen probleem zijn, want af en toe lijken we hier op het forum wel kleine kinderen.......of stoot ik daar nu ook weer iemand mee...
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Berichtdoor mantaboy » vr jun 17, 2005 8:41

Je stoot niemand voor de neus, behalve met die foto's van die snelle Seat die je hier neerzet.... :wink: :lol:
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Wolter » vr jun 17, 2005 10:34

Ik ben ook op zoek naar een auto... ik kan niet zeggen dat ik hem lelijk vind, maar super is anders... Heb een beetje het gevoel dat de voorkant te zwaar is, en de achterkant te licht.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Jan » vr jun 17, 2005 20:42

Mensen zoals Han moet je gewoon negeren. Als je de link niet snapt tussen Subaru en de Rallysport dan weet ik niet wat je hier te zoeken heb op dit forum.

Bennie gewoon doorgaan met deze posts, als jij het niet deed, had ik het wel gedaan :mrgreen:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Han » za jun 18, 2005 21:27

DEEF schreef:>>>
Han

Ik durf te wedden dat jij vroeger nog nooit op school gespijbeld hebt en er bij jou absoluut niet afgekeken mocht worden...


Had jij ook moeten doen :wink:
Han
 
Berichten: 366
Geregistreerd: di nov 16, 2004 19:18
Woonplaats: Friesland

Berichtdoor Maarten » ma jun 20, 2005 20:25

Ik denk dat we helemaal niets gaan beleven van wat de Admin doet... Het topic staat immers in het juiste forum ("Auto's") en het is toch wel een relevant topic volgens mij...

Anyway... ik ben er niet helemaal kapot van... Niet helemaal mijn smaak :)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor |EVO| » ma jun 20, 2005 20:37

Ik ook niet, het straalt niet meer rally uit, het is meer een gewone toerwagen als je toch aan autosport denkt.
Avatar gebruiker
|EVO|
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo mei 29, 2005 8:30
Woonplaats: Hoevelaken

Berichtdoor |||Maverick||| » di jun 21, 2005 18:44

Ik vind em wel vet!!

Alleen 1 minpuntje....(hopelijk... :roll: ) en dat is het omgekeerde audi-rooster op de voorkant... da vink dr niet uitzien... Maar goed, ieder zijn smaak! (maar dan wel het liefst de mijne :lol:
Avatar gebruiker
|||Maverick|||
 
Berichten: 11
Geregistreerd: zo mei 22, 2005 14:06
Woonplaats: Almelo

Volgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten