activiteit op het forum ?

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

activiteit op het forum ?

Berichtdoor erikjan » di maart 08, 2005 23:34

Heren (en dames)

het valt me op dat het de laatste tijd verdacht rustig is op dit forum.

komt het door de nieuwe opmaak, of heeft het andere oorzaken ?


Daarbij : werkt de email-reactie trouwens als wel als er gereageerd is op een post ? ik merk er de laatste tijd weinig van.



vriendelijke groet,
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: activiteit op het forum ?

Berichtdoor Patmeister » wo maart 09, 2005 11:36

erikjan schreef:Heren (en dames)

het valt me op dat het de laatste tijd verdacht rustig is op dit forum.

komt het door de nieuwe opmaak, of heeft het andere oorzaken ?


Daarbij : werkt de email-reactie trouwens als wel als er gereageerd is op een post ? ik merk er de laatste tijd weinig van.



vriendelijke groet,


Jij zegt het, ik denk het.
Avatar gebruiker
Patmeister
 
Berichten: 895
Geregistreerd: vr maart 29, 2002 19:43
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor SylviaVisser » wo maart 09, 2005 11:41

het eerste....... :shock:
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor admin » wo maart 09, 2005 11:42

Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor StevenK » wo maart 09, 2005 11:56

admin schreef:Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick

Hulst en ZZR ben ik met je eens, maar de organisator van Almere gooit normaal gesproken toch alles in de groep wat ze weten :)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor John Raven » wo maart 09, 2005 13:23

StevenK schreef:
admin schreef:Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick

Hulst en ZZR ben ik met je eens, maar de organisator van Almere gooit normaal gesproken toch alles in de groep wat ze weten :)


Wat zouden wij op dit moment voor info kunnen geven? De proeven? Lijkt me niet...
De deelnemers? Inschrijving is net gesloten en van veel van de deelnemers staat de info al online...

Wat wil je nog meer weten dan???

gr. John
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Berichtdoor StevenK » wo maart 09, 2005 13:31

John Raven schreef:
StevenK schreef:
admin schreef:Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick

Hulst en ZZR ben ik met je eens, maar de organisator van Almere gooit normaal gesproken toch alles in de groep wat ze weten :)


Wat zouden wij op dit moment voor info kunnen geven? De proeven? Lijkt me niet...
De deelnemers? Inschrijving is net gesloten en van veel van de deelnemers staat de info al online...

Ik hoop voor je dat je bedoelt 'van een klein gedeelte van de deelnemers'. Nu ligt dat ook bij de deelnemers, want als ik 't goed heb is dit info die van de deelnemers afkomstig is en er zijn er maar weinig die informatie opsturen (ondergetekende ook niet).

Moet trouwens wel zeggen dat ik het systeem van de NL rally, waarbij ze alle inschrijvers op de site zetten heel aardig vindt.

Daarnaast kun je door steeds kleine stukjes (eigen) informatie op de site en/of in persberichten te zetten zorgen dat je steeds nieuwe informatie op je site hebt.

Je zou bijvoorbeeld vanaf nu elke dag een kleine voorbeschouwing van de deelnemers in één klasse kunnen maken; dan sla je twee vliegen in één klap: elke dag info op de site, en de kleinere klassen om ook uitgebreid aan bod, zonder 'onder te sneeuwen' onder de toppers.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor John Raven » wo maart 09, 2005 13:52

StevenK schreef:
John Raven schreef:
StevenK schreef:
admin schreef:Op andere rallysport fora is het op het moment ook niet druk. Het probleem is denk ik dat niemand met info komt, ZZR, Almere en Hulst hoor je bijna niets van als dit er weer is dan denk ik dat er meer gereageerd gaat worden.

Gr,

Patrick

Hulst en ZZR ben ik met je eens, maar de organisator van Almere gooit normaal gesproken toch alles in de groep wat ze weten :)


Wat zouden wij op dit moment voor info kunnen geven? De proeven? Lijkt me niet...
De deelnemers? Inschrijving is net gesloten en van veel van de deelnemers staat de info al online...

Ik hoop voor je dat je bedoelt 'van een klein gedeelte van de deelnemers'. Nu ligt dat ook bij de deelnemers, want als ik 't goed heb is dit info die van de deelnemers afkomstig is en er zijn er maar weinig die informatie opsturen (ondergetekende ook niet).

Moet trouwens wel zeggen dat ik het systeem van de NL rally, waarbij ze alle inschrijvers op de site zetten heel aardig vindt.

Daarnaast kun je door steeds kleine stukjes (eigen) informatie op de site en/of in persberichten te zetten zorgen dat je steeds nieuwe informatie op je site hebt.

Je zou bijvoorbeeld vanaf nu elke dag een kleine voorbeschouwing van de deelnemers in één klasse kunnen maken; dan sla je twee vliegen in één klap: elke dag info op de site, en de kleinere klassen om ook uitgebreid aan bod, zonder 'onder te sneeuwen' onder de toppers.


M.b.t. dat eerste: dat ligt inderdaad aan de deelnemers. Ik moet vaak terugdenken aan al die discussies over Rallyreport etc., waarbij men vindt dat men te weinig aandacht krijgt. Maar als we dan vragen wat voor zowel de krant als de website op te sturen is dat teveel moeite. Het blijft opvallend dat veel teams niets tot nauwelijks iets aan PR doen...

Inschrijvers op de site zetten is aardig, maar we geven liever de volledige startlijst. En die wordt in de loop van deze week bekend.

Eigen informatie: er is - en dat meen ik - niet veel te melden op dit moment. De belangrijkste zaken zijn bekend (zoals de live TV uitzending).

Voorbeschouwing(en): die komt er nog wel op, maar die kun je pas echt maken als je een overzicht van de deelnemers hebt. Wordt dus nog vervolgd...

gr. JR
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Berichtdoor erikjan » wo maart 09, 2005 19:19

John,

juist van de ZZR vind ik dat de informatievoorziening OK is.

voorbeeldje: zelfs de publieksinfopunten staan op jullie site.

Hulde !

Daar kunnen andere evenementen nog wel wat van leren.


Wat ik altijd belangrijk vind is een ALGEMEEN stukje info voor een rally; dus hoelaat de start is, en waar.

Da's vooral van belang als je ver van de rally af woont....

Maar voor wat betreft de ZZR weet ik nu al dat ik vanaf 9.00u in Restaurant Zalkerhoek m'n informatiepakketje scoor, de prijs is al bekend :wink: , waarna ik op m'n gemakkie een proef uitzoek.


Wat ik altijd wel prettig vind op deze site zijn de stevige gedachtenwisselingen en discussies, vooral nadat er soms knuppels in hoenderhokken gegooid zijn 8)

Maar misschien ben ik ook wel een beetje verwend door andere (niet rally) fora, waar supersnel van gedachten wordt gewisseld.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Jan » wo maart 09, 2005 20:25

Als hard lerend student heb je soms ook ff geen tijd op wat te posten he :P :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Wolter » wo maart 09, 2005 20:26

Subaru Rullezzz!!! schreef:Als hard lerend student heb je soms ook ff geen tijd op wat te posten he :P :wink:


JUIST! Helemaal mee eens! :wink: :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Holkers » wo maart 09, 2005 20:27

Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Als hard lerend student heb je soms ook ff geen tijd op wat te posten he :P :wink:


JUIST! Helemaal mee eens! :wink: :wink:


HAHAHAHAHA

Als net student-af kan ik melden dat je als student meer tijd had om te posten dan als werkende...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Hein » wo maart 09, 2005 20:29

Tja, en posten om het posten ga ik ook niet aan beginnen.

Maar ik ben het met Erik-Jan eens dat het wat rustigjes is. Waarschijnlijk hebben veel teams en andere belangstellenden ook nog weinig te melden :wink:

Ik denk dat daar vanaf volgende week wel verandering in gaat komen, immers de Zuiderzee is nog maar een weekje weg.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Jan » wo maart 09, 2005 20:34

Holkers schreef:
Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Als hard lerend student heb je soms ook ff geen tijd op wat te posten he :P :wink:


JUIST! Helemaal mee eens! :wink: :wink:


HAHAHAHAHA

Als net student-af kan ik melden dat je als student meer tijd had om te posten dan als werkende...


Daar kan ik me ook in vinden 8) Helemaal nu ik elke dag om 2 uur weer thuis ben :D . Maar dan kan ik doordeweeks en in het weekend nog werken bij een autobedrijf dus die tijd wordt wel eens opgevuld :P
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor van eck » wo maart 09, 2005 23:36

wat dacht je van een rally organiseren dan kom je haast niet eens meer
aan je werk toe :wink: of aan slapen
gr yvette
van eck
 
Berichten: 1064
Geregistreerd: vr jan 24, 2003 21:45
Woonplaats: Amsterdam

Volgende

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron