Betaalbare rallysport?

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallystarter » ma okt 04, 2010 0:24

oke dat zou kunnen, ik denk gewoon hardop.

en ik vat het niet denigrerend op :wink:

en inderdaad is het publiek verwent, maar jij weet net zo goed dat als mensen instappen dat ze het toch hard vinden gaan terwijl publiek meestal hun schouders ervoor ophaald als ze langs komen.

en ik denk dan niet geschoten is altijd mis.
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

re

Berichtdoor MartijnB » ma okt 04, 2010 0:29

altijd goed om mee te denken Mark....

maar ik denk dat kosten besparen in welke zin dan ook beter is voor onze inschrijfgelden.

Daarnaast blijf ik bij een soort van toegangs kaarten voor toeschouwers.
Dat zorgt er gelijk voor dat de echte liefhebber wel komt en de rel draaier thuis blijft
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor rallystarter » ma okt 04, 2010 0:38

ben ik ook voor en 5 euro voor een sprint is genoeg maar hoe bewaak je dat? heb je weer mensen voor nodig die ook betaald willen worden!
dan moet het geld weer omhoog en kom je op bedragen zoals bij de egr. denk je ook niet?
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

re

Berichtdoor MartijnB » ma okt 04, 2010 0:43

rallystarter schreef:ben ik ook voor en 5 euro voor een sprint is genoeg maar hoe bewaak je dat? heb je weer mensen voor nodig die ook betaald willen worden!
dan moet het geld weer omhoog en kom je op bedragen zoals bij de egr. denk je ook niet?


zie uitleg van een van onze zuiderburen:

Geplaatst: 03 Okt 2010 22:51 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Deze "vrijwilligers" zijn in Belgie over het algemeen leden van allerlei soorten verenigingen die een klein deel van elk verkocht entree bewijs krijgen voor hun clubkas.

En die antieke geel-rode hekken die ze hier gebruiken zijn eigendom van de gemeente. Deze kunnen, mits netjes teruggebracht, gratis gebruikt worden...
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor dalenbart » ma okt 04, 2010 7:03

Ik denk zoals ik eerder al gezegd heb dat je met scholen ook een deal kan sluiten om studenten te regelen die willen helpen voor bijvoorbeeld maatschappelijke studiepunten. Dit kost nauwelijks geld hooguit een maaltijd en een bedankje voor de diensten.

En om op het kostenplaatje terug te komen. Ik denk ook dat het beter is om de kosten te drukken dan mensen met rijders mee te laten rijden.
Ik zou alleen niet weten hoe je dit echt goed kan drukken buiten sommige ideeën die al eerder geopperd zijn.
Dit omdat ik niet echt een idee heb over wat alles nou ongeveer kost.
Avatar gebruiker
dalenbart
 
Berichten: 324
Geregistreerd: di sep 04, 2007 11:19
Woonplaats: Dalen

Berichtdoor EVA Racing » ma okt 04, 2010 7:33

uw official op stap schreef:Zoals jullie wel weten, zit ik wat dichter op het vuur. Ik kan je zelfs vertellen dat het ontzettend krap is met het inschrijfgeld wat wij vroegen tijdens onze sprint.
Ik zie er iig nog geen maybach van de zaak in zitten.
En waarom zouden wij geen 200 deelnemers aan kunnen?
Als dat in de ons omringende landen lukt, waarom hier dan niet?
Ik zou het zelf een goede zaak vinden als er kortingen zouden komen bij een bepaald aantal deelnemers.
Als je als organisator weet dat je kostendekkend bent, waarom zou je dan geen korting geven bij hogere aantallen deelnemers?

Maar laten we het on topic houden.
Ik denk niet dat je in moet gaan zetten op nog meer "oude" rallywagens.
En nu moet ik heel voorzichtig zijn, want iedereen weet dat ik gek ben van de dwarse actie van de bmw's, de escorts, de ascona's en noem ze allemaal maar op.
Ik vind dat er best wel eens ingezet mag worden op dealerteams. Ik hoop daarom ook echt dat de missie van Marcel en Erik slaagt om Honda zover te krijgen om ook een cup in te gaan zetten.
En nu komen de fiesta r2's ook al naar Nederland. Waarom kan Ford Nederland daar niet het eea in bijdragen?
Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
We zitten nu eenmaal in het verdomhoekje in Nederland met de rallysport. Het wordt daarom eens tijd dat we met z'n allen eens de schouders er onder zetten om dat beeld veel positiever te krijgen.
Pas dan ga je de interesse wekken van de grote merken en krijg je ruimte voor meer cups.


In België hebben ze enkele jaren geleden de ommekeer gebracht met het inbrengen van 2 bijkomende groepen van wagens.
Groep R: uitgehomologeerde Gr A, N wagens
Groep M: met nationale fiche gekeurde wagens
Dit zorgde er voor dat het deelnemersveld met een derde vergrootte.
Als je nog kan zorgen dat er enkele mooie cup's kunnen rijden, heb je een tamelijk vol startveld.
Maar, ik denk toch dat je Nederland en België kwa ingesteldheden overheid en dergelijke niet kunt vergelijken. Zelfs in België is er een duidelijk verschil tussen Vlaanderen, Wallonië en het Oost-kanton (EBR - daar MOET de rally in het dorp langskomen of men levert geen vergunning af ?) :shock: :lol:
EVA Racing
 
Berichten: 65
Geregistreerd: di jan 13, 2009 9:22
Woonplaats: Waasmunster BE

Re: re

Berichtdoor nkroeze » ma okt 04, 2010 8:39

MartijnB schreef:Ik denk dat ook deel kosten en ook her en der stukken ergenis hier wel voort vloeien uit veiligheids maatregelen neem bijvoorbeeld de Vechtdal waar ook bijna door heer "E.N" een van de 2 overgebleven kp s niet goed gekeurt werd en Eep woedend en laaiend halsoverkop nog een vrachtwagen trailer heeft kunnen ritselen bij een boer.


Ik denk dat je een keer moet stoppen met je rancune tegenover Eric! Hij heeft in het verleden NIKS in z'n eentje kunnen & mogen besluiten, alles ging via het DBSR / ABSR en daar zitten nog altijd 5 / 25 mensen in!

En overdrijven is ook een vak, Eep heeft namelijk helemaal die trailer niet geregeld, dat heb ik samen met nog een lid van het organisatiecommitee zelf gedaan! Dat Eep daar als toeschouwer stond klopt, maar daar heb je het ook mee gehad....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor SylviaVisser » ma okt 04, 2010 9:21

[mompelmode aan] dacht een stukkie te lezen over cups :roll: [mompelmode uit]
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Holkers » ma okt 04, 2010 10:47

Klopt, had ook al een PB, maar heb geen idee wat de topic titel moet worden...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor erikjan » ma okt 04, 2010 11:00

Cups & theeleuten, misschien ?
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: re

Berichtdoor kraats » ma okt 04, 2010 11:23

nkroeze schreef:
MartijnB schreef:Ik denk dat ook deel kosten en ook her en der stukken ergenis hier wel voort vloeien uit veiligheids maatregelen neem bijvoorbeeld de Vechtdal waar ook bijna door heer "E.N" een van de 2 overgebleven kp s niet goed gekeurt werd en Eep woedend en laaiend halsoverkop nog een vrachtwagen trailer heeft kunnen ritselen bij een boer.


Ik denk dat je een keer moet stoppen met je rancune tegenover Eric! Hij heeft in het verleden NIKS in z'n eentje kunnen & mogen besluiten, alles ging via het DBSR / ABSR en daar zitten nog altijd 5 / 25 mensen in!

En overdrijven is ook een vak, Eep heeft namelijk helemaal die trailer niet geregeld, dat heb ik samen met nog een lid van het organisatiecommitee zelf gedaan! Dat Eep daar als toeschouwer stond klopt, maar daar heb je het ook mee gehad....


Whahaha, er zijn hier een aantal personen die alle verhalen van Eep voor waar aannemen. Niels man, nu ben je voor al die mensen een leugenaar :lol: ... Join the club :lol:

In het geval van Eric Noort kan ik alleen maar zeggen dat ik funktioneel nooit moeite met m heb gehad. Maarja als er zaken niet kloppen vwb de veiligheid of veiligheidsplan technisch doet hij zijn werk en ja, dan kun je het oplossen of moeilijk gaan doen. En dat laatste kan hij dan veel beter.
Ik heb die problemen nooit met hem gehad en dan leg ik de verhalen maar even terzijde.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor StevenK » ma okt 04, 2010 11:27

erikjan schreef:Cups & theeleuten, misschien ?

Belgische Astra's FTW!!!! ofzo?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor MartijnS » ma okt 04, 2010 12:22

Hehe :D
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor opa knor » ma okt 04, 2010 15:38

patlip schreef:En die Smeets das volgend mij hellemaal een zakkenvuller.
5 proeven 600euro een rally noemen kan toch niet jongens.

kijk maar wat het bij onze buren kost patlip for president 8)
Laatst bijgewerkt door opa knor op ma okt 04, 2010 16:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Volg onze opbouw van een Opel Ascona B tot rallyauto kijk op
www.vanbeek-autosport.nl
Avatar gebruiker
opa knor
 
Berichten: 16
Geregistreerd: zo mei 18, 2008 12:54
Woonplaats: parel van de veluwe

Re: re

Berichtdoor uw official op stap » ma okt 04, 2010 16:54

kraats schreef:
nkroeze schreef:
MartijnB schreef:Ik denk dat ook deel kosten en ook her en der stukken ergenis hier wel voort vloeien uit veiligheids maatregelen neem bijvoorbeeld de Vechtdal waar ook bijna door heer "E.N" een van de 2 overgebleven kp s niet goed gekeurt werd en Eep woedend en laaiend halsoverkop nog een vrachtwagen trailer heeft kunnen ritselen bij een boer.


Ik denk dat je een keer moet stoppen met je rancune tegenover Eric! Hij heeft in het verleden NIKS in z'n eentje kunnen & mogen besluiten, alles ging via het DBSR / ABSR en daar zitten nog altijd 5 / 25 mensen in!

En overdrijven is ook een vak, Eep heeft namelijk helemaal die trailer niet geregeld, dat heb ik samen met nog een lid van het organisatiecommitee zelf gedaan! Dat Eep daar als toeschouwer stond klopt, maar daar heb je het ook mee gehad....


Whahaha, er zijn hier een aantal personen die alle verhalen van Eep voor waar aannemen. Niels man, nu ben je voor al die mensen een leugenaar :lol: ... Join the club :lol:

In het geval van Eric Noort kan ik alleen maar zeggen dat ik funktioneel nooit moeite met m heb gehad. Maarja als er zaken niet kloppen vwb de veiligheid of veiligheidsplan technisch doet hij zijn werk en ja, dan kun je het oplossen of moeilijk gaan doen. En dat laatste kan hij dan veel beter.
Ik heb die problemen nooit met hem gehad en dan leg ik de verhalen maar even terzijde.


Laat ik nu maar even zwijgen
uw official op stap
 
Berichten: 459
Geregistreerd: di maart 10, 2009 0:08
Woonplaats: rhenen

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten