Eerste test Team Kleinjan

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor whity » zo jun 17, 2007 21:41

ExTaxi schreef:Altena heeft ook een portie lef waar je U tegen zegt.....dat zie je Kuipers echt niet doen hoor.

Niet alleen lef maar, ook sturen zijn er niet veel die dat kunnen.
whity
 

Berichtdoor mantaboy » ma jun 18, 2007 7:33

Mark Verhoeven schreef:
mantaboy schreef:
Armand schreef:Als het de minuten niet zijn, wat is het dan.... Ik geef het je te doen om met zo'n apparaat hard over de proeven heen te knallen. Is het zo'n bittere pil dat jullie buurman niet meer de snelste is van Nederland... Het is zijn eigen keus geweest om een paar Skoda's te kopen... (zijn mooi, daar niet van). Maar dit had hij kunnen weten dat dit ging gebeuren.

En heeft Wevers al niet een aantal keer de Duitsland gereden of in ieder geval de proeven. Praat dan niet over terrein kennis, want dat voordeel heeft hij in Duitsland...


En waarom een slotje. Gaat toch lekker....


Armand, hard gaan met een S12 WRC is makkelijker dan met een Manta.


Je bedoelt dat het moeilijk is om met een Manta een S12 tijd te rijden? :roll: Volgens mij ook! Tenzij de S12 na de eerste bocht 4 lekke banden heeft...

Van Eldik rijdt er best behoorlijk in hoor, het zal zeker harder kunnen, maar langzaam is ie niet. Ik denk dat zo'n auto niet zo makkelijk rijdt, maar ik heb er geen ervaring mee, dus...


Nee, dat bedoel ik niet... Het is makkelijker om hard te gaan met een S12 dan met een Manta. Het maximale eruit halen... S12 heeft al veel meer grip en power.. Ach laat ook maar, ben het uit verband rukken en daarom maar weer uit moeten leggen meer dan zat... Lees gewoon...
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Crossa » ma sep 03, 2007 15:53

hé, een vraagje voor iemand die het weet.
ik fietste vanmorgen naar school en toen zag ik dat de fabia van kleinjan werd gelost by een Care schadeservice, zonder wielen.
kon niet goed zien of tie schade had, maar er was vast wel wat mee.
weet iemand hier meer van?
Gr. harry
Look forward to your left window... 8)
Crossa
 
Berichten: 96
Geregistreerd: di apr 03, 2007 8:12
Woonplaats: Almelo

Vorige

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten