Rallyauto gestolen

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor J©® » do okt 19, 2006 17:27

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat ie binnenkort opduikt als vluchtauto bij een bankoverval of iets dergelijks. Tis natuurlijk wel een robuuste vluchtauto. Alleen snel instappen wordt iets lastiger omdat je eerst 'in de kooi' moet duiken.
J©®
 
Berichten: 44
Geregistreerd: do okt 12, 2006 10:08

Berichtdoor p van de wardt » do okt 19, 2006 18:12

J©® schreef:Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat ie binnenkort opduikt als vluchtauto bij een bankoverval of iets dergelijks. Tis natuurlijk wel een robuuste vluchtauto. Alleen snel instappen wordt iets lastiger omdat je eerst 'in de kooi' moet duiken.


of een ramkraak!
Beter goed gereden als slecht gelopen
p van de wardt
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 20:26
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor J©® » do okt 19, 2006 18:13

p van de wardt schreef:of een ramkraak!


Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.
J©®
 
Berichten: 44
Geregistreerd: do okt 12, 2006 10:08

Berichtdoor rally for ever » do okt 19, 2006 18:24

Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.


:evil: Ik zeg, terug in de tijd. Als ze dit soort mensen, die dus niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven, pakken => vingers eraf! :wink:
Effe zonder gekheid, natuurlijk erg vervelende en trieste zaak dit. :(
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor Holkers » do okt 19, 2006 18:25

rally for ever schreef:
Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.


:evil: Ik zeg, terug in de tijd. Als ze dit soort mensen, die dus niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven, pakken => vingers eraf! :wink:


Sharia...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor p van de wardt » do okt 19, 2006 18:39

Holkers schreef:
rally for ever schreef:
Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.


:evil: Ik zeg, terug in de tijd. Als ze dit soort mensen, die dus niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven, pakken => vingers eraf! :wink:


Sharia...


Bewuste persoon de tussen de boom en auto, touwtje aan de trekhaak of sleepoog van de bewuste auto en aan de boom, handjes aan de touwen binden en gas geven maar!
Beter goed gereden als slecht gelopen
p van de wardt
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 20:26
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Maple » do okt 19, 2006 18:55

nkroeze schreef:
tukkermarshall schreef:is er in Polen ook een rallyforum? misschien moet je je bericht daar opzetten! :x

Veel succes, ik denk dat de auto inmiddels al gestript is en in onderdelen verkocht gaat worden :oops:


Wat ontzettend makkelijk en flauw zeg......

Sorry, maar ik kan om dit soort dingen echt kwaad worden, het slaat nergens op, is nergens op gebaseerd en versterkt alleen maar het "denkbeeld" wat er bij sommige mensen heerst....


Hoe zou het toch komen dat ik mij deze reactie zo goed kan voorstellen :)
Maple
 
Berichten: 140
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 19:10
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Rallyphoto » vr okt 20, 2006 8:56

Wil degene die deze auto gestolen heeft, zo vriendelijk zijn deze voor mijn deur te parkeren, de sleutels (een uitleg van hoe ik een hot-wire op een EVO kan doen, mag ook) door de brievenbus gooien.

Ik dank U.

Triest dat dit WEER heeft mogen voorkomen, de laatste jaren is het al vaak raak geweest. Sterkte Louis.
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Rallyphoto
 
Berichten: 140
Geregistreerd: di feb 08, 2005 23:23
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor nkroeze » vr okt 20, 2006 13:35

Maple schreef:
nkroeze schreef:
tukkermarshall schreef:is er in Polen ook een rallyforum? misschien moet je je bericht daar opzetten! :x

Veel succes, ik denk dat de auto inmiddels al gestript is en in onderdelen verkocht gaat worden :oops:


Wat ontzettend makkelijk en flauw zeg......

Sorry, maar ik kan om dit soort dingen echt kwaad worden, het slaat nergens op, is nergens op gebaseerd en versterkt alleen maar het "denkbeeld" wat er bij sommige mensen heerst....


Hoe zou het toch komen dat ik mij deze reactie zo goed kan voorstellen :)


Ik had m ook van jou verwacht, maar ja, je was nog niet online slaperd! :lol:
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor tukkermarshall » vr okt 20, 2006 16:18

maarrruh, om het even serieus te houden ik kan je wel 99.9% garantie geven dat de auto allang het land uit is. In Nederland is ie zeker niet omdat dat soort auto's in Nederland niet in het illegale circuit te slijten zijn. Daarvoor zijn ze te opvallend. Zonder te willen discrimineren durf ik wel te stellen dat de auto naar een voormalig oostblokland of Afrika verscheept is. Daar is namelijk een levendige handel in exclusieve auto's. En waar ze vandaan komen en hoe, dat boeit de meeste klanten daar niet zo. Er zijn serieuze transport ondernemingen daar die zonder blikken of blozen gejatte trucks overspuiten en inzetten. Heisterkamp (Oldenzaal) heeft zo al een stuk of wat trucks kwijtgeraakt.
tukkermarshall
 
Berichten: 24
Geregistreerd: wo sep 13, 2006 21:08
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor ijsbeer » vr okt 20, 2006 23:04

nkroeze schreef:
tukkermarshall schreef:is er in Polen ook een rallyforum? misschien moet je je bericht daar opzetten! :x

Veel succes, ik denk dat de auto inmiddels al gestript is en in onderdelen verkocht gaat worden :oops:


Wat ontzettend makkelijk en flauw zeg......

Wat dacht je van Tjechie, Hongarije, Bulgarije, Rusland en wat dacht je van je eigen kleine, geweldige, diefstalloze NEDERLAND!

Sorry, maar ik kan om dit soort dingen echt kwaad worden, het slaat nergens op, is nergens op gebaseerd en versterkt alleen maar het "denkbeeld" wat er bij sommige mensen heerst....


Ben het met Niels eens.

@Heb de foto van de auto op meerdere fora's geplaatst.
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor pedduhwick » za feb 03, 2007 19:33

lees net op pitstop.tv
Gestolen Evo VII van Louis Van Roey uitgebrand teruggevonden

<admin note>
Het beleid dat we geen integrale berichten kopiëren van andere sites is nog steeds onverminderd van kracht
</admin note>
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Jan » za feb 03, 2007 20:45

2 Ramkraken met de EVO :shock:

Die durven wel met een rolkooi.. :roll:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor ijsbeer » zo feb 04, 2007 16:10

Fotos:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een EVO is ook niet bullet proof ;)
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor mmrizio » zo feb 04, 2007 16:27

Waar is de rolkooi gebleven?

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten