activiteit op het forum ?

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John Raven » do maart 10, 2005 9:04

stevens schreef:wat dacht je van een rally organiseren dan kom je haast niet eens meer
aan je werk toe :wink: of aan slapen
gr yvette


Hierbij sluit ik me volledig aan!
:D

gr. John
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Berichtdoor Hein » do maart 10, 2005 9:53

John Raven schreef:
stevens schreef:wat dacht je van een rally organiseren dan kom je haast niet eens meer
aan je werk toe :wink: of aan slapen
gr yvette


Hierbij sluit ik me volledig aan!
:D

gr. John


Nog iets meer dan een week John, dan neemt je nachtrust weer toe. :lol:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor John » do maart 10, 2005 10:41

StevenK schreef:
admin schreef:Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick

Hulst en ZZR ben ik met je eens, maar de organisator van Almere gooit normaal gesproken toch alles in de groep wat ze weten :)


Dank je Steven, binnenkort komen de eerste inschrijvers op onze site, Het heeft nog geen zin om er 4 sprinters en 10 rallyrijders op te zetten. Ik verwacht dat binnen enkele dagen er een leuk lijstje is en deze komen dan ook op de site te staan, zoals wij al jaren doen overigens.

mvg John
John
 

Berichtdoor StevenK » do maart 10, 2005 10:48

John schreef:
StevenK schreef:
admin schreef:Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick

Hulst en ZZR ben ik met je eens, maar de organisator van Almere gooit normaal gesproken toch alles in de groep wat ze weten :)


Dank je Steven, binnenkort komen de eerste inschrijvers op onze site, Het heeft nog geen zin om er 4 sprinters en 10 rallyrijders op te zetten. Ik verwacht dat binnen enkele dagen er een leuk lijstje is en deze komen dan ook op de site te staan, zoals wij al jaren doen overigens.

Zoals het er nu naar uit ziet kom ik er helaas niet bij te staan :(

Ik moet de dagen erna mijn kennis van Verbintenissenrecht en Staatsrecht tonen :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Vorige

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron