Enne, alweer een nieuwe lay out??
Veel info op 1 pagina, handig...maar ook een beetje onoverzichtelijk
Even wennen en dan komt dat ook wel weer goed!
Greetz Timpreza
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sevius schreef:Ik vind hem wel mooi, maar ik kan niet alles vinden
Waar is bijvoorbeeld de navi-poule?
Turboboost schreef:Sorry, maar kan het nog niet echt een geweldige lay out vinden.
Wel duidelijk, maar vond het oude meer uitstraling hebben.
Amazone schreef:Complimenten mannen: hier is hard aan gewerkt!!!
Eén puntje van kritiek? Volgens mij moeten jullie de Belgische rally's nog in de kalender opnemen.....
Verder mooi, hoor!!!!!!!
StevenK schreef:Wisten jullie trouwens dat op een wedstrijddag er automatisch een link naar de resultaten (als er zo'n link is) verschijnt op de homepage ?
Jan schreef:StevenK schreef:Wisten jullie trouwens dat op een wedstrijddag er automatisch een link naar de resultaten (als er zo'n link is) verschijnt op de homepage ?
Nu wel
Complimenten jongens!
Nog 1 vraag, kunnen tussen links nu ook eens links van forumgebruikers komen te staan? Jullie staan al geruime tijd op de onze
StevenK schreef:Jan schreef:StevenK schreef:Wisten jullie trouwens dat op een wedstrijddag er automatisch een link naar de resultaten (als er zo'n link is) verschijnt op de homepage ?
Nu wel
Complimenten jongens!
Nog 1 vraag, kunnen tussen links nu ook eens links van forumgebruikers komen te staan? Jullie staan al geruime tijd op de onze
Da's een goed idee: ik kan uit de profielen van het forum automatisch de homepages halen.
Sevius schreef:StevenK schreef:Jan schreef:StevenK schreef:Wisten jullie trouwens dat op een wedstrijddag er automatisch een link naar de resultaten (als er zo'n link is) verschijnt op de homepage ?
Nu wel
Complimenten jongens!
Da's een goed idee: ik kan uit de profielen van het forum automatisch de homepages halen.
Graag! Zou het top vinden Bij ons geldt namelijk hetzelfde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten