SPAM

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor hogdriver » ma apr 05, 2010 8:33

Als ik zo lees wat er op de site staat lijkt het wel of hij een fotografen/cameramensen collectief wil oprichten .
Op zich is dat wel een goed idee.
hogdriver
 
Berichten: 47
Geregistreerd: za aug 30, 2003 11:22

Berichtdoor henk » ma apr 05, 2010 11:12

als ze daardoor niet allemaal hutjemutje op hetzelfde plek staan waardoor iedereen van verschillende punten foto's heeft zeg ik: DOEN! :wink:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor ijsbeer » ma apr 05, 2010 11:58

Ik heb ze in Emmeloord gesproken (ze zatten bij de ingang links van 't Voorhuys hotel) en het echt een zeer leuk initiatief!

@Henk je kan de fotograven toch niet "bevelen" waar ze wel en niet moeten gaan staan ;)
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor henk » ma apr 05, 2010 12:05

dat zeg ik toch ook niet? :?

tis voor degene die er "hun brood" mee verdienen zelfs nog beter ook...
ik ga namelijk geen foto's bij verschillende fotografen bestellen die nagenoeg dezelfde foto's hebben dus het mes snijd aan 2 kanten lijkt me :wink:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor briljant » ma apr 05, 2010 12:06

Van de site van rallykaart.

Autosoft Vechtdal Rallysprint, Hardenberg
19 juni 2010

KP 1 Brammer
KP 2 HSP Developments
KP 3 Autosoft
KP 4 Brammer
KP 5 HSP Developments
KP 6 Autosoft

Hier staan de KP's van 2010 volgens rallykaart.

Ten eerste zitten de meeste organisatoren hier niet op te wachten,
dat niet alleen de deelnemers maar nu ook de "fotografen" van te voren gaan verkennen
Ten 2e zijn dit de KP's van 2009 en niet van 2010
(van de 3 verschillende KP's zal er dit jaar maar een dezelfde zijn)
Dit geld ook voor de andere evenementen op deze site.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor rallystarter » ma apr 05, 2010 15:34

De proeven die er inderdaad op staan zijn van afgelopen jaren.
Ze zijn bezig om contact te leggen met organisatoren. Zo is het ze in Ede gelukt om de proeven van te voren van de organisatie te krijgen.
De proeven staan er nu enkel op als voorproefje van wat er mogelijk is. Wat ze willen is dat de proeven dezelfde dag als de wedstrijd op de site staan, dit doen we alleen uiteraard met toestemming van de organisatie. In nederland kijken de organisatoren beetje de kat uit de boom, alleen de OVD groep rallysprint organisator durfde het. en naar wat ik gehoord heb zijn ze zeer tevreden. Ze zijn nu bezig met organisatoren van buitenlandse rally's. En die zijn dol enthousiast en zijn ze zijn al bezig met prijzen, zoals de winnende foto op de poster van een rally van 2011 met naam van fotograaf.

Dus ze zijn volgens mij goed bezig om de rallysport ook wat toegankelijker te maken, doordat mensen makkelijk al het beeld materiaal kan vinden en niet meer al die persoonlijke site's af moet om foto's te vinden. Weet hoeveel tijd erin gaat zitten om foto's van onze eigen rallyauto te vinden.

zoals ik het zie is het alleen ter bevordering van de sport. En dat willen we toch?
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

Berichtdoor briljant » ma apr 05, 2010 16:42

Ik denk dat de meeste organisaties juist niet mee willen werken om de kp's online te zetten.
Dit zal namelijk de verkoop van publieksinformatie pakketten negatief beïnvloeden wat weer een negatief gevolg geeft op het inschrijfgeld.
Ook achteraf de kaarten plaatsen per evenement kan goed werken.

Op zich kan het idee van rallykaart wel werken als het op een normale manier gepromoot word.

Begin eens met een goed persbericht.
Stuur dat naar de diverse rallysite's
Bemoei je wat meer met onderwerpen op dit forum.
(juist met reacties zoals Mark nu doet)
Ga niet met spam berichten je doel proberen te bereiken, dat werkt averechts.
(na meerdere berichten via pb en email van de zelfde persoon gaat het bij veel personen direct de prullenbak in en ontstaat er een geïrriteerd gevoel bij het project
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor rallystarter » ma apr 05, 2010 17:15

pers berichten is een idee wat wij natuurlijk al geprobeert hebben, alleen menig site ziet rallykaart denk ik als een bedreiging en zodoende plaatsen ze geen berichten. terwijl we dat absoluut niet zijn, willen enkel foto's plaatsen en geen forum ofzo gaan beheren of pers berichten gaan plaatsen, enkel het makkelijk maken voor iedereen om op 1 plaats alle foto's te vinden en te bestellen.Zijn ook bereid om alle soorten links te plaatsen naar die rallysite's.

Het is absoluut niet de intensie om mensen lastig te vallen maar de rallywereld is jammer genoeg nog erg klein dus komt het voor dat je soms meerdere mensen meerdere keren aanschrijft/mailt.

Ik denk dat het juist de nederlandse organisatoren willen zien wat er gebeurt, Daarom is er ook contact gelegd met buitenlandse evenementen, en die zijn enthousiast. Dus ik denk dat de nederlandse dan vanzelf komen.

Natuurlijk is het voor organisatoren belangrijk om veel informatie pakketen te verkopen, en dat willen ze ook zeker niet "afpakken". Kijk bij de OVD groep rallysprint werden de proeven pas om 12.00 dacht ik geplaatst zoals met de organisator was afgesproken.daardoor was er daar geen verlies qua verkopen.

Maar schiet ze niet meteen af maar kijk wat ze te bieden hebben en vel dan je oordeel. Ze nemen het initiatief en durven hun nek uit te steken om voor ons allemaal en geinterresseerden de sport toegankelijker te maken.

Rijders zoals Erik Wevers zijn ook enthousiast. Maar die willen ook eerst zien wat het te bieden heeft.
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

Berichtdoor Ned rally » ma apr 05, 2010 19:22

Jammer dat er dan informatie van 2009 op staat bij de diverse evenementen. Zet er dan neer: "Informatie volgt nog"
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally
 
Berichten: 353
Geregistreerd: ma maart 08, 2004 18:35
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor rallystarter » ma apr 05, 2010 19:53

zo zijn er natuurlijk altijd verbeter punten. Maar denk dat de bedoeling is te laten zien wat er kan.
En de informatie die er staat is gewoon overal te vinden dus dat is voor organisatoren ook niet erg denk ik.

maar zal doorgeven dat ze misschien de naam iets veranderen voor de duidelijkheid :wink:
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

Berichtdoor briljant » ma apr 05, 2010 21:01

rallystarter schreef:pers berichten is een idee wat wij natuurlijk al geprobeert hebben, alleen menig site ziet rallykaart denk ik als een bedreiging en zodoende plaatsen ze geen berichten. terwijl we dat absoluut niet zijn, willen enkel foto's plaatsen en geen forum ofzo gaan beheren of pers berichten gaan plaatsen, enkel het makkelijk maken voor iedereen om op 1 plaats alle foto's te vinden en te bestellen.Zijn ook bereid om alle soorten links te plaatsen naar die rallysite's.
Forum

Binnenkort komt hier het forum van Rallykaart.nl :roll: :?:

Bron www.rallykaart
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor henk » ma apr 05, 2010 21:15

henk schreef:dat zeg ik toch ook niet? :?

tis voor degene die er "hun brood" mee verdienen zelfs nog beter ook...
ik ga namelijk geen foto's bij verschillende fotografen bestellen die nagenoeg dezelfde foto's hebben dus het mes snijd aan 2 kanten lijkt me :wink:


Walter, je hebt een pb'tje! :wink:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor nkroeze » di apr 06, 2010 8:06

Nu vraag ik me toch af wat dan het voordeel is van het plaatsen van de proeven online, op de wedstrijddag zelf om 12 uur... (Zoals in Veenendaal).

Mark, dat kan jij me vast uitleggen :)
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Armand » di apr 06, 2010 8:14

Als je echt wat toe wil voegen zouden er een apps (iphone, Android) moeten worden ontwikkeld waar de proeven op te downloaden zijn. De revenue die daar uit komt zou gedeeld kunnen worden met de organisatie. In dat geval zouden de organisaties ook moeten meewerken / betalen aan het ontwikkelen ervan.

Dan snijd het mes aan twee kanten
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor TWENGELTJE » di apr 06, 2010 9:48

nkroeze schreef:Nu vraag ik me toch af wat dan het voordeel is van het plaatsen van de proeven online, op de wedstrijddag zelf om 12 uur... (Zoals in Veenendaal).


Met de huidige telefoons met internet kan het makkelijk zijn maar dan hoef je idd geen pakketje te kopen en dat is weer slecht voor de verkoop
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron