Pagina 39 van 41

BerichtGeplaatst: do apr 22, 2010 13:15
door scoobyfreak04
Cinq-Power schreef:Die van Kuipers was niet erg nieuw meer nee, wel toen die bij Kuipers vandaan ging, Kuzaj heeft toch gloednieuw plaatwerk op die 207 gemonteerd?
Kuzaj zal hem wel eens een volledige nieuwe body bezorgd hebben ook. :D

BerichtGeplaatst: do mei 13, 2010 12:10
door actionmedia4all.com
Ik lees net op het Duitse Rallye-Magazin.de dat Nasser Al-Attiyah en Jack de Keijzer per direct zijn opgestapt bij Rene Georges Rally Sport.
De reden zou zijn dat het team te onprofessioneel zou zijn en er te weinig reserve onderdelen zouden zijn.
Nasser Al-Attiyah geeft aan dat hij zeer veel geld betaalt om te kunnen rijden en hij vind dat hij daarvoor niet voldoende terug krijgt.

Nu weet ik dat Jack de Keijzer op dit forum ook actief is en misschien zou hij nog het een en ander kunnen toelichten, als hij dat wil natuurlijk.

Het bericht waar ik het over heb is trouwenshier te vinden.

BerichtGeplaatst: zo mei 16, 2010 13:35
door JoostS
Vet ding zeg!

Afbeelding

BerichtGeplaatst: zo mei 16, 2010 14:56
door lunteraan
deze is echt vet vind hem het mooist van allemaal zo

BerichtGeplaatst: zo mei 16, 2010 19:37
door scoobyfreak04
En normaal binnenkort te zien in ieper! :D

BerichtGeplaatst: zo mei 16, 2010 19:53
door Holkers
Al die Fiesta's hebben dezelfde layout, dus om dit nou de mooiste te vinden... :wink:

BerichtGeplaatst: zo mei 16, 2010 20:59
door vandeven
Dit is een skoda s2000 van 2010 van de zweed Per Arne Saav.

http://www.youtube.com/watch?v=92Stzp8WvAE

BerichtGeplaatst: ma mei 17, 2010 16:39
door WRC fan
Helemaal niet vervelend om naar te kijken op het onverhard. Nu nog met een turbo erin en Loeb, Latvala, Ogier en Hirvonen als rijders en het is helemaal super.

BerichtGeplaatst: ma mei 17, 2010 20:42
door Bartrallyfan
actionmedia4all.com schreef:Ik lees net op het Duitse Rallye-Magazin.de dat Nasser Al-Attiyah en Jack de Keijzer per direct zijn opgestapt bij Rene Georges Rally Sport.
De reden zou zijn dat het team te onprofessioneel zou zijn en er te weinig reserve onderdelen zouden zijn.
Nasser Al-Attiyah geeft aan dat hij zeer veel geld betaalt om te kunnen rijden en hij vind dat hij daarvoor niet voldoende terug krijgt.

Nu weet ik dat Jack de Keijzer op dit forum ook actief is en misschien zou hij nog het een en ander kunnen toelichten, als hij dat wil natuurlijk.

Het bericht waar ik het over heb is trouwenshier te vinden.
Jack was twee jaar geleden al weg bij Rene George, maar is toen (na een korte tijd bij Abarth) terug naar Georges gegaan om het Team te versterken na het tragische ongeva bij een test met Larry Cols (wie weet hoe het met hem is?) waarbij een tecnici om het leven kwam. dus hij was toen waarschijlijk al toe aan een nieuwe uitdaging.

BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 20:18
door gta
Het gaat heel goed met Jack, en ja hij was inderdaad aan een nieuwe uitdaging toe.. 8)

Over de situatie tussen Mij / RGRS en RGRS / Al-Attiyah kan en wil ik geen reactie op geven. dat hoofdstuk is voor mij op 15 Mei 2010 afgesloten ( zie mijn website ).

Volgende uitdaging is de WRC Rally Portugal, begin van een nieuwe samenwerking met http://www.ralliart.it/ om het PWRC Programma te begeleiden.. ( Pirelli Star drivers & Armindo Araujo ). Evo X.

Gr.
Jack.

BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 20:27
door lunteraan
veel plezier daar en hopelijk veel succes.
is wel te begrijpen dat je daarniet over wil reageren.

BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2010 21:05
door Red_Spike
Bartrallyfan schreef:na het tragische ongeval bij een test met Larry Cols (wie weet hoe het met hem is?)


Volgens mij was hij bijrijder bij een goede piloot (weet even niet meer wie) tijdens de Legend Boucle de Spa, het gaat volgens mij goed met hem. Verder weet ik niks van zijn toestand.

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 21:56
door Damian
Het heeft vast wel ergens gestaan hoor denk ik, maar hoe bouwen ze de Mini WRC om naar een s2000 spec. Andere motor erin? Turbo uitzetten? Ik snap et nie :D

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 22:03
door scoobyfreak04
Damian schreef:Het heeft vast wel ergens gestaan hoor denk ik, maar hoe bouwen ze de Mini WRC om naar een s2000 spec. Andere motor erin? Turbo uitzetten? Ik snap et nie :D
De mini is geen S2000. is een 1.6T. en je maakt er een wrc van met een andere restrictor en een andere aro kit (spoilers)

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 22:07
door rallyfreak1
Heeft een s2000 geen 2 liter motor zonder turbo? :shock: