BMW getest in lelystad

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » vr dec 16, 2005 23:09

Turboboost schreef:Beetje off-topic dit, maar een goed alternatief zou kunnen zijn om na de chicane op de Ypeloweg links af het onverhard op te gaan i.p.v. het straatje richting het gemaal. 8) Verleng je de proef ook weer, want dit jaar is er ook al het stukje zand/ gravel vlak voor de bebouwde kom van Enter eruit gehaald. Jammer. :?

Of een combi maken van kp Enter en kp Ypelo, denk dat je dan een hele mooie lange proef krijgt. :D


TOP IDEE !

immers, als je voorbij de chicane linksaf de zandweg ingaat, kom je uit op de Enterweg.. (einde zandweg links)

die weg voert over zo'n 7 kilometer richting Enter, met de meest fraaie bochtencombinaties richting de Regge :P


(ik blijft trouwens off-topic gaan hier...)
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Campos » za dec 17, 2005 14:22

nkroeze schreef:Nou heren/dames,

hoe is het gisteren gegaan? Ik zou er zelf heel graag bijgeweest zijn, maar het kwam een weekje te vroeg helaas....

Om het offtopic gedeelte maar even te doorbreken :lol:
Ik ben even wezen kijken en het was druk! Een hogere opkomst dan verwacht vertelde Mark al.
Een aantal debutanten, een aantal rallyrijders van weleer en een aantal huidige rallyrijders. (waaronder een wel erg bekende naam!) Ook zag ik dé driftkoning uit Nederland die, als hij gaat rijden, ongetwijfeld een geduchte tegenstander gaat worden voor een ieder die voor de 'Dwarsligger-bokaal' gaat! :mrgreen:

Het technische gedeelte zag er goed uit, o.a. het pk/gewicht verhouding en de controle en naleving van die regel was erg strak geregeld met een technische man met veel ervaring op het gebied van mobiele vermogensbanken in de autocross/racerij en met name BMW 325i's. Dat gedeelte van het technisch reglement lijkt waterdicht, een goed uitgangspunt voor de Challenge lijkt me.

Verder mocht een ieder die dat wilde even een test(d)ri(f)t maken met de 0-auto uit de Euregio, ook erg leuk om te zien. De auto stond al op de nieuwe Maloya banden die hoogstwaarschijnlijk gebruikt gaan worden. Ik heb de auto zelf ook even geprobeerd en het viel me op dat de auto lekker accelereert, strak ligt en de banden in de natte omstandigheden goed presteren. (Droog is dan natuurlijk nog de vraag)
Wel lijkt het toegestane korte stuurhuis erg aan te raden, zeker voor een FWD-prutser als ikzelf :mrgreen:

Ik vond het erg interessant en als degenen die daar hun hand opstaken op de vraag wie gaat rijden, dan kan het nog wel eens lekker druk en dwars worden komend seizoen :D
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor cellie » za dec 17, 2005 19:35

Een aantal debutanten, een aantal rallyrijders van weleer en een aantal huidige rallyrijders. (waaronder een wel erg bekende naam!)

Vertel geef eens een hint :lol:
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Berichtdoor Walter Geuzebroek » zo dec 18, 2005 11:42

Theo?
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor cellie » zo dec 18, 2005 14:02

Walter Geuzebroek schreef:Theo?

Theo wie :wink:
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Berichtdoor Niels2 » zo dec 18, 2005 14:09

Kraats :roll:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor John B » ma dec 19, 2005 20:56

v/d Berg is z'n zac bmw aan het ombouwen voor het geval dat tíe niks te doen heeft in 2006
John B
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do jul 08, 2004 22:14

Berichtdoor cellie » ma dec 19, 2005 21:59

John B schreef:v/d Berg is z'n zac bmw aan het ombouwen voor het geval dat tíe niks te doen heeft in 2006

hij kan niet stil zitten die theo :wink:
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Vorige

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten