WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rally for ever » vr jun 15, 2007 22:45

iedereen hier is van eldik ziek.


Ben wel benieuwd hoe je dat "hier" bedoeld,
hier als in op dit forum , of
hier als in deze regio
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor SylviaVisser » vr jun 15, 2007 22:47

Doet dat er toe dan ?? :shock:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Berto » vr jun 15, 2007 22:49

Allereerst: ik ben geen echte fan van een bepaalde rijder (behalve van onszelf :wink: )

Ik denk dat van Eldik en Kleinjan dezelfde rijstijl hebben.
Lef en rijden op de notes, dus vertrouwen op de navi en niet materiaal sparend.

Ik denk dat Wevers vaker aan de safe kant zit, dus behalve de notes ook deels "op zicht" rijden en behouden omgaan met het materiaal.

Jasper hangt hier volgens mij nog weer een beetje tussen, al vindt ik hem ook heel sterk rijden.

Voor van Eldik en Kleinjan is het dus: heel hard of eruit.
(ik noem dit een digitale rijder: alles of niets)

Wevers zal (na aanloopproblemen met een nieuwe auto) per saldo vaker aan de finish komen, maar met gemiddeld een lager resultaat als de andere heren.

Dan is het gewoon geluk hebben dat anderen minder vaak scoren (dus continu resultaten) als hij meer punten totaal heeft voor een kampioenschap.

Of, andersom: is het geluk hebben (voor bijv. van Eldik) dat altijd je materiaal heel blijft en dan weet je zeker dat je genoeg punten hebt met daarbij het genoegen vele Rally's op je naam te zetten.

Het is in beide gevallen de keuze en de aard van de rijder. Ik respecteer dan ook de keuzes en rijstijl van alle heren in ons geweldige startveld.

Ok, van Eldik heeft zijn zaakjes voor elkaar qua auto e.d. maar dat hebben anderen ook.

En laten we niet vergeten dat hij ook met mindere auto's heeft gereden en dus best wel rijervaring heeft opgedaan.
(geldt trouwens ook voor Wevers en Kleinjan)

Ik denk dat dit allemaal mannen zijn die een behoorlijk potje kunnen sturen, de 1 door technisch rijden, de ander door een stukje lef.
Volgens mij moeten we ze allemaal onder onze rallytop scharen, ik zie ze in ieder geval op hetzelfde level.

En dat geldt voor mij ook voor een Bijvelds, een Boers, een van Hoof, een Garvelink, een Weijs (jr+sr) en ga nog maar even door.
Ieder doet het op zijn/haar eigen manier en gerelateerd aan zijn/haar eigen budget.

Jongens (en meisjes) het gaat toch om het spelletje, wij als rijders hebben een hobby (want we hebben geen profs in nl) waar we plezier aan moeten beleven, ongeacht hoeveel centen we beschikbaar hebben en met wat voor materiaal we mogen rijden.

Laten we als fan, official, fotograaf en toeschouwer alsjeblieft niet zo drammen over kleinigheden als in vorige posts beschreven en elkaar de kaas van het brood proberen te eten en gewoon met elkaar een fijne hobby hebben.

Zo denk ik erover.


AMEN
Laatst bijgewerkt door Berto op vr jun 15, 2007 23:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor rally for ever » vr jun 15, 2007 22:54

Goh wat is het toch leuk zo'n forum,
Ondertussen 8 pagina's zeker voor de helft gevuld met enorme en iets minder grote onzin.

Ja iedereen heeft recht op zijn mening ( kan misschien geen kwaad om pas mening te vormen als je alle ins en outs kent )
Opvallend vindt ik in sommige gevallen ook de enorm heftige reacties wanneer iemand een andere mening heeft.



Moet erbij zeggen dat er verhalen tussen staan die ik toch aantal keren moet lezen voordat ik begrijp wat ermee bedoeld wordt
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Berichtdoor Armand » vr jun 15, 2007 22:54

iedereen hier is van eldik ziek


Ik wordt een beetje ziek van dat domme gelul van je...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor rally for ever » vr jun 15, 2007 22:56

Doet dat er toe dan ??


Denk ik wel, als hij dit forum bedoeld, "hoor ik daar ook bij".

En ik word altijd heeeeeel nieuwsgierig als mensen weten wat ik denk zonder dat ik ze ken danwel gesproken heb. :wink: :lol:
Laatst bijgewerkt door rally for ever op vr jun 15, 2007 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Re: mantaboy ben het met je eens!!!

Berichtdoor Berto » vr jun 15, 2007 23:04

W.v.Westerneng schreef:mantaboy thanks voor het bericht,iedereen hier is van eldik ziek.
[zal geen tekens meer plaatsen]anders krijg je de vraag of je toetsenbord niet goed is.
ziek word je op deze site als je een verhaaltje er op zet met hoe jij er over denkt nou phoe dan ben je hier op de verkeerde plaats.
nee rally nederland je moet elkaar helpen.???
sorry maar als ik iets typ komt het hier nooit te pas!!!(ja bord hangt weer vast]
:twisted: :twisted:
KORTOM:van eldik is op en top met zijn s12 maar niet top genoeg!!
ik durf dit rustig te melden een ieder met zo'n budget en rijders stijl kan het beter doen.
sorry sorry rally [vrienden] maar dat is wat ik denk.
maar goed wat ik denk doet er hier niet toe haha.
iedereen morgen veel plezier.
grt w.


Je mag je eigen mening hebben en dat respecteer ik, maar je hebt wel een hoop negatieve kreten die je hier loslaat.
Dan moet je ook kunnen hebben dat je negatieve reacties terug krijgt, sterker nog: dat kun je dan verwachten.

Je sarcasme op opmerkingen van anderen vind ik dan ook ongepast.

Ik huiver nu al voor je reactie (NOT)
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor paco » vr jun 15, 2007 23:27

Wat een eikels in dit draadje zeg !, en nee, ik wil niet eens uitleggen wie ik bedoel. Get a life.
paco
 
Berichten: 240
Geregistreerd: di nov 14, 2006 17:30
Woonplaats: barneveld

Berichtdoor Berto » vr jun 15, 2007 23:34

paco schreef:Wat een eikels in dit draadje zeg !, en nee, ik wil niet eens uitleggen wie ik bedoel. Get a life.


Als je een opmerking plaatst zonder inhoud, kun je er beter geen plaatsen.
Overigens heb je wel gelijk: het gaat nergens over.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Re: mantaboy ben het met je eens!!!

Berichtdoor Frevo » vr jun 15, 2007 23:39

W.v.Westerneng schreef:mantaboy thanks voor het bericht,iedereen hier is van eldik ziek.


Ik niet hoor..

W.v.Westerneng schreef:ik durf dit rustig te melden een ieder met zo'n budget en rijders stijl kan het beter doen.


Ik niet hoor..
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor JoostS » za jun 16, 2007 0:16

Afbeelding
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Olde Meule » za jun 16, 2007 0:48

Armand schreef:
Das mooi, in principe zeg je nu sarcastisch dat je zonder officials kan. Goed, regel jij er dan even 600? Zijn we allemaal blij...


Je bent official omdat je het leuk vind om te doen, en natuurlijk geen rally zonder de mannen en vrouwen met de gele hesjes. Maar het is natuurlijk niet zo dat constant dat argument naar voren moet komen dat "zij" de rallysport mogelijk maken. Nee, aan de officials mag je niet komen, wel aan de rijders natuurlijk, want die hebben poen zat dus die mag je afzeiken.
De een heeft de ander nodig en andersom. En met wederzijds respect en inlevingsvermogen. In het grote mensenleven praat je zaken uit. De mannen in Barneveld hadden ook na het voorval naar Mark toe kunnen gaan om te praten en hun hart te luchten... juis in de rallysport zou dat moeten kunnen...


Een mooi verhaal maar toch vergeet één ieder de bewoners van de proef zonder hen hebben wij juist geen klassementsproef en kunnen we allen wel thuis blijven, terwijl we positiever moeten denken want de rallysport zetten we zelf met ons allen in de schijnwerpers (zowel positief als negatief) toch!?
Olde Meule
 
Berichten: 100
Geregistreerd: do maart 01, 2007 22:28
Woonplaats: Borne

Berichtdoor Olde Meule » za jun 16, 2007 1:20

Geplaatst door Berto Plomp;

Voor van Eldik en Kleinjan is het dus: heel hard of eruit.
(ik noem dit een digitale rijder: alles of niets)


Even terug komend op de 25ste Golden Tulip Rally:

Dat sommige rijders (waaronder ook van Eldik) het tempo hoog hielden in het begin v.d. eerste drie kp's dat heeft Mark volgens mij goed in zijn bolletje opgeslagen want juist daarmee zet hij voort "alleen kwam hem het wat bedrogen uit in de tank S rally" daarom vraag ik me sterk af of Mark van Eldik ook de gevolgen er van kent v.h. harde rijden, ziet hij in wat anderen wel inzien (hard gaan tot het moment dat het niet meer kan, "de crash" capitaal vernietiging!? )
Olde Meule
 
Berichten: 100
Geregistreerd: do maart 01, 2007 22:28
Woonplaats: Borne

Berichtdoor Niels2 » za jun 16, 2007 7:31

leor888 schreef:
Niels2 schreef:
leor888 schreef:
TWENGELTJE schreef:Als we het toch over feiten hebben

! Dit is volgens mij een geheel zinlose discussie

..<knip>....en Erik komt nog wel korter in de buurt


Engelbert, ik citeer drie stukjes tekst van jou en zeg verder niets, want je spreekt jezelf al voldoende tegen. :?


Ja, jij en je geknip in quote's, lees 'm nu nog eens (het origineel, niet het door jou misbruikte stuk). En stel dan eens een nette vraag als je 'm nog niet snapt.


Niels: ja ik las en lees:
feiten =
Engelbert vindt een discussie zinloos (= mening, geen feit),
Engelbert vindt (of hoopt?) dat Erik dichter bij komt, wederom mening en geen feit!

Wedervraag: nou nee laat ook maar. :idea:


Antwoord blijft staan, moeilijk hè? Vraag het eens netjes, desnoods via PB.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor nico » za jun 16, 2007 7:31

Zelfs op dommeblondjes.nl wordt beter/slimmer/onderbouwender gereageerd dan op dit forum.(sorry voor wie zich voelt aangesproken of het niet begrijpt)

Het niveau van rallysport.nl is door de leden zelf naar een in mijn ogen dieptepunt geholpen met onderaan dit zinloos afgunstige topic, gevolgd door een allesovertreffend "off-"topic.

Nee, ik ga geen namen noemen, maar er zijn mensen die ik dankzij dit forum niet zo hoog meer inschat, zijn keer op keer dezelfde.

Jammer, kan nooit de bedoeling zijn geweest van de bedenker(s) van rallysport.nl (wie zijn dat ook alweer? ja, die ja), maar voor mij reden genoeg om nu m'n account op te zeggen.

Sta open voor discussies, maar niet meer hier.
Nico.
Avatar gebruiker
nico
 
Berichten: 145
Geregistreerd: za feb 22, 2003 13:22
Woonplaats: Arnhem

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten