Eerste test Team Kleinjan

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Maple » vr jun 15, 2007 9:20

Hein schreef:
leor888 schreef:
rally for ever schreef:
@ Roel; Ik denk dat je zeker Weijs jr te weinig krediet geeft.


Hij komt er waarschijnlijk nog wel, want is nog jong, maar nu nog net te wild (teveel jonge hond zeg maar)
Vind ik.


Roel, je weet toch dat je dingen die je vind naar de politie moet brengen? :wink:

Ik heb zelden iemand gezien die op 20-jarige leeftijd al zo volwassen een auto naar de finish kan brengen: 3 WK starts, 3 finishes. Vorig jaar nergens uitgevallen en dit jaar alleen uitvallen door technische problemen.

Dat in Emmeloord een koppeling kapot gaat en in Hulst een aandrijfas, zijn dingen die bij de sport horen. Als jij gezien hebt hoe ziek die jongen over het uitvallen in Emmeloord was, dan zou je nooit typen "hij komt er waarschijnlijk nog wel".

Een dergelijke prestatiecurve kan je niet wild noemen denk ik. Maar net zoals jij ben ik waarschijnlijk niet helemaal objectief in deze. :roll:


Ik weet niet of ik wel objectief ben, maar ik ben het wel met je eens Hein ;)
Maple
 
Berichten: 140
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 19:10
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Armand » vr jun 15, 2007 9:28

BTW, als ik een dag training krijg van Prodrive rij ik er ook zonder problemen mee.


Dat wordt even sparen dan....
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 9:54

Armand schreef:
BTW, als ik een dag training krijg van Prodrive rij ik er ook zonder problemen mee.


Dat wordt even sparen dan....


Dat maak jij er van. :wink: :wink:

Ik spendeer m'n centen liever aan een oudere auto en dus oudere techniek. Daar zijn nog steeds liefhebbers voor!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor rally for ever » vr jun 15, 2007 21:48

Ik wil het graag bewijzen, ook al kom ik nooit in de buurt van die tijden, heb dan wel in de S12 gereden


:lol: 8) :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor leor888 » vr jun 15, 2007 22:15

Hein schreef:
leor888 schreef:
rally for ever schreef:
@ Roel; Ik denk dat je zeker Weijs jr te weinig krediet geeft.


Hij komt er waarschijnlijk nog wel, want is nog jong, maar nu nog net te wild (teveel jonge hond zeg maar)
Vind ik.


Roel, je weet toch dat je dingen die je vind naar de politie moet brengen? :wink:

Ik heb zelden iemand gezien die op 20-jarige leeftijd al zo volwassen een auto naar de finish kan brengen: 3 WK starts, 3 finishes. Vorig jaar nergens uitgevallen en dit jaar alleen uitvallen door technische problemen.

Dat in Emmeloord een koppeling kapot gaat en in Hulst een aandrijfas, zijn dingen die bij de sport horen. Als jij gezien hebt hoe ziek die jongen over het uitvallen in Emmeloord was, dan zou je nooit typen "hij komt er waarschijnlijk nog wel".

Een dergelijke prestatiecurve kan je niet wild noemen denk ik. Maar net zoals jij ben ik waarschijnlijk niet helemaal objectief in deze. :roll:


Nou OK Hein, dan deze oude koe even boven water halen :?

Ik denk waar te nemen dat oa HWJR in snelle bochten iets meer meters maakt dan nodig zou kunnen zijn.
En ik geloof ook dat mijn ogen me aangeven dat Mark strakker door dergelijke bochten rijdt en daardoor effectiever het parcours aflegt.

Ik zeg dus helemaal niets over of hij wel of niet zwaar teleurgesteld is of wat dan ook. Ook niets over wel of niet technisch uitvallen. Niets, maar dan ook niets ten nadele van hem.
OK, "hij komt er nog wel" kan denigrerend uitgelegd worden, maar ook dat is dan weer een mening en geen feit!

In Nederland is de uitdrukking" die komt er nog wel" in principe positief bedoeld. Je geeft daarmee aan dat iemand heel goed bezig is zich te verbeteren en dientengevolge succesvol zal worden.
(Sorry, maar uiteindelijk is ook deze uitleg een mening)

Er wordt op dit forum regelmatig gevraagd aan mensen die een andere mening hebben om goed te lezen.
Ik hoop dat het hier ook gebeurt. Maar dat is dan weer aan de lezer!

Stop
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor Hein » vr jun 15, 2007 23:54

leor888 schreef:Nou OK Hein, dan deze oude koe even boven water halen :?

Ik denk waar te nemen dat oa HWJR in snelle bochten iets meer meters maakt dan nodig zou kunnen zijn.
En ik geloof ook dat mijn ogen me aangeven dat Mark strakker door dergelijke bochten rijdt en daardoor effectiever het parcours aflegt.


Jij ziet iemand die te wijd gaat en dus teveel meters maakt. Ik zie iemand die het maximale uit zijn Groep N perst, zonder over de schreef te gaan. Groep N moet je vergelijken met groep N en niet met WRC. En dan ziet het plaatje er anders uit. Neemt niet weg dat ik het bijzonder knap en uiterst volwassen vindt dat Hans de WRC's redelijk bij kan houden.

leor888 schreef:Ik zeg dus helemaal niets over of hij wel of niet zwaar teleurgesteld is of wat dan ook. Ook niets over wel of niet technisch uitvallen. Niets, maar dan ook niets ten nadele van hem.


Genoteerd.

leor888 schreef:
OK, "hij komt er nog wel" kan denigrerend uitgelegd worden, maar ook dat is dan weer een mening en geen feit!

In Nederland is de uitdrukking" die komt er nog wel" in principe positief bedoeld. Je geeft daarmee aan dat iemand heel goed bezig is zich te verbeteren en dientengevolge succesvol zal worden.
(Sorry, maar uiteindelijk is ook deze uitleg een mening)


Zoals je het nu zegt klopt je opmerking, echter in de orignele opmerking gebruik je "waarschijnlijk". Dat impliceert dat jij er geen vertrouwen in hebt en dus komt het denigrerend over. Vandaar dat ik je daar op wijs.

leor888 schreef:Er wordt op dit forum regelmatig gevraagd aan mensen die een andere mening hebben om goed te lezen.
Ik hoop dat het hier ook gebeurt. Maar dat is dan weer aan de lezer!

Stop


Over het algemeen lees en interpreteer ik dingen goed. Dat is ook een onderdeel van mijn beroep.

Ik zie je echter nog steeds het wilde niet onderbouwen. Kan ook niet want dat is er niet.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Frevo » za jun 16, 2007 0:06

Meer meters kan soms ook sneller zijn.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor leor888 » za jun 16, 2007 5:02

Hein schreef:
leor888 schreef:Nou OK Hein, dan deze oude koe even boven water halen :?

Ik denk waar te nemen dat oa HWJR in snelle bochten iets meer meters maakt dan nodig zou kunnen zijn.
En ik geloof ook dat mijn ogen me aangeven dat Mark strakker door dergelijke bochten rijdt en daardoor effectiever het parcours aflegt.


Jij ziet iemand die te wijd gaat en dus teveel meters maakt. Ik zie iemand die het maximale uit zijn Groep N perst, zonder over de schreef te gaan. Groep N moet je vergelijken met groep N en niet met WRC. En dan ziet het plaatje er anders uit. Neemt niet weg dat ik het bijzonder knap en uiterst volwassen vindt dat Hans de WRC's redelijk bij kan houden.

leor888 schreef:Ik zeg dus helemaal niets over of hij wel of niet zwaar teleurgesteld is of wat dan ook. Ook niets over wel of niet technisch uitvallen. Niets, maar dan ook niets ten nadele van hem.


Genoteerd.

leor888 schreef:
OK, "hij komt er nog wel" kan denigrerend uitgelegd worden, maar ook dat is dan weer een mening en geen feit!

In Nederland is de uitdrukking" die komt er nog wel" in principe positief bedoeld. Je geeft daarmee aan dat iemand heel goed bezig is zich te verbeteren en dientengevolge succesvol zal worden.
(Sorry, maar uiteindelijk is ook deze uitleg een mening)


Zoals je het nu zegt klopt je opmerking, echter in de orignele opmerking gebruik je "waarschijnlijk". Dat impliceert dat jij er geen vertrouwen in hebt en dus komt het denigrerend over. Vandaar dat ik je daar op wijs.

leor888 schreef:Er wordt op dit forum regelmatig gevraagd aan mensen die een andere mening hebben om goed te lezen.
Ik hoop dat het hier ook gebeurt. Maar dat is dan weer aan de lezer!

Stop


Over het algemeen lees en interpreteer ik dingen goed. Dat is ook een onderdeel van mijn beroep.

Ik zie je echter nog steeds het wilde niet onderbouwen. Kan ook niet want dat is er niet.


Ik vind (ja mening) dat je vrij ver gaat met je tekstanalyse op een relatief snel internetforum. Je hebt gelijk dat een woord als waarschijnlijk eerder denigrerend uitgelegd KAN worden, maar als jij zeker weet dat hij er komt, is het voor jou jammer dat je er niet op kunt wedden bij een wedkantoor of zo. Het gaat over toekomst en daar is bijna niets zeker.

Maar nogmaals, het is een rallysport forum en wij forumdeelnemers hebben geen tekstanalyserend onderzoeksbureau of zo.
Neemt niet weg dat men ook op een rallysportforum best wat vaker echt mag lezen, maar zo diep tot op woordnivo analyseren gaat voor mijn gevoel een stap te ver.


En nu vraag je me om dan het woordje wild te onderbouwen, Daar ga ik dan nog even over nadenken.
Heb het gevoel dat er momenten aan te wijzen kunnen zijn, maar geef ook toe dat ik hem dit jaar te weinig heb gezien en dat ik dan eerder op vorig seizoen zal uitkomen.

Jij weet dat hij niet wild is en ik heb het beeld voor me dat hij het wel was.
Jouw ervaringen komen vanuit het team zelf (zijn het klanten van je of is het puur een lokale held?) dus jij hebt meer ervaringsmomenten, maar ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt. Want wild blijft een gevoel.
Ik denk dat ik het hier gewoon bij laat. Punt


Nu nog even een off topic stukje tekst.

Ik ga vandaag zelf naar de Sandviken rally, de derde wedstrijd in het Zweeds kampioenschap.
Vandaar dat ik rond deze tijd hier al rondloop :wink:

Sandvik (winterbokaal) kon in het voorjaar niet doorgaan omdat er te weinig ijs lag. Dus nu hebben ze het zomerbokaal genoemd.
Helaas doen er maar 57 deelnemers mee (en maar 4 wrc's). Maar ben wel benieuwd wat het gaat brengen. Totaal afstand 236 km waarvan ruim 78 als SS.
Afgelopen dagen had het daar nog gesneeuwd, dus geen last van droge gravel. <edit> Dat viel dus tegen, genoeg stofhappen vandaag. Maar wel met veel zon, dus geen geklaag <edit> Het ligt iets van 20 mil boven Stockholm en daar is het landschap vermoed ik al weer wat grillig, dus qua proeven zal het zeker de moeite waard zijn.
Laatst bijgewerkt door leor888 op zo jun 17, 2007 0:39, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor actionmedia4all.com » za jun 16, 2007 10:31

Ik dacht dat dit topic over "Eerste test Team Kleinjan" ging. :? :? :?
Afbeelding
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 16, 2007 15:31

mantaboy schreef:
Armand schreef:Als het de minuten niet zijn, wat is het dan.... Ik geef het je te doen om met zo'n apparaat hard over de proeven heen te knallen. Is het zo'n bittere pil dat jullie buurman niet meer de snelste is van Nederland... Het is zijn eigen keus geweest om een paar Skoda's te kopen... (zijn mooi, daar niet van). Maar dit had hij kunnen weten dat dit ging gebeuren.

En heeft Wevers al niet een aantal keer de Duitsland gereden of in ieder geval de proeven. Praat dan niet over terrein kennis, want dat voordeel heeft hij in Duitsland...


En waarom een slotje. Gaat toch lekker....


Armand, hard gaan met een S12 WRC is makkelijker dan met een Manta.


Je bedoelt dat het moeilijk is om met een Manta een S12 tijd te rijden? :roll: Volgens mij ook! Tenzij de S12 na de eerste bocht 4 lekke banden heeft...

Van Eldik rijdt er best behoorlijk in hoor, het zal zeker harder kunnen, maar langzaam is ie niet. Ik denk dat zo'n auto niet zo makkelijk rijdt, maar ik heb er geen ervaring mee, dus...
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor RG-Rallysport » zo jun 17, 2007 15:40

Ik geloof dat de Vechtdal een mooie test is geweest gezien het resultaat voor Harry en Annemieke en de rest van het Team

Gefeliciteerd met de overwinning :lol:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 17, 2007 18:43

SAS Officialteam schreef:Ik geloof dat de Vechtdal een mooie test is geweest gezien het resultaat voor Harry en Annemieke en de rest van het Team

Gefeliciteerd met de overwinning :lol:


Eindelijk het gaat weer over Harry
Nog gefeliciteerd jongens ( en dame)
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor dennis.kampman » zo jun 17, 2007 21:06

Als dit nu een test was, dan ben ik wel benieuwd naar de volgende test waar van Eldik ook meedoet... :D :lol: :D Ik denk dat ie er een concurrent bij heeft....
dennis.kampman
 
Berichten: 286
Geregistreerd: di sep 19, 2006 22:37
Woonplaats: Wierden

Berichtdoor whity » zo jun 17, 2007 21:29

Je bedoelt dat het moeilijk is om met een Manta een S12 tijd te rijden? Volgens mij ook! Tenzij de S12 na de eerste bocht 4 lekke banden heeft...

Ja dat is ook moeilijk maar, Bertram Altena was op proef 4 net zo snel als Rene Kuipers met de Skoda dus niets is onmogelijk[4e tijd algemeen]
whity
 

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 17, 2007 21:31

Altena heeft ook een portie lef waar je U tegen zegt.....dat zie je Kuipers echt niet doen hoor.
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten