WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

WRC wat verder ter tafel komt?!

Berichtdoor Olde Meule » vr jun 15, 2007 0:23

Waarom is van Eldik het snelst, waar komt van den Heuvel (J) te kort en waarom zijn de verschillen zo groot?!

ik hoor het nog zo gezegt worden "de S12" komt met de WRC al niet mee, dus ik hoef me echter geen zorgen te maken voor wat er komen gaat aldus één v.d. rijders die het tempo niet kan volgen (jammer!)

Wevers koopt in (4 Skoda's) en maakt de overstap naar Skoda samen met Kuipers juist het verschil van binnen is duidelijk aanwezig, ze moeten wennen aan de auto en dan is de overstap groot te noemen terwijl van Eldik nog in Subaru blijft rijden en wisselde slechts van S10 naar S12 wel mooi maar gruwelijk snel.

Wat misschien nog wel de meest grootste verrassing wordt is dat van Merkenstein met de Ford Focus WRC op de proppen komt volgendjaar, laat van Eldik, Wevers en al die andere WRC rijders dan ook van zich horen of haakt men dan toch af!?
Olde Meule
 
Berichten: 100
Geregistreerd: do maart 01, 2007 22:28
Woonplaats: Borne

Berichtdoor Frevo » vr jun 15, 2007 9:31

Afbeelding

Lijkt me duidelijk :D
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor Armand » vr jun 15, 2007 9:38

Vind het een zinloze topic. Waarom zouden ze afhaken. Wevers heeft gewoon opstartproblemen en dat lost zich vanzelf op. Van de Heuvel zijn WRC is een mooie en Jasper kan goed rijden. Probleem is dat die auto's nooit goed doorontwikkeld zijn. En ik heb van Eldik niet horen praten dat hij naar het buitenland vertrekt. Zou iets kunnen zijn wat ik me voor kan stellen mocht hij kampioen worden dit jaar. En een beetje concurrentie is toch leuk. Dus ik snap de vraagstelling niet....

Je doet nou net of iedereen het riet induikt als er een snellere auto op de proppen komt... maar goed, ik heb af en toe toch mijn vraagtekens bij je beweringen
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr jun 15, 2007 9:54

Armand schreef:En ik heb van Eldik niet horen praten dat hij naar het buitenland vertrekt. Zou iets kunnen zijn wat ik me voor kan stellen mocht hij kampioen worden dit jaar.


Mogen we dan in 2008 genieten dat de winnaar van 2007 zijn titel gaat verdedigen?
De laatste 3 jr zijn alle rijders het jaar erop uit het zicht verdwenen en een jaar later weer teruggekomen. Geen enkele rijder heeft de laatste paar jaar zijn titel verdedigd. Zou het leuk vinden als de kampioen van 2007 in 2008 zijn titel gaat verdedigen.
Avatar gebruiker
Gerrit Euverman
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 16:43
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Maple » vr jun 15, 2007 10:09

Gerrit Euverman schreef:Mogen we dan in 2008 genieten dat de winnaar van 2007 zijn titel gaat verdedigen?
De laatste 3 jr zijn alle rijders het jaar erop uit het zicht verdwenen en een jaar later weer teruggekomen. Geen enkele rijder heeft de laatste paar jaar zijn titel verdedigd. Zou het leuk vinden als de kampioen van 2007 in 2008 zijn titel gaat verdedigen.


Ik zie Mark er niet voor aan om in 2008 het historische formule 1-circus in te gaan, dus dat zal wel meevallen ;) En dat Erik naar het buitenland vertrok kwam door gebrek aan concurrentie. Maar als ze de Fabia's op punt krijgen - waar ik van uit ga - en alles wat er in NL rond rijdt / gaat rijden verwacht ik dat dat niet dat dat voor Mark aan de orde is..

Maar wie weet of van Merksteijn het NK gaat rijden volgend jaar? Of pikt ie alleen een paar leuke binnenlandse en buitenlandse wedstrijden?
Maple
 
Berichten: 140
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 19:10
Woonplaats: Ede

Berichtdoor cvgn » vr jun 15, 2007 10:45

Jullie doen nu allemaal al alsof van Eldik kampioens is. Jullie vergeten zeker dat het een mechanische sport is, hij kan ook nog tig problemen krijgen met die auto, ook een crash zit in een klein hoekje( en zeker bij iemand die voor 110% rijdt).

De kampioensschapstitel is pas vergeven op het einde van het rallyseizoen en niet zoals vele denken al bij de Exoticgreenrally.

groeten uit Roosendaal
cvgn
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 10:57

cvgn schreef:Jullie doen nu allemaal al alsof van Eldik kampioens is. Jullie vergeten zeker dat het een mechanische sport is, hij kan ook nog tig problemen krijgen met die auto, ook een crash zit in een klein hoekje( en zeker bij iemand die voor 110% rijdt).

De kampioensschapstitel is pas vergeven op het einde van het rallyseizoen en niet zoals vele denken al bij de Exoticgreenrally.

groeten uit Roosendaal
cvgn


Het is wel mogelijkheid.... :wink: :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Cootje » vr jun 15, 2007 13:39

cvgn schreef:Jullie doen nu allemaal al alsof van Eldik kampioens is. Jullie vergeten zeker dat het een mechanische sport is, hij kan ook nog tig problemen krijgen met die auto, ook een crash zit in een klein hoekje( en zeker bij iemand die voor 110% rijdt).

De kampioensschapstitel is pas vergeven op het einde van het rallyseizoen en niet zoals vele denken al bij de Exoticgreenrally.

groeten uit Roosendaal
cvgn


Maar stel, van Eldik krijgt de volgende twee wedstrijden problemen. Dan is hij ook twee keer uitgevallen. Maakt van Eldik dan nog kans op de titel of is het dan net als bij Wevers en Van de Heuvel voorbij?
Avatar gebruiker
Cootje
 
Berichten: 120
Geregistreerd: wo maart 21, 2007 20:11
Woonplaats: Sprundel

Berichtdoor SWRT » vr jun 15, 2007 13:44

stel even ook de vraag aan je zelf. Rijden jasper en erik volgende rally's nog wel? Dit moet je ook in overweging nemen
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT
 
Berichten: 190
Geregistreerd: vr sep 30, 2005 21:43
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr jun 15, 2007 13:45

Cootje schreef:
cvgn schreef:Jullie doen nu allemaal al alsof van Eldik kampioens is. Jullie vergeten zeker dat het een mechanische sport is, hij kan ook nog tig problemen krijgen met die auto, ook een crash zit in een klein hoekje( en zeker bij iemand die voor 110% rijdt).

De kampioensschapstitel is pas vergeven op het einde van het rallyseizoen en niet zoals vele denken al bij de Exoticgreenrally.

groeten uit Roosendaal
cvgn


Maar stel, van Eldik krijgt de volgende twee wedstrijden problemen. Dan is hij ook twee keer uitgevallen. Maakt van Eldik dan nog kans op de titel of is het dan net als bij Wevers en Van de Heuvel voorbij?


De beste 5 van de 7 resultaten tellen mee voor de eindklassering.

Indien een wedstrijd niet verreden wordt of er geen uitslag is vastgesteld en geen vervangende wedstrijd is aangewezen, wordt het aantal meetellende (beste) resultaten met 1 (een) verminderd ;

Klassering bij minimaal 3 resultaten;
http://www.knafrallysport.nl
Avatar gebruiker
Gerrit Euverman
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 16:43
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Cootje » vr jun 15, 2007 13:53

SWRT schreef:stel even ook de vraag aan je zelf. Rijden jasper en erik volgende rally's nog wel? Dit moet je ook in overweging nemen


Heb ik het daar over gehad dan? Ik bedoelde dat Jasper en Erik twee keer zijn uitgevallen en toen had ik bij rallyreport gehoord dat ze geen kans meer maakte om kampioen te worden. En Jasper ging zichzelf voorbereiden op de wrc rallies dus ik verwacht dat hij niet meer rijdt en Erik reed ook niet meer geloof ik.
Avatar gebruiker
Cootje
 
Berichten: 120
Geregistreerd: wo maart 21, 2007 20:11
Woonplaats: Sprundel

Re: WRC wat verder ter tafel komt?!

Berichtdoor MartijnB » vr jun 15, 2007 13:53

Olde Meule schreef:Waarom is van Eldik het snelst, waar komt van den Heuvel (J) te kort en waarom zijn de verschillen zo groot?!

ik hoor het nog zo gezegt worden "de S12" komt met de WRC al niet mee, dus ik hoef me echter geen zorgen te maken voor wat er komen gaat aldus één v.d. rijders die het tempo niet kan volgen (jammer!)

Wevers koopt in (4 Skoda's) en maakt de overstap naar Skoda samen met Kuipers juist het verschil van binnen is duidelijk aanwezig, ze moeten wennen aan de auto en dan is de overstap groot te noemen terwijl van Eldik nog in Subaru blijft rijden en wisselde slechts van S10 naar S12 wel mooi maar gruwelijk snel.

Wat misschien nog wel de meest grootste verrassing wordt is dat van Merkenstein met de Ford Focus WRC op de proppen komt volgendjaar, laat van Eldik, Wevers en al die andere WRC rijders dan ook van zich horen of haakt men dan toch af!?


is dat nou zo n moelijk antwoord

met geld koop je een kampioenschap een s12 is aanzienlijk nieuwer en beter dan evo wrc en ook veel nieuwer dan een scoda

dus zo moelijk lijkt me het antwoord niet

het is de beste en nieuwste wrc in nl
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor markdevries » vr jun 15, 2007 13:56

helemaal nu al het gerucht gaat dat Wevers zijn skoda wil sparen voor de Deutschland rally en dus niet aan de start zal staan in de Exotic Green Rally en ook Jasper heeft gezegd in Rallyreport van Eldik is echt niet bij te houden ik concentreer me liever op de wedstrijden die ik nog ga rijden in het WK in de groep N, dus redelijkerwijs mag je er vanuit gaan dat jasper na de schade in de ELE ook de Exotic Green Rally zal laten varen :cry: met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor JoostS » vr jun 15, 2007 14:00

markdevries schreef:met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x

:lol: :lol: Afbeelding
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Maple » vr jun 15, 2007 14:01

SWRT schreef:stel even ook de vraag aan je zelf. Rijden jasper en erik volgende rally's nog wel? Dit moet je ook in overweging nemen


van Hoof, de Winkel, Weijs jr.?
Maple
 
Berichten: 140
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 19:10
Woonplaats: Ede

Volgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten