Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Boefke schreef:StevenK schreef:Ik was 'm ook al tegen gekomen. Voor de helft zou ik 'm gekocht hebben
Hey StevenK ik heb toevallig ook een GOLF RALLYE die kun je wel halen voor 10500eurie :
StevenK schreef:Boefke schreef:StevenK schreef:Ik was 'm ook al tegen gekomen. Voor de helft zou ik 'm gekocht hebben
Hey StevenK ik heb toevallig ook een GOLF RALLYE die kun je wel halen voor 10500eurie :
Als 'ie ook minder dan 500 km op de teller heeft staan,ben ik je man
Boefke schreef:StevenK schreef:Boefke schreef:StevenK schreef:Ik was 'm ook al tegen gekomen. Voor de helft zou ik 'm gekocht hebben
Hey StevenK ik heb toevallig ook een GOLF RALLYE die kun je wel halen voor 10500eurie :
Als 'ie ook minder dan 500 km op de teller heeft staan,ben ik je man
Als je goed kijkt zijn het mijlen dus dat gaat niet lukken.maar als jij 500km erop wilt moet ik ff kijken of ik nog een schroevendraaier heb!
Een echte Duitse Rally is veel beter.
Boefke schreef:Een golf rallye met een turbo is geen golf rallye!!!!! Het is een super auto zoals hij bedoeld is(met g lader)
Die lader valt best mee,je moet hem alleenwat aandacht geven op zijn tijd dan komt het kei goed!
StevenK schreef:Boefke schreef:Een golf rallye met een turbo is geen golf rallye!!!!! Het is een super auto zoals hij bedoeld is(met g lader)
Die lader valt best mee,je moet hem alleenwat aandacht geven op zijn tijd dan komt het kei goed!
Ik heb teveel ervaring met G laders om het daar mee eens te zijn.
cellie schreef:StevenK schreef:Boefke schreef:Een golf rallye met een turbo is geen golf rallye!!!!! Het is een super auto zoals hij bedoeld is(met g lader)
Die lader valt best mee,je moet hem alleenwat aandacht geven op zijn tijd dan komt het kei goed!
Ik heb teveel ervaring met G laders om het daar mee eens te zijn.
Vertel............
RallyeRichard schreef:Ik rij nog steeds met de originele G-lader in de rondte en nog geen centje pijn (afkloppen). De teller staat inmiddels op 160.000 kilometer, waarvan zo'n 35.000 met een 72mm poelie en 10.000 met 68mm. Het KAN dus best redelijk lang goed gaan. En ja, hij komt (te?) vaak aan de 7000rpm...
...*nogmaals afkloppen*...
RallyeRichard schreef:Ik rij nog steeds met de originele G-lader in de rondte en nog geen centje pijn (afkloppen). De teller staat inmiddels op 160.000 kilometer, waarvan zo'n 35.000 met een 72mm poelie en 10.000 met 68mm. Het KAN dus best redelijk lang goed gaan. En ja, hij komt (te?) vaak aan de 7000rpm...
...*nogmaals afkloppen*...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten