WRC's op Gran Canaria

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » wo dec 06, 2006 7:09

David Westenbrink schreef:Goed georganiseerd en weinig gezeik hoeft niet perse met elkaar in verband te staan he..


Nee, maar vaak is het juist zo dat wanneer organisatoren alles willen organiseren en niks aan de deelnemers of teams zelf overlaten, het gezeik pas echt begint.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor johanschop » wo dec 06, 2006 8:52

ze hadden op cran canaria wel boekjes en prof ook nog.

alle proeven stonden er zeer duidelijk in en was ook nog gratis.
Avatar gebruiker
johanschop
 
Berichten: 464
Geregistreerd: wo mei 12, 2004 21:14
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Mr.T » wo dec 06, 2006 8:55

Christophe schreef:Die 307 WRC is zeker een fabriekswagen want de kleurenstelling is nog niet vernaderd.


Belg hé.....
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Avatar gebruiker
Mr.T
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: do apr 15, 2004 21:18
Woonplaats: iid geval niet hier

Berichtdoor topsport » wo dec 06, 2006 10:18

Wel gaaf. Ga je om wat zon te pakken en beland je onverwachts midden in het rallygebeuren.
Ik heb van 't jaar ook zoiets meegemaakt begin juni in Spanje in de buurt van Allicante. :D
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor Campos » wo dec 06, 2006 10:37

topsport schreef:Wel gaaf. Ga je om wat zon te pakken en beland je onverwachts midden in het rallygebeuren.
Ik heb van 't jaar ook zoiets meegemaakt begin juni in Spanje in de buurt van Allicante. :D

Ik ook, 2 jaar geleden op Tenerife. Was blij het eiland aan het rond'toeren' in mijn huur-Clio, werd ik op een bochtig bergweggetje opeens voorbijgereden door iemand die nóg harder reed :D Bleek dat hij waarschijnlijk aan het verkennen was, even later reden we namelijk midden over het service terrein van een rally. Erg toevallig..
Ik moet zeggen, het lijkt me erg gaaf om daar een keer rally te rijden, wat een weggetjes! :shock:
Maar ook veel ravijnen.. :shock:
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor official No. 27768 » wo dec 06, 2006 12:03

topsport schreef:Wel gaaf. Ga je om wat zon te pakken en beland je onverwachts midden in het rallygebeuren.
Ik heb van 't jaar ook zoiets meegemaakt begin juni in Spanje in de buurt van Allicante. :D


zeker, zoiets overkwam mij dit jaar in Zuid-Afrika, erg leuke bijkomstigheid!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor gta » wo dec 06, 2006 16:06

mooie Rally's in dit Kampioenschap, Volgend jaar zijn we het gehele seizoen in Canarias met de Polo S 2000 ( de S 1600 van Ponce staat te Koop ). Liefhebbers ? bel of mail even.Afbeelding
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

Berichtdoor Christophe » wo dec 06, 2006 18:17

Mr.T schreef:
Christophe schreef:Die 307 WRC is zeker een fabriekswagen want de kleurenstelling is nog niet vernaderd.


Belg hé.....


:lol: Ja, zijn idd allemaal fabriekswagens. Maar men dacht mss omdat het een lokale nr-plaat is dat het mss een privé-wrc is.. Maar wss bestaan er geen 307 wrc's die nog niet in het WK gereden hebben voor Peugeot Sport.
:wink:
Grtz Christophe 8)
Avatar gebruiker
Christophe
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma jul 22, 2002 12:13
Woonplaats: Lembeke [ België ]

Vorige

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron