Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallystarter schreef:ben ik ook voor en 5 euro voor een sprint is genoeg maar hoe bewaak je dat? heb je weer mensen voor nodig die ook betaald willen worden!
dan moet het geld weer omhoog en kom je op bedragen zoals bij de egr. denk je ook niet?
uw official op stap schreef:Zoals jullie wel weten, zit ik wat dichter op het vuur. Ik kan je zelfs vertellen dat het ontzettend krap is met het inschrijfgeld wat wij vroegen tijdens onze sprint.
Ik zie er iig nog geen maybach van de zaak in zitten.
En waarom zouden wij geen 200 deelnemers aan kunnen?
Als dat in de ons omringende landen lukt, waarom hier dan niet?
Ik zou het zelf een goede zaak vinden als er kortingen zouden komen bij een bepaald aantal deelnemers.
Als je als organisator weet dat je kostendekkend bent, waarom zou je dan geen korting geven bij hogere aantallen deelnemers?
Maar laten we het on topic houden.
Ik denk niet dat je in moet gaan zetten op nog meer "oude" rallywagens.
En nu moet ik heel voorzichtig zijn, want iedereen weet dat ik gek ben van de dwarse actie van de bmw's, de escorts, de ascona's en noem ze allemaal maar op.
Ik vind dat er best wel eens ingezet mag worden op dealerteams. Ik hoop daarom ook echt dat de missie van Marcel en Erik slaagt om Honda zover te krijgen om ook een cup in te gaan zetten.
En nu komen de fiesta r2's ook al naar Nederland. Waarom kan Ford Nederland daar niet het eea in bijdragen?
Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
We zitten nu eenmaal in het verdomhoekje in Nederland met de rallysport. Het wordt daarom eens tijd dat we met z'n allen eens de schouders er onder zetten om dat beeld veel positiever te krijgen.
Pas dan ga je de interesse wekken van de grote merken en krijg je ruimte voor meer cups.
MartijnB schreef:Ik denk dat ook deel kosten en ook her en der stukken ergenis hier wel voort vloeien uit veiligheids maatregelen neem bijvoorbeeld de Vechtdal waar ook bijna door heer "E.N" een van de 2 overgebleven kp s niet goed gekeurt werd en Eep woedend en laaiend halsoverkop nog een vrachtwagen trailer heeft kunnen ritselen bij een boer.
nkroeze schreef:MartijnB schreef:Ik denk dat ook deel kosten en ook her en der stukken ergenis hier wel voort vloeien uit veiligheids maatregelen neem bijvoorbeeld de Vechtdal waar ook bijna door heer "E.N" een van de 2 overgebleven kp s niet goed gekeurt werd en Eep woedend en laaiend halsoverkop nog een vrachtwagen trailer heeft kunnen ritselen bij een boer.
Ik denk dat je een keer moet stoppen met je rancune tegenover Eric! Hij heeft in het verleden NIKS in z'n eentje kunnen & mogen besluiten, alles ging via het DBSR / ABSR en daar zitten nog altijd 5 / 25 mensen in!
En overdrijven is ook een vak, Eep heeft namelijk helemaal die trailer niet geregeld, dat heb ik samen met nog een lid van het organisatiecommitee zelf gedaan! Dat Eep daar als toeschouwer stond klopt, maar daar heb je het ook mee gehad....
patlip schreef:En die Smeets das volgend mij hellemaal een zakkenvuller.
5 proeven 600euro een rally noemen kan toch niet jongens.
kraats schreef:nkroeze schreef:MartijnB schreef:Ik denk dat ook deel kosten en ook her en der stukken ergenis hier wel voort vloeien uit veiligheids maatregelen neem bijvoorbeeld de Vechtdal waar ook bijna door heer "E.N" een van de 2 overgebleven kp s niet goed gekeurt werd en Eep woedend en laaiend halsoverkop nog een vrachtwagen trailer heeft kunnen ritselen bij een boer.
Ik denk dat je een keer moet stoppen met je rancune tegenover Eric! Hij heeft in het verleden NIKS in z'n eentje kunnen & mogen besluiten, alles ging via het DBSR / ABSR en daar zitten nog altijd 5 / 25 mensen in!
En overdrijven is ook een vak, Eep heeft namelijk helemaal die trailer niet geregeld, dat heb ik samen met nog een lid van het organisatiecommitee zelf gedaan! Dat Eep daar als toeschouwer stond klopt, maar daar heb je het ook mee gehad....
Whahaha, er zijn hier een aantal personen die alle verhalen van Eep voor waar aannemen. Niels man, nu ben je voor al die mensen een leugenaar ... Join the club
In het geval van Eric Noort kan ik alleen maar zeggen dat ik funktioneel nooit moeite met m heb gehad. Maarja als er zaken niet kloppen vwb de veiligheid of veiligheidsplan technisch doet hij zijn werk en ja, dan kun je het oplossen of moeilijk gaan doen. En dat laatste kan hij dan veel beter.
Ik heb die problemen nooit met hem gehad en dan leg ik de verhalen maar even terzijde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten