Nieuwe layout

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: re

Berichtdoor erikjan » di feb 14, 2006 15:11

Corne schreef:
MartijnB schreef:ik al niet internet goeroe vind het erg onoverzichtelijk het kost veel zoekwerk allerlei instellingen enzo waar ik gaan bal van snap

kortom ik vind het niet echt wat om eerlijk te zijn


niet om de makers ervan af te zeiken dat is niet de bedoeling ik denk alleen dat ik niet de enige niet internet goeroe ben dus vandaar

het is meer opbouwend bedoeld

Ik vond het oude ook beter!


ik kon me natuurlijk weer eens niet inhouden, en moest meteen weer even aan de knoppen zitten :

in heb de linker- en rechterkolombreedte handmatig opgehoogd van 200 naar 400 in m'n persoonlijke instellingen...

nu zijn beide kolommen daadwerkelijk breder geworden, maar de tekst vult nog niet uit over de kolombreedte :?

is dat wel de bedoeling, of komt dat nog ?
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: re

Berichtdoor StevenK » di feb 14, 2006 15:34

erikjan schreef:
Corne schreef:
MartijnB schreef:ik al niet internet goeroe vind het erg onoverzichtelijk het kost veel zoekwerk allerlei instellingen enzo waar ik gaan bal van snap

kortom ik vind het niet echt wat om eerlijk te zijn


niet om de makers ervan af te zeiken dat is niet de bedoeling ik denk alleen dat ik niet de enige niet internet goeroe ben dus vandaar

het is meer opbouwend bedoeld

Ik vond het oude ook beter!


ik kon me natuurlijk weer eens niet inhouden, en moest meteen weer even aan de knoppen zitten :

in heb de linker- en rechterkolombreedte handmatig opgehoogd van 200 naar 400 in m'n persoonlijke instellingen...

nu zijn beide kolommen daadwerkelijk breder geworden, maar de tekst vult nog niet uit over de kolombreedte :?

is dat wel de bedoeling, of komt dat nog ?

Nee, nog niet de bedoeling, want dat komt nog; het is nu vooral bedoeld voor in combinatie met groter lettertype.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor erikjan » di feb 14, 2006 15:39

ok

ik wil weer meer dan de bedoeling is...

(daarom ben ik op m'n werk ook vaak vrijwillig aangewezen proefkonijn om nieuwe CAD-systemen e.d. uit te testen :wink: )
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor StevenK » di feb 14, 2006 20:22

erikjan schreef:ok

ik wil weer meer dan de bedoeling is...

Nee, je vraagt precies wat de bedoeling is; als het goed is, werkt 't nu ook. De hoeveelheid tekens in de linker kolom is afhankelijk van de kolombreedte en de lettergrootte.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Jan » di feb 14, 2006 22:38

erikjan schreef:ok

ik wil weer meer dan de bedoeling is...

(daarom ben ik op m'n werk ook vaak vrijwillig aangewezen proefkonijn om nieuwe CAD-systemen e.d. uit te testen :wink: )


Grapjas :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor erikjan » di feb 14, 2006 23:38

Jan schreef:
erikjan schreef:ok

ik wil weer meer dan de bedoeling is...

(daarom ben ik op m'n werk ook vaak vrijwillig aangewezen proefkonijn om nieuwe CAD-systemen e.d. uit te testen :wink: )


Grapjas :D



het werkt nu inderdaad: de teksten vullen nu fraai over de bredere marges :lol:

trouwens Steven, er staat een leuk Skoda dieseltje te koop op Rallycarsforsale :wink:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo feb 19, 2006 22:57

Dame en heren van de redactie.

Mijn complimenten voor de actuele berichtgeving. Bijvoorbeeld de informatie over de Ardennes Bleue die hier te lezen was, terwijl het evenement nog bezig was. Heel mooi om als thuisblijver zo snel van nieuws te worden voorzien.

Met de nieuwe lay-out en de vele opties, waarvan er zelf nog een stel niet te gebruiken zijn, is het imo een hele vooruitgang.

Complimenten :!:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor wimo » zo feb 19, 2006 23:29

Joehoe,

Eindelijk iemand die mij niet vergeet :D
Bedankt voor je complimenten en te lezen dat wij niet voor niets vandaag expres nog terug gereden zijn naar Spa.
Wat echt heel vervelend was hoor. :wink:

We zullen ons best blijven doen,
Groetjes Monique
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor Wolter » di maart 07, 2006 16:52

Zie ik nu op de homepage een minder vierkante indeling? Goed op weg in ieder geval! ..jaa.. het wordt wel wat! :wink::D
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor StevenK » di maart 07, 2006 16:59

Wolter schreef:Zie ik nu op de homepage een minder vierkante indeling? Goed op weg in ieder geval! ..jaa.. het wordt wel wat! :wink::D

Yep; niet alleen minder vierkant, maar ook heel andere techniek. De 'vierkante' layout was op basis van tables, deze op basis van CSS.

Daarbij is deze layout ook helemaal getest in Firefox en Opera.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor StevenK » di maart 07, 2006 17:12

Overigens is het uiteraard nog steeds mogelijk dat in bepaalde browsers deze site er nu niet goed uit ziet, dan hoor ik dat uiteraard graag.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Wolter » di maart 07, 2006 17:18

StevenK schreef:Overigens is het uiteraard nog steeds mogelijk dat in bepaalde browsers deze site er nu niet goed uit ziet, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Ik werk zelf altijd met Firefox. De oude lay-out (van heel vroegah) verschilde met die van IE. (groottes van tabellen en letters). Met de nieuwe site zie ik geen verschil meer.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor StevenK » di maart 07, 2006 17:20

Wolter schreef:
StevenK schreef:Overigens is het uiteraard nog steeds mogelijk dat in bepaalde browsers deze site er nu niet goed uit ziet, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Ik werk zelf altijd met Firefox. De oude lay-out (van heel vroegah) verschilde met die van IE. (groottes van tabellen en letters). Met de nieuwe site zie ik geen verschil meer.

Als het goed is staat ff de middelste kolom 1 pixel dichter bij de linker.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor MartijnS » di maart 07, 2006 23:48

Netjes! Ik vind alleen die grote titels bij de nieuwsberichten niet zo strak, mag van mij kleiner!
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Paul » wo maart 08, 2006 9:02

Martijn, ik zie alleen een grote titel met "het laatste nieuws" in die blauwe balk, de andere titels zijn van normaal formaat
Paul
 
Berichten: 336
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 21:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron