Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
patlip schreef:Je kan je als Cup inschrijven, misschien dat een Cup sponsor daar een klein duitje voor int zakje wil doen.
1: Meer auto's aan de start
2: Vaker de naam van die sponsor te zien op de proeven.
ja dan kom je weer bij het sponsor gedeelte he valt niet mee in deze tijd
Gaat het dan echt zo slecht? Gisteren in het nieuws gehoord dat de autodealers nu al meer verkocht hebben dan vorig jaar het hele jaar.
In mijn werk kunnen we het echt niet aan.
De supermarkten verkopen meer dan ooit.
spookie schreef:Zal ook nog een duit in t zakje doen.
Nu defensie de Deltion auto sponsort is het misschien een idee om hun verder bij de rallysport te betrekken.
Bijvoorbeeld militairen inzetten als marchals/verkeerregelaars. Dit zou onder de noemer kunnen vallen als "oefening handhaving openbare orde".
Defensie heeft natuurlijk ook een hoop materieel. Denk aan hekwerken, communicatie middellen e.d.
Voor hun weer mooie aandacht en reclame terwijl het in verhouding niet veel kosten meebrengt.
Ik weet niet of t tot de mogelijkheden behoort, maar volgens mij wel een optie om te onderzoeken.
In het buitenland kan dit wel. Ik zag afgelopen weekend de franse politie overal voor ingezet worden. Zelfs een politieheli om vips te vervoeren
zit hard op na te denken
Cinq-Power schreef:Je kan je als Cup inschrijven, misschien dat een Cup sponsor daar een klein duitje voor int zakje wil doen.
1: Meer auto's aan de start
2: Vaker de naam van die sponsor te zien op de proeven.
patlip schreef:Gaat het dan echt zo slecht? Gisteren in het nieuws gehoord dat de autodealers nu al meer verkocht hebben dan vorig jaar het hele jaar.
In mijn werk kunnen we het echt niet aan.
De supermarkten verkopen meer dan ooit.
rinus jij weet net als ik dat het niet mee valt om sponsors te vinden in de auto sport
uw official op stap schreef:Dat weet ik, maar ik denk ook dat er veel bedrijven zijn die de crisis, waar we volgens mij al een tijdje uit zijn, nog altijd gebruiken om nee te zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten