Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Berto schreef:Dat was volgens mij de golff van Bas van Kamperdijk, die door die jongens is omgebouwd naar 16 klepper..
Berto schreef:De G lader was inderdaad een probleem.
Het ding plofte regelmatig uit elkaar.
Zoals Bas me vertelde zelfs een keer gaten in de motorkap.
Berto schreef:Dat was volgens mij de golff van Bas van Kamperdijk, die door die jongens is omgebouwd naar 16 klepper..
Franky schreef:Berto schreef:De G lader was inderdaad een probleem.
Het ding plofte regelmatig uit elkaar.
Zoals Bas me vertelde zelfs een keer gaten in de motorkap.
Ik herinner me niks anders als gebroken aandrijfassen/primaire assen van de versnellingsbak/lekkende glader enzenz. 10 van de 12 wedstrijden uitgevallen. 2 geeindigd op halve kracht.
In Hulst smolt de kap in het kleppendeksel en liepen alle kanalen vol met plastic. Blok en alles liep zo vast dat er geen onderdeel meer bruikbaar van was incl de G-lader. Dat was zijn laatste optreden als G60 dacht ik.
De 16v was een heerlijke auto om te rijden. Weinig gedonder gehad de eerste 2 jaren.
rallydre schreef:Denk nog vaak terug aan de tijd van de enige echte G60 van NL, VP-10-VG van Hans Weijs.. D'r was nog een redelijk echte 4x4 rallye dan wel te verstaan, die van Altena uit Wijchen.. Geen idee waar die auto ook gebleven is, tenzij hij nog gewoon ergens staat
Jan de Winkel heeft trouwens ook in een G60 F2 gereden als ik me niet vergis..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten