Reclame??

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SylviaVisser » ma dec 25, 2006 11:38

Mee, eens.

Ik heb een paar van Maarten suggesties aan geklikt, maar de reclam recht in het midden blijft het storends........... hij kan in mijn ogen ok prima als bovenbalk zoals onze oosterburen doen :wink: .


Verder staat op een site als autoweek waarschijnlijk alleen maar reclame, tenslotte de audi dealer vaart wel bij publiciteit... , en NEE, nou niet gaan denken dat wij als teams willen betalen voor het plaatsen van een pers bericht :D , immer het wereld wijde web is voor iedereen..... :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor StevenK » ma dec 25, 2006 14:26

SylviaBos schreef:Mee, eens.

Ik heb een paar van Maarten suggesties aan geklikt, maar de reclam recht in het midden blijft het storends........... hij kan in mijn ogen ok prima als bovenbalk zoals onze oosterburen doen :wink: .

Dat was ook mijn idee, maar iemand is zo vriendelijk geweest dit formaat te verkopen :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor RallyMatti » di dec 26, 2006 11:57

StevenK schreef:
SylviaBos schreef:Mee, eens.

Ik heb een paar van Maarten suggesties aan geklikt, maar de reclam recht in het midden blijft het storends........... hij kan in mijn ogen ok prima als bovenbalk zoals onze oosterburen doen :wink: .

Dat was ook mijn idee, maar iemand is zo vriendelijk geweest dit formaat te verkopen :(


Is er geen ander filmpje????? begin een beetje een nat toestenbord te krijgen van die emmers water. En dat geluid, hmmmm ook niet echt bevordelijk voor de rust.
Avatar gebruiker
RallyMatti
 
Berichten: 73
Geregistreerd: za mei 07, 2005 12:30
Woonplaats: Twente

Berichtdoor Peer » wo dec 27, 2006 0:42

Is voor iedereen RS.nl de enige website die jullie bezoeken?
Ik open meestal meerdere browserwindows tegelijk, laat ze allemaal laden en ga ze dan lezen en daarbij heb ik zo mijn volgorde.

Het gevolg: ik snapte in eerste instantie helemaal niks van dit topic want die glazenwasser was al lang de straat weer uit voordat ik aan RS toe kwam. Hoe lang is 15 seconden nou helemaal.
Ik zie het probleem niet en vind het eigenlijk fantastisch dat er mensen zijn die het initiatief "rallysport.nl" willen helpen bekostigen.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor mafiabaas101 » wo dec 27, 2006 9:17

Peer schreef:Is voor iedereen RS.nl de enige website die jullie bezoeken?
Ik open meestal meerdere browserwindows tegelijk, laat ze allemaal laden en ga ze dan lezen en daarbij heb ik zo mijn volgorde.

Het gevolg: ik snapte in eerste instantie helemaal niks van dit topic want die glazenwasser was al lang de straat weer uit voordat ik aan RS toe kwam. Hoe lang is 15 seconden nou helemaal.
Ik zie het probleem niet en vind het eigenlijk fantastisch dat er mensen zijn die het initiatief "rallysport.nl" willen helpen bekostigen.


mensen die hun geluid aan hebben staan horen het ondertussen wel :wink: :wink:

enne heb de brandweer alvast gebeld vanwegewater overlast :wink:
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Vorige

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron