Pagina 3 van 4

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 14:45
door 1600hf
Dat is de lijst die ik bedoelde. Herken nu ook bijvoorbeeld dat kale chassis in de UK.

Re: World rally museum

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 16:27
door mantaray
GérardWRM schreef:op mijn Museum site staan diverse links naar modelbouwsites all over the world :D
zo kwam ik ook eens op deze site terecht ..

http://audis1.no.sapo.pt/index.htm

volgens mij is dit wat jullie nu zoeken ,,,, :)

gr Gérard


als ik zo bij die replica,s kijk en het bedrijf wat die delen maakt vraag ik me af waarom ik een manta 400 replica aan het bouwen ben :lol: :lol:
had beter een audi kunnen bouwen daar is alles voor te krijgen :shock: :shock:

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 17:39
door whity
De Audi S1 PDK waren er 2 van 1 daarvan die eigenlijk voor Griekenland was bedoelt en die later Rohrl cadeau kreeg heeft de typenaam RE15 en die andere is weer terug gebouwt naar een gewone 6 bak. vandaar de typenaam E2 en is later verkocht aan Franz Wittman en nu staat hij in Engeland waar hij helemaal is gerestaureerd, waar Michele Mouton 1x per jaar tijdens het Goodwood festival haar rondjes draait.

Re: World rally museum

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 18:17
door TWENGELTJE
mantaray schreef:
GérardWRM schreef:op mijn Museum site staan diverse links naar modelbouwsites all over the world :D
zo kwam ik ook eens op deze site terecht ..

http://audis1.no.sapo.pt/index.htm

volgens mij is dit wat jullie nu zoeken ,,,, :)

gr Gérard


als ik zo bij die replica,s kijk en het bedrijf wat die delen maakt vraag ik me af waarom ik een manta 400 replica aan het bouwen ben :lol: :lol:
had beter een audi kunnen bouwen daar is alles voor te krijgen :shock: :shock:


Weet je gelijk wat je na de 400 moet doen :roll: :lol:

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 18:37
door henk 400rr

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 18:46
door lunteraan
dat is zeker wel mooi hoe ze zo'n replica opbouwen

Re: World rally museum

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 18:51
door mantaray
TWENGELTJE schreef:
mantaray schreef:
GérardWRM schreef:op mijn Museum site staan diverse links naar modelbouwsites all over the world :D
zo kwam ik ook eens op deze site terecht ..

http://audis1.no.sapo.pt/index.htm

volgens mij is dit wat jullie nu zoeken ,,,, :)

gr Gérard


als ik zo bij die replica,s kijk en het bedrijf wat die delen maakt vraag ik me af waarom ik een manta 400 replica aan het bouwen ben :lol: :lol:
had beter een audi kunnen bouwen daar is alles voor te krijgen :shock: :shock:


Weet je gelijk wat je na de 400 moet doen :roll: :lol:


ja sparen !!! als ik de prijzen zo zie :shock: :shock: :shock: :shock:

BerichtGeplaatst: do maart 19, 2009 22:59
door 1600hf
WAT EEN WERK!!!! Heb alle stappen met open mond gekeken. En er is een engelse replica die vol hangt met correcte Audi Motorsport techniek met het volgende verhaal van de eigenaar: audi 80 voorkant, quattro achterkant. Net als deze zweden dus. Je zou denken dat Audi ze zelf ook zo in elkaar knutselde....

BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 13:47
door mmrizio
Mogelijk overbodig, achterhaald en al 4x gepost op dit forum, maar ik kwam nog een leuk filmpje tegen van Armin Schwarz en de MTM S1 (op ijs tegen een ijsspeedway motor).

http://www.youtube.com/watch?v=JdECUzX2Sn4

Maurice

BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 14:40
door AC
1600hf schreef:WAT EEN WERK!!!! Heb alle stappen met open mond gekeken. En er is een engelse replica die vol hangt met correcte Audi Motorsport techniek met het volgende verhaal van de eigenaar: audi 80 voorkant, quattro achterkant. Net als deze zweden dus. Je zou denken dat Audi ze zelf ook zo in elkaar knutselde....


Volgens mij is het een ingekort quattro chassis met audi 80 dak en deuren :D

Is nogal passen en meten zo'n ding... :lol:

BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 14:54
door Campos
AC schreef:
1600hf schreef:WAT EEN WERK!!!! Heb alle stappen met open mond gekeken. En er is een engelse replica die vol hangt met correcte Audi Motorsport techniek met het volgende verhaal van de eigenaar: audi 80 voorkant, quattro achterkant. Net als deze zweden dus. Je zou denken dat Audi ze zelf ook zo in elkaar knutselde....


Volgens mij is het een ingekort quattro chassis met audi 80 dak en deuren :D

Is nogal passen en meten zo'n ding... :lol:

Moet je even kijken op de hoofdpagina, naar die Audi 90 IMSA GTO replica, echt bizar hoe hij die uitbouw gemaakt heeft :shock:

BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 15:56
door AC
Wat een vet ding he.

Maar t*ring wat een werk. Ook eerst helemaal van hout op schaal bouwen!

BerichtGeplaatst: vr maart 20, 2009 18:59
door whity
mmrizio schreef:Mogelijk overbodig, achterhaald en al 4x gepost op dit forum, maar ik kwam nog een leuk filmpje tegen van Armin Schwarz en de MTM S1 (op ijs tegen een ijsspeedway motor).

http://www.youtube.com/watch?v=JdECUzX2Sn4

Maurice

Ik had hem nog nooit gezien Super!!! ik vind hem mooi, Walter Rohrl heeft dat vroeger ook eens een keer gedaan met een Lancia 037 tegen een grasbaan speedwaymotor misschien heeft iemand hier nog beelden van, was vroeger op de ZDF drehscheibe.

BerichtGeplaatst: zo aug 23, 2009 8:43
door whity
Gerber haalt S1 voor de dag,
Afbeelding
Gerber start als nulauto bij de Limesrally in Duitsland.
Hij gaat van start met de gecompliceerde PDKbak die in z,n geheel gerestaureerd werd met behulp van oud ingenieurs die deze bak ontwikkeld hebben. Hij zelf zegt hier over, het PDK en het brutale motorvermogen[ca.600 pk] mag je geen moment je concentratie verliezen.Niet voor niets zei Walter Röhrl dat dit 1 van de moeilijkste rallyauto,s was om te besturen.

Hier info; http://www.limes-rallye.de/

BerichtGeplaatst: zo aug 30, 2009 10:29
door whity
Michael Gerber bij de presentatie van zijn S1,
http://www.youtube.com/watch?v=NHDd4xGzhv0
Gerber is helaas uitgevallen met zijn S1[olieleiding gesprongen]
Afbeelding
Hier nog een filmpje van zijn korte optreden,
http://www.youtube.com/watch?v=8hP8CQIL ... r_embedded