Pagina 5 van 6

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 21:17
door nkroeze
Nou nou nou.....

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 21:22
door Wesner
http://www.dutchpowertrading.nl/325map/ ... imaal-.pdf

hoop dat de link werkt... :oops:
in ieder geval een opbouwset van minimaal 2580,32euries
of kijk anders voor meer info op www.dutchpowertrading.nl

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 21:41
door mantaboy
@Erwin, AE86 mag gewoon. Maar goedkoop? Goede motor loopt al aardig op bij zo'n ding. Blijft wel de ultieme driftauto...

In Belgie hebben er veel rondgereden.

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 21:54
door Franky
nkroeze schreef:De verschillen tussen 205/Volvo/325 vallen reuze mee. Het ligt er echt aan hoe je de auto wil bouwen, je kan het met alledrie zo gek maken als je zelf wilt.....

Ow, en volgens mij ben ik de enige? die in alle drie heeft gereden :lol:


Denk dat bij de 325 de reserve onderdelen een stuk duurder zijn dan van een 205 of een volvo. Maar als je alles goed opbouwt en niet teveel schade rijd zal dat op een seizoen niet zoveel schelen. Ik ken ook 205jes die net zoveel uit hebben gegeven voor een seizoen als menig 325.

Het is ook maar net wat je ding is.

205 is erg vergelijkbaar met een gewone moderne straatauto. Achterwiel aandrijvers zijn bij de moderne auto's toch wel de duurdere prijsklasse en daardoor technisch heel anders dan de gewone auto waar de gemiddelde mens mee rijd. Ik heb zelf inmiddels ervaring met voorwiel/achterwiel en vierwiel. Je kunt met allemaal heel veel lol hebben zolang je er maar voor openstaat. Achterwiel word door veel mensen vaker als stoer ervaren en daar kijken beginners zich soms blind op want men wil toch wel graag stoer zijn. 4 wiel is de dure prijsklasse als je rally wil rijden en dat blokkeerd deze mensen toch al snel om daarmee te beginnen.
Kijk maar eens naar de toppers in de klasses en je zult zien dat ze nauwelijks voor elkaar onderdoen in tijden. De beleving in de auto's is ook niet zoveel anders.
Competitie en spanning maakt vanzelf de fun.

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 3:09
door Wesner
laten we eerlijk zijn....

De meeste mensen blijven alleenmaar bij een klassement's-proef staan, als er nog achterwiel-aangedreven auto's voorbij zullen komen... (en dus het daarbij behorende spektakel).
Zodra het duidelijk is dat er alleen nog maar voorwiel-aandrijvers de passage zullen passeren, zijn de meeste mensen algauw vertrokken...
Het plubliek gaat toch altijd voor het spektakel, geen mens wat zich interreseert voor de behaalde tijden....

of heb ik met nu helemaal mis????

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 3:18
door Wesner
En dan laat ik in deze topic de 4x4 maar helemaal buiten beschouwing!
Het gaat hier in deze topic, toch om beginnende rally-rijders?? Ofniet?

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 8:24
door Turboboost
of heb ik met nu helemaal mis????


Dus alle 2-wiel aangedreven auto's voor de achterwielaandrijvers plaatsen. :wink: :)

Vreemd dat de volvo's-205jes- en klein beetje de bmw's worden aangezien als "oude hokken" (dit baseer ik niet op iemand die weet waarover die praat, maar het publiek langs de kant :wink: ), terwijl er genoeg andere oude auto's rond rijden die wat betreft "netjes" zijn vele malen onder doen voor de gemiddelde cup auto's.

Denk dat de huidige cup's een super zijn om in te stappen voor een redelijk butget. 8) Het is maar net waar je zelf het beste gevoel bij hebt.

De beleving in de auto's is ook niet zoveel anders.


8)

Overigens zie je maar weinig cuppers de overstap maken naar een dikkere auto. Volgens mij is Jack Tichelaar één van de weinigen..... :?: :roll:

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 10:48
door TWENGELTJE
Ook Han Hoedevangers
En Mark Steyger ( al reed die al wel langer)
En Rene Kuipers komt ook uit de Cinq cup

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 11:03
door briljant
en Hans Weijs jr

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 21:00
door rally for ever
Heb ik het correct als ik denk dat Dirk Garvelink met micra begonnen is?

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 21:10
door Holkers
Bijvelds met een Sunny?
(er is hoop Clemens ;))

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 21:20
door superfly
rally for ever schreef:Heb ik het correct als ik denk dat Dirk Garvelink met micra begonnen is?


dat heb je helemaal correct alleen reed hij daarvoor al rondjes op valkenswaard met een 2cv meen ik

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 21:23
door per-fect
rally for ever schreef:Heb ik het correct als ik denk dat Dirk Garvelink met micra begonnen is?


Nee, Begonnen met 2cv cross (eendencross) en daarna de Fiat 500 cup.

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 21:27
door superfly
per-fect schreef:
rally for ever schreef:Heb ik het correct als ik denk dat Dirk Garvelink met micra begonnen is?


Nee, Begonnen met 2cv cross (eendencross) en daarna de Fiat 500 cup.


ok dus ook nog de 500 daarna de micra dan?

BerichtGeplaatst: do mei 17, 2007 21:32
door per-fect
superfly schreef:
per-fect schreef:
rally for ever schreef:Heb ik het correct als ik denk dat Dirk Garvelink met micra begonnen is?


Nee, Begonnen met 2cv cross (eendencross) en daarna de Fiat 500 cup.


ok dus ook nog de 500 daarna de micra dan?


Yes, overgens hebben zowel, Leemans als Veenhuizen en Eddy v/d Hoorn vroeger in de 205 gti gereden. (geen cup)