vraagje over de rally van oberehe a.s zaterdag

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

vraagje over de rally van oberehe a.s zaterdag

Berichtdoor markdevries » vr aug 18, 2006 15:50

mijn vader en ik zijn van plan om morgen de rally van oberehe te gaan bekijken, nou hebben wij 3 vragen:

1. waar bevindt zich de service vd rally van oberehe in welke plaats?
2. waar liggen de kp"s van deze rally in welke plaatsen en weet iemand nog spectaculaire plaatsen om te staan? ( hairpins of sow :wink: )
3. heeft er misschien iemand een tijdschema van deze rally of waar kan ik een tijdschema krijgen?

bij voorbaat dank voor het willen beantwoorden van deze vragen :wink:
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor Turboboost » vr aug 18, 2006 15:55

als je de moeite neemt om er heen te gaan, dan zijn de kosten voor een infopakketje ook geen probleem, toch? :)

Laatse keer dat ik daar was kon je gemakkelijk aan een infopakketje komen (oberehe zelf) zodat je ook direct de proeven en de service weet te vinden. 8)

Veel plezier, leuke wedstrijd!
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor markdevries » vr aug 18, 2006 16:00

dat klopt jouter;) maar klopt het dan ook dat de service in Hillesheim is en kun je daar ook infopakketten krijgen of moet je daarvoor speciaal naar Oberehe en waar in Oberehe moet je dan zijn? :wink: sorry maar wist nu opeens dacht ik dat de service in Hillesheim is :oops: weet niet of het klopt;)
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor Hein » vr aug 18, 2006 16:20

Start en finish zijn in ieder geval in Hillesheim. Service verwacht ik ook daar.

of lees dit even door:

http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... ws&id=1033


Voor de rest kijk je even op www.msc-oberehe.de.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor nkroeze » vr aug 18, 2006 16:33

Service is er helemaal niet, zoals al jaren...

Maar inderdaad, alles is gesitueerd in Hillesheim dit jaar, dus daar je infopakketje halen en daar zijn ook alle deelnemers... (slapen/starten/wachten/finishen en feesten...)
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor YellowLeonVT » vr aug 18, 2006 16:43

Is dit nog een beetje een rally om te kijken ?? Ligt wel mooi in de buurt van de de nordschleife dus een combi is mischien wel een idee..
Is dit een goed te bereiken rally? Ben er nooit geweest maar als het een beetje een compacte rally is dan lijkt het me wel te doen..

gr.Buks
YellowLeonVT
 
Berichten: 807
Geregistreerd: wo dec 29, 2004 17:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor markdevries » vr aug 18, 2006 16:54

bedankt iedereen voor de hulp :wink: denk dat ik er nu wel uit zal komen en yellow leon VTT en of het een compacte rally is 6 kp's van totaal 31 kilometer noem ik toch compact :wink: :P
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor Turboboost » vr aug 18, 2006 18:04

Zoals ik zei is mijn laatste bezoek daarzo alweer van een tijdje terug. :oops: Nu ik me het goed weet te herinneren stonden er wel wat auto's links en rechts met een busje, maar sprake van een service terrein was er toen inderdaad ook al niet. 8)
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor YellowLeonVT » vr aug 18, 2006 18:27

markdevries schreef: yellow leon VTT en of het een compacte rally is 6 kp's van totaal 31 kilometer noem ik toch compact :wink: :P

Had het meer over de afstanden tussen de proeven dan de lengte van de proeven zelf.
YellowLeonVT
 
Berichten: 807
Geregistreerd: wo dec 29, 2004 17:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Wolter » za aug 19, 2006 0:26

YellowLeonVT schreef:
markdevries schreef: yellow leon VTT en of het een compacte rally is 6 kp's van totaal 31 kilometer noem ik toch compact :wink: :P

Had het meer over de afstanden tussen de proeven dan de lengte van de proeven zelf.

160 km verbindingsroute ten opzichte van 31 km proef.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten