Het Nieuws-gedeelte

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » ma jan 16, 2006 11:24

SylviaBos schreef:Log in...heel "veilig" , maar dan alleen voor iemand die iets toe wil voegen ? ? ?

Uiteraard; met de oude rallyprivat en navigatorpoule was het niet mogelijk informatie aan te passen, waardoor veel vervuiling optrad.

Door nu de boel te koppelen aan je forum-login weet je zeker dat mensen altijd hun eigen informatie/advertentie aan kunnen passen en verwijderen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Jan » ma jan 16, 2006 15:08

Vindt het wel jammer dat de foto's bij de nieuwsberichten verdwenen zijn, vond dat die afbeeldingen het juist wat opfristen dat alleen maar zo'n kaal stuk tekst.

Maar ja, wat doet mijn mening ertoe :wink:

Verder helemaal top dat jullie als team zo bezig zijn om rallysport.nl zote vernieuwen!
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Hein » ma jan 16, 2006 16:27

Dank je Jan.

We doen alleen maar ons stinkende best. Zoals ik eerder al in dit topic zei: De lezer mag bepalen of we wat toevoegen.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor StevenK » ma jan 16, 2006 16:39

Jan schreef:Vindt het wel jammer dat de foto's bij de nieuwsberichten verdwenen zijn, vond dat die afbeeldingen het juist wat opfristen dat alleen maar zo'n kaal stuk tekst.

Maar ja, wat doet mijn mening ertoe :wink:

We zijn niet voor ons zelf bezig, maar voor onze bezoekers !

Ik wil eerst alle categoriën in de lucht hebben en dan kijken op welke plekken we nog foto's toe kunnen voegen; zelf werk ik op een redelijk hoge (1400 x 1050) resolutie en dan is er ruimte genoeg, maar als ik in 1024 x 768 naar de site kijk, is er helemaal niet zoveel ruimte voor foto's op de homepage.
Verder helemaal top dat jullie als team zo bezig zijn om rallysport.nl zote vernieuwen!

Dank je ! 't Is nog leuk ook, al dat programmeren.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor RallyeRichard » ma jan 16, 2006 17:21

Bij mij was de layout perfect op 1024x768 hoor. Vond het er verzorgd en uitnodigend uitzien.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor StevenK » di jan 17, 2006 20:06

Inmiddels ben ik zover dat het systeem op de homepage kan zien of iemand ingelogd is en dan bij een ingelogde gebruiker ook laat zien welke items nieuw zien.

Ook kun je nu rechts onderaan op de homepage inloggen en als je ingelogd bent krijg je daar te zien of je nog PM's hebt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Wolter » di jan 17, 2006 20:13

StevenK schreef:Inmiddels ben ik zover dat het systeem op de homepage kan zien of iemand ingelogd is en dan bij een ingelogde gebruiker ook laat zien welke items nieuw zien.

Ook kun je nu rechts onderaan op de homepage inloggen en als je ingelogd bent krijg je daar te zien of je nog PM's hebt.

Ik zag het! Bij mij werkt het dus. Nu vind ik het wel makkelijker. Eerst stonden er alleen de titels van de laatste items rechtsonderin, daar maakte ik 0,0 gebruik van. Op de center-pagina staan nu tenminste de volledige titels (en niet de eerste paar woorden). Nu is het wel makkelijk om te zien of je PM's hebt. :)
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor erikjan » di jan 17, 2006 21:45

deze site wordt steeds fraaier :mrgreen:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Vorige

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron