KNAF Talent First

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Bartrallyfan » do okt 23, 2008 16:11

ik hoop wel dat ze volgendjaar met de zelfde rijders aan de start verschijnen, anders is de ervaring die ze dit jaar opgedaan hebben voor niets geweest. en als "we" iederjaar met anderre rijders gaan rijden blijven "we"op dit nivau hangen en komt er nooit een nederlander verder in het WK.
rallyfanteam "de bende rond venray"
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

Berichtdoor rally04 » do okt 23, 2008 16:49

Ja kan beter verder gaan met de 2 huidige courreurs , dat lijkt me verstandiger aangezien ze nu eigenlijk niet verder zijn gekomen dan verkennen. En denk dat ze nog steeds bij het talent gerekend kunnen worden :)
Avatar gebruiker
rally04
 
Berichten: 322
Geregistreerd: ma jun 11, 2007 23:12
Woonplaats: etten-leur

Berichtdoor lunteraan » do okt 23, 2008 17:31

je kan Timo van der Marel beter nog een jaartje in een evo 9/10 in nederland laten rijden en dan een keertje deutsland rally en spanje laten rijden.
dan kan hij ook veel ervaring oplaten doen en dan als weijs JR of abbring weg zijn (hopen op een wrc team) hem voor in de plek laten zetten.
Michel Hendriksen
]
Avatar gebruiker
lunteraan
 
Berichten: 1294
Geregistreerd: za apr 05, 2008 19:56

Berichtdoor Franed rally » do okt 23, 2008 17:48

United we're strong. wel een goede en belangrijk uitslag om Nederland in kaart brengen in de rally landschap.
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

re

Berichtdoor MartijnB » do okt 23, 2008 18:33

waarom in vredesnaam 3 KTF ers

2 is al meer dan genoeg en kosten zoiezo de KNAF al per jaar 3 ton als je het kranten artikel goed leest.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor briljant » do okt 23, 2008 19:14

fifo systeem toepassen?
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor MartijnB » do okt 23, 2008 19:18

briljant schreef:fifo systeem toepassen?


:lol: :lol: :lol:

FIFO zou betekenen exit weijs jr.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Re: re

Berichtdoor StevenK » do okt 23, 2008 19:42

MartijnB schreef:waarom in vredesnaam 3 KTF ers

2 is al meer dan genoeg en kosten zoiezo de KNAF al per jaar 3 ton als je het kranten artikel goed leest.

Misschien kunnen ze als winnaar van de cup wat meer sponsoring los krijgen en zo met hetzelfde NOC*NSF geld drie rijders laten rijden.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor V.D.G Rally team » do okt 23, 2008 20:23

MartijnB schreef:
briljant schreef:fifo systeem toepassen?


:lol: :lol: :lol:

FIFO zou betekenen exit weijs jr.


En ???? wil toch niet zeggen dat je gewoon talent first blijft ???
zolang je blijft rijden. Er moet doorstroming in blijven je krijgt een kans
om je te bewijzen.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Cinq-Power » do okt 23, 2008 21:03

Als Hans van Citroen uit een C2 S1600 krijgt zou de knaf zichzelf in de vingers snijden als ze hem eruit gooien.

Zou dus betekenen dat als je "promoveert" je gelijk maar helemaal op moet rotten.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Franed rally » do okt 23, 2008 21:48

Moet ook realistisch blijven, Timo heeft niet het snelheid van Kevin en Hans, dus helaas geen plek op top niveau.
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor briljant » do okt 23, 2008 22:11

Franed rally schreef:Moet ook realistisch blijven, Timo heeft niet het snelheid van Kevin en Hans, dus helaas geen plek op top niveau.
Ik denk dat je je daarin vergist.
En ook hij verdient een kans.

Als het nodig is dat Hans nog een jaar "talent" blijft moeten het maar drie rijders worden.
Maar op een gegeven moment moet je het zonder de status van Talent First zien te rooien.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Franky » do okt 23, 2008 22:50

Misschien moet het programma gewoon breder.
HWJ eruit halen zou ik geen goede optie vinden. Dat moeten ze zeker nog een jaartje doortrekken. Daarna zal ie toch echt op eigen benen verder moeten en weer worden doorgeschoven.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor nkroeze » vr okt 24, 2008 7:45

briljant schreef:
Franed rally schreef:Moet ook realistisch blijven, Timo heeft niet het snelheid van Kevin en Hans, dus helaas geen plek op top niveau.
Ik denk dat je je daarin vergist.
En ook hij verdient een kans.

Als het nodig is dat Hans nog een jaar "talent" blijft moeten het maar drie rijders worden.
Maar op een gegeven moment moet je het zonder de status van Talent First zien te rooien.


Hij heeft dit jaar voldoende kansen gehad in o.a. de Colt cup. Ik vind hem daar geen enkele wedstrijd zo overtuigend rijden als beide voorgangers deden, dus misschien heeft hij niet genoeg laten zien om die stap te kunnen/mogen maken richting JWRC?

Tuurlijk, over een heel seizoen gezien heeft hij veel pech gehad, maar naast die pech, heb ik de pure snelheid niet vaak gezien... (Sorry Timo, maar je weet wie het zegt toch? :) 8) )
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Wolter » vr okt 24, 2008 8:02

nkroeze schreef:
briljant schreef:
Franed rally schreef:Moet ook realistisch blijven, Timo heeft niet het snelheid van Kevin en Hans, dus helaas geen plek op top niveau.
Ik denk dat je je daarin vergist.
En ook hij verdient een kans.

Als het nodig is dat Hans nog een jaar "talent" blijft moeten het maar drie rijders worden.
Maar op een gegeven moment moet je het zonder de status van Talent First zien te rooien.


Hij heeft dit jaar voldoende kansen gehad in o.a. de Colt cup. Ik vind hem daar geen enkele wedstrijd zo overtuigend rijden als beide voorgangers deden, dus misschien heeft hij niet genoeg laten zien om die stap te kunnen/mogen maken richting JWRC?

Tuurlijk, over een heel seizoen gezien heeft hij veel pech gehad, maar naast die pech, heb ik de pure snelheid niet vaak gezien... (Sorry Timo, maar je weet wie het zegt toch? :) 8) )

Maarrr.. Duitsland WRC heeft hij de N3 gewonnen (na diskw. nr1).. en dat vind ik een prestatie opzich! Mag ook genoemd worden :)
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

VorigeVolgende

Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten