Navigatielicentie..

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor staphorstrallying » vr feb 01, 2008 22:36

heey Wea! krijg je mijn mailtjes wel???
staphorstrallying
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jul 26, 2005 16:31
Woonplaats: Staphorst

Berichtdoor Amazone » vr feb 01, 2008 22:55

staphorstrallying schreef:heey Wea! krijg je mijn mailtjes wel???


:oops: Yep...ben erg druk. Maar je antwoord is onderweg nu! :wink:
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor RG-Rallysport » vr feb 01, 2008 23:36

Amazone schreef:
sleepy hunter schreef:WEA heb je een stoeltje over dan?

:wink: 8) :lol:

Heb nog een aantal leuke stoeltjes! :wink:


Van de ikea ? :wink: :lol:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor Bert van Dijk » za feb 02, 2008 20:57

sleepy hunter schreef:voor een ieder die morgen mag VEEL STERKTE. op naar 100% slagen.
zou leuk zijn.



Niet iedereen mocht vanmiddag zijn diploma in ontvangst nemen.
Verreweg de meesten wel (ruim 50 van de naar schatting 60 kandidaten).
Rally For Kids heeft er in ieder geval weer 3 nieuwe navi's bij.
Van harte mannen!
Avatar gebruiker
Bert van Dijk
 
Berichten: 166
Geregistreerd: vr maart 02, 2007 21:04
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor Chiel » za feb 02, 2008 23:33

Ik heb vanmiddag ook examen gedaan en ik ben geslaagd :D . Was ook goed te doen want waren maar 20 vragen waar je er ook nog eens 6 van fout mocht doen, vind ik wel veel voor het aantal vragen. Maargoed ik heb hem gehaald 8) . Moet nu alleen nog 16 worden en dan mag ik navigeren 8)
Chiel
 
Berichten: 449
Geregistreerd: vr maart 10, 2006 19:14
Woonplaats: Harbrinkhoek

Berichtdoor mafiabaas101 » zo feb 03, 2008 8:37

Bert van Dijk schreef:
sleepy hunter schreef:voor een ieder die morgen mag VEEL STERKTE. op naar 100% slagen.
zou leuk zijn.



Niet iedereen mocht vanmiddag zijn diploma in ontvangst nemen.
Verreweg de meesten wel (ruim 50 van de naar schatting 60 kandidaten).
Rally For Kids heeft er in ieder geval weer 3 nieuwe navi's bij.
Van harte mannen!


Ik hoorde het gisteravond bert

ook jij van harte he!!
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor henk » zo feb 03, 2008 22:47

Bert van Dijk schreef:
sleepy hunter schreef:voor een ieder die morgen mag VEEL STERKTE. op naar 100% slagen.
zou leuk zijn.



Niet iedereen mocht vanmiddag zijn diploma in ontvangst nemen.
Verreweg de meesten wel (ruim 50 van de naar schatting 60 kandidaten).
Rally For Kids heeft er in ieder geval weer 3 nieuwe navi's bij.
Van harte mannen!


Hey Bert,

van harte gefeliciteerd!
Nu op naar 1 Maart :wink:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Erik K. » zo maart 23, 2008 16:57

Bij deze een vraag van een (nieuwe) enthousiasteling. Al zeer lang geinteresseerd in alles op 2 en 4 wielen. Omdat het talent & budget niet toereikend zijn voor een carrieré als rijder, leek het me de beste optie om er dan maar naast te gaan zitten. :wink: Nu zit ik alle draadjes af te struinen, maar echt helemaal 100% duidelijk wordt het me niet.

- Welke stof moet je jezelf precies eigen maken & waar kun je dat exact vinden? Moet je net als bij een auto-racelicentie een cursusboek kopen?

- Ik neem aan dat het zinvol is om bij Prodrive of Dirk Garvelink een navi-dag te doen ter voorbereiding?

- Kun je ook simpelweg gaan leren, aanmelden en examen doen? Is het werkelijk zo "eenvoudig"?

Heb gezien dat de examens net geweest zijn. Is geen ramp, want ik moet eerst een cursus afmaken voor m'n werk, dus heb pas vanaf augustus tijd. Ruim voldoende om voor 2009 er vroeg bij te zijn.

Alvast bedankt voor eventuele reacties. Mocht iemand de hier eerder genoemde file met oefen-examenvragen hebben, zou ik deze graag ontvangen. E-mail: erik100581 apestaart yahoo . com
Erik K.
 
Berichten: 1
Geregistreerd: zo maart 23, 2008 15:21

Berichtdoor RG-Rallysport » zo maart 23, 2008 17:28

Erik K. schreef:Bij deze een vraag van een (nieuwe) enthousiasteling. Al zeer lang geinteresseerd in alles op 2 en 4 wielen. Omdat het talent & budget niet toereikend zijn voor een carrieré als rijder, leek het me de beste optie om er dan maar naast te gaan zitten. :wink: Nu zit ik alle draadjes af te struinen, maar echt helemaal 100% duidelijk wordt het me niet.

- Welke stof moet je jezelf precies eigen maken & waar kun je dat exact vinden? Moet je net als bij een auto-racelicentie een cursusboek kopen?

- Ik neem aan dat het zinvol is om bij Prodrive of Dirk Garvelink een navi-dag te doen ter voorbereiding?

- Kun je ook simpelweg gaan leren, aanmelden en examen doen? Is het werkelijk zo "eenvoudig"?

Heb gezien dat de examens net geweest zijn. Is geen ramp, want ik moet eerst een cursus afmaken voor m'n werk, dus heb pas vanaf augustus tijd. Ruim voldoende om voor 2009 er vroeg bij te zijn.

Alvast bedankt voor eventuele reacties. Mocht iemand de hier eerder genoemde file met oefen-examenvragen hebben, zou ik deze graag ontvangen. E-mail: erik100581 apestaart yahoo . com


Erik je hebt een pb tje :wink:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Licentie

Berichtdoor marina85 » zo maart 23, 2008 17:51

Hoi,

zou iemand mij voorbeeldvragen kunnen sturen voor het behalen van mijn navigatie licentie? Ik zou graag willen weten wat ik kan verwachten...
mijn email is marinabouman@hotmail.com
marina85
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za maart 01, 2008 18:00
Woonplaats: Veenendaal

Berichtdoor kolkie » zo maart 23, 2008 20:29

Erik K. schreef:Bij deze een vraag van een (nieuwe) enthousiasteling. Al zeer lang geinteresseerd in alles op 2 en 4 wielen. Omdat het talent & budget niet toereikend zijn voor een carrieré als rijder, leek het me de beste optie om er dan maar naast te gaan zitten. :wink:


Leuk :) . Zit je trouwens ook op DF?

Erik K. schreef:- Welke stof moet je jezelf precies eigen maken & waar kun je dat exact vinden? Moet je net als bij een auto-racelicentie een cursusboek kopen?



Je kunt het autosport jaarboek kopen, daar staat het in, maar het staat ook altijd online. Het is dan wel raadzaam om de 2009 versie te gaan lezen aangezien de tekst af en toe op details aangepast wordt.

Erik K. schreef:- Ik neem aan dat het zinvol is om bij Prodrive of Dirk Garvelink een navi-dag te doen ter voorbereiding?



Dat kan, maar in tegenstelling tot het rijdersexamen is dit niet noodzakelijk. Kan me voorstellen dat je wel een stuk serieuzer wordt genomen als je bij een team binnenstapt.

Erik K. schreef: - Kun je ook simpelweg gaan leren, aanmelden en examen doen? Is het werkelijk zo "eenvoudig"?



Ja, zo heb ik het ook gedaan (ik zal maar niet vermelden hoe weinig tijd me dat gekost heeft :o ).

De oefen-examenvragen vind ik zelf overigens deels behoorlijk storend en achterhaald en kunnen voor verwarring zorgen als je laat begint met leren. Ze geven wel een goede indicatie wat voor een soort vragen je kunt verwachten.

Ik ga zelf overigens volgend jaar voor het rijden dus als je nog iemand zoekt om een cursusauto mee te gaan delen dan houd ik me aanbevolen.
kolkie
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma feb 20, 2006 13:56
Woonplaats: Vroomshoop/Den Bosch

Berichtdoor SaskiaB » ma maart 24, 2008 18:33

nu ik nog mijn licentie halen 8) :D
SaskiaB
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za jan 19, 2008 15:03

Berichtdoor Cinq-Power » ma maart 24, 2008 18:54

SaskiaB schreef:nu ik nog mijn licentie halen 8) :D


Jij heb goede leermeesteres dus dat moet goedkomen
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor SaskiaB » ma maart 24, 2008 18:57

Hopen dat het goed komt,
kan niet wachten :D

eerst nog even heel snel 16 worden,

wanneer is er eigenlijk weer iets dat je je licentie kan halen?
januarie is er toch ook 1 ?
SaskiaB
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za jan 19, 2008 15:03

Berichtdoor solberg the best » ma maart 24, 2008 19:21

SaskiaB schreef:Hopen dat het goed komt,
kan niet wachten :D

eerst nog even heel snel 16 worden,

wanneer is er eigenlijk weer iets dat je je licentie kan halen?
januarie is er toch ook 1 ?

Dat is nog niet bekend maar er zijn meedere licentie dagen rond januari februari ja. :wink:
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

VorigeVolgende

Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten