dagelijks foutmelding

Mededelingen etc inzake het forum

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jan 20, 2013 21:28

Maarten

Dank voor de verduidelijking.

Jouw inbreng en alle andere RS teamleden en in het verleden vooral die van Steven heb ik altijd zeer gewaardeerd en wil jullie daar dan ook voor bedanken.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor lennartrallypower » zo jan 20, 2013 21:51

heb ook probleem en ligt zeer zeker niet aan mijn pc. want elke pc of laptop waarmee ik op site kijk doet die soms niet. maar ja lastig is wel dat die soms niet doet maar zijn ergere dingen.maar ja hopelijk komt toch snel een oplossing. misschien over naar andere server. hyves heeft er nog wel wat over hahaha
lennartrallypower
 
Berichten: 184
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 14:52
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor MartijnB » zo jan 20, 2013 23:37

Ton...

Voor het nieuws kan je ook de site van Walter Geuzebroek bezoeken.

Die is vaak een stuk beter up to date.
Hier gebeurt het met regelmaat dat nieuws berichten pas 2 weken na dato nog geplaatst worden.

Ik snap de reden ervoor Maarten. Maar als je vind dat je DE rallysport site bent. Moet er toch inmiddels wat aan gaan gebeuren denk ik.
Als Hein geen tijd heeft. Kan je toch wel ergens anders iemand vinden die dat kan. Doorgaans is het niet zo erg moeilijk om nieuws te uploaden.

Er zijn vast andere mensen die daar wel een steentje aan willen bijdragen.
Laatst bijgewerkt door MartijnB op zo jan 20, 2013 23:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jan 20, 2013 23:44

Wie er wel of geen zin heeft is niet de issue, Martijn,

Met Hein en Maarten maken er nog een paar mensen deel uit van de redactie dacht ik. Nog los daarvan. Dit draadje is door iemand gestart omdat de techniek het nogal af laat weten en niet om mensen af te zeiken

De site van Walter heeft geen forum. En dat is nog altijd de meerwaarde van RS.NL geweest. Zelfs toen jij nog moderator was..................
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor MartijnB » zo jan 20, 2013 23:59

Was ook niet de bedoeling tot afzeiken Ton.

Enkel als opbouwende kritiek. Soms is het wel wat raar om te zien dat nieuws hier pas staat terwijl het al 2 weken oud is.

Vroeger coordineerde Patrick Geritssen dat allemaal. Maar die is nogal druk bij Weverssport als je de tv ziet.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma jan 21, 2013 0:01

Martijn,

Steven deed volgens mij de echte techniek

Volgens mij heeft de volledige redactie een normale dagtaak en is het liefdewerk / oud papier. En nog los van het feit dat het seizoen nu stil ligt.

Dakar kan wel leuk zijn, maar heeft geen zak met rallysport te maken.
Dure vakantie voor een stel vrachtwagenchauffeurs en kruideniers met teveel geld :D
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor MartijnB » ma jan 21, 2013 0:11

haha Ton...... :lol:

Je vergeet de plasmadiscounter/cartbaan.

En de veredelde varkensboeren
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma jan 21, 2013 19:57

Holkers schreef: Ik heb nog samen met Ton getracht een forum op te zetten voor rijders/teams etc., maar dat is helaas nooit van de grond gekomen. Helaas omdat ik denk dat dit zeker een extra impuls was geweest en zeer interessant was geweest vanwege de kennis, verhalen, ervaringen en omgang. Soit zeggen de Belgen.


'k Haak nog even in, Maarten.

De ervaring die ik daar toen uit heb geleerd is dat ik me niet zo snel meer hard maak voor anderen. Wat jij en ik nog weten uit die periode is dat er veel gekrakeel was over de bemoeienissen in de diverse topics van forumleden die hooguit het label fan hadden, maar verder niets toe te voegen hadden. Dat veroorzaakte bij mensen die actiever in de sport waren (rijders, navigatoren, monteurs, teamleden, noem maar op) ergernis. Toen we met z'n 3tjes (Patrick was ook deelgenoot) de mensen de mogelijkheid boden om een afgeschermd forum te kunnen gebruiken, bleek het plotseling wel mee te vallen allemaal. Kortom, blijkbaar was men bang om hun ergernis openlijk toe te geven. Van man tot man wel, maar toen het erop aankwam om aan te sluiten bij anderen hoefde het niet meer. Slechts een paar die-hards. De zaak is toen uiteindelijk afgeblazen.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor rallyfanam » ma jan 21, 2013 22:00

Goed emmer staat weer rechtop begrijp dat dit forum echt voor mensen is die de sport (het spelletje zoals zij dit noemen) weer vooraan staat.

Met vriendelijke groet, een actieve kijker
rallyfanam
 
Berichten: 191
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 9:06
Woonplaats: amersfoort

Berichtdoor Jacco Hartog » wo jan 23, 2013 9:20

Heb elke keer dit probleem...
komt zo in een keer en 5 minuten later doet die het weer.
Is op meerdere computers.


phpBB : Critical Error

Error doing DB query userdata row fetch

DEBUG MODE

SQL Error : 1226 User 'rallyforum' has exceeded the 'max_questions' resource (current value: 30000)

SELECT u.*, s.* FROM phpbb_sessions s, phpbb_users u WHERE s.session_id = '75e68ef0f16a58a7c7cc41b8cb5c8581' AND u.user_id = s.session_user_id

Line : 289
File : /home/rallyslbrnot02/public_html/forum/includes/sessions.php
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Avatar gebruiker
Jacco Hartog
 
Berichten: 293
Geregistreerd: do nov 08, 2007 13:22
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor antoine » wo jan 23, 2013 9:53

Wordt eens tijd voor een opschoning van het forum en een ander registratie methode. Er zijn diverse leden die met meerdere account zijn aangemeld, iets wat duidelijk te zien is op zijn of haar verjaardag. Misschien eens een frisse wind over het forum laten blazen?

Deze reaktie is niet om iets of iemand aftekraken, ik weet hoeveel tijd het kost om een forum netjes te houden.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor MartijnB » wo jan 23, 2013 12:16

er zijn dagelijks meer spambots online dan normale gebruikers :lol:

Maarten is daar niet een oplossing voor? Zoals Antoine al zegt iets met andere registratie procedure ofzo.

Het is best vervelend aan het worden om steeds die melding te krijgen. Het lijkt ook wel of het met de dag erger word
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor Holkers » wo jan 23, 2013 12:45

Geen idee. Ik heb 7 knopjes extra tov jullie en daarmee is de techniek van mijn kant gedaan...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor MartijnB » wo jan 23, 2013 19:16

En Patrick Gerritsen weet dat ook niet?

Ik weet op het forum van de 205 cup hebben we er ook last van gehad. Toen heeft Martijn te Kampe een en ander veranderd en sinds dien is er nooit meer last geweest
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor wimo » wo jan 23, 2013 19:57

Ik heb contact gehad met Patrick.

Hij staat op het punt om te vertrekken naar Zweden maar heeft alvast een 1e poging gedaan.
Hopen dat we op de goede weg zitten nu!!
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

VorigeVolgende

Keer terug naar Huishoudelijk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten