KNAF Talent First

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Bartrallyfan » di dec 16, 2008 19:48

stefan van houten schreef:
Bartrallyfan schreef:Hoe is het nu eigenlijk met de jongens van knaf talentfirst team? gisteren moesten zij toch ook ingeschreven zijn voor 2009? Starten Kevin en Hans? rijden ze nu allebei in een Renault? of zijn er anderre ontwikkelingen?


Bij rallyreport zeiden ze dat ze allebei met en Renault rijden waar welke weet ik niet. Waarschijnlijk beiden met een Clio R3.
ja, dat had ik ook gehoord, maak ik hoor wel vaker iets bij rallyreport wat later niet zo blijkt te zijn.
rallyfanteam "de bende rond venray"
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

Berichtdoor Hein » di dec 16, 2008 20:23

Bartrallyfan schreef:
stefan van houten schreef:
Bartrallyfan schreef:Hoe is het nu eigenlijk met de jongens van knaf talentfirst team? gisteren moesten zij toch ook ingeschreven zijn voor 2009? Starten Kevin en Hans? rijden ze nu allebei in een Renault? of zijn er anderre ontwikkelingen?


Bij rallyreport zeiden ze dat ze allebei met en Renault rijden waar welke weet ik niet. Waarschijnlijk beiden met een Clio R3.
ja, dat had ik ook gehoord, maak ik hoor wel vaker iets bij rallyreport wat later niet zo blijkt te zijn.


Wacht af. Komt vanzelf goed.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Walter Geuzebroek » ma dec 22, 2008 12:53

Hein schreef:Wacht af. Komt vanzelf goed.


Vandaag gelukkig!
Dank u KNAF. Ze zulen er zeker een goed jaar van maken.
Zie dit artikel
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor MartijnS » ma dec 22, 2008 12:55

Van der Marel niet meer onder de Knaf?
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Franky » ma dec 22, 2008 13:04

Jammer voor de zeer sympathieke Jan Timo. Maar ik vind het persoonlijk wel een goede keuze om een jaartje extra in het jwrc te gaan deelnemen.

Wel vind ik dat het na dit jaar wel afgelopen moet zijn met de ondersteuning van knaftalentfirst voor beide heren. En er nieuwe talenten ondersteund moeten gaan worden op dat nivo.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor antoine » ma dec 22, 2008 15:11

Walter Geuzebroek schreef:
Hein schreef:Wacht af. Komt vanzelf goed.


Vandaag gelukkig!
Dank u KNAF. Ze zulen er zeker een goed jaar van maken.
Zie dit artikel


Persbericht vandaag ook van Vincent gekregen. Vincent was vroeger persman van het Renault Rally Team (1980).
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma dec 22, 2008 16:37

Franky schreef:Jammer voor de zeer sympathieke Jan Timo. Maar ik vind het persoonlijk wel een goede keuze om een jaartje extra in het jwrc te gaan deelnemen.

Wel vind ik dat het na dit jaar wel afgelopen moet zijn met de ondersteuning van knaftalentfirst voor beide heren. En er nieuwe talenten ondersteund moeten gaan worden op dat nivo.


hoezo wat goede keuze?? er zouden toch elk jaar een nieuwe knaf talents komen.
Ik zie het gewoon als vriendjes politiek. Maar ja dat is mijn gezegde.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Wolter » ma dec 22, 2008 16:41

V.D.G Rally team schreef:
Franky schreef:Jammer voor de zeer sympathieke Jan Timo. Maar ik vind het persoonlijk wel een goede keuze om een jaartje extra in het jwrc te gaan deelnemen.

Wel vind ik dat het na dit jaar wel afgelopen moet zijn met de ondersteuning van knaftalentfirst voor beide heren. En er nieuwe talenten ondersteund moeten gaan worden op dat nivo.


hoezo wat goede keuze?? er zouden toch elk jaar een nieuwe knaf talents komen.
Ik zie het gewoon als vriendjes politiek. Maar ja dat is mijn gezegde.

Wie zijn vriendjes van wie dan?
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Holkers » ma dec 22, 2008 16:48

Je kan beter op een paard wedden die wat ervaring heeft en bewezen snel te zijn dan elke keer op het nieuwe paard wedden. Was misschien eerst wel de rooskleurige gedachte van KNAF Talent First, maar nu er 2 jongens zijn die de kar kunnen trekken, moet je vol voor hun gaan om de rallysport in Nederland op de/het/een kaart te zetten.

Er is grote kritiek geweest op de KNAF door het slechts 1 jaar te doen en dan een nieuwe. Ze hebben dat principe overboord gegooid en gaan nu op 2 mensen wedden van het eerste uur.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor r199 » ma dec 22, 2008 17:10

@ Holkers

Dat ben ik helemaal met je eens, maar kan kan ik niet begrijpen dat ze
geld over de balk gooien. Elk jaar weer met een derde rijder, die het na een jaar maar weer zelf moet zien te rooien.
Kunnen ze beter dat geld ook in hun 2 toppertjes proppen

Want waarom geld stoppen in iets waar je toch niet mee door wilt/kan of mag, dat is pas geld verspillen. Zoals iedereen weet de rallysport is al zo goedkoop :wink:

Niet dat ik het een Jan Timo of anderen niet gun.
Avatar gebruiker
r199
 
Berichten: 450
Geregistreerd: do nov 22, 2007 22:08
Woonplaats: vrveen

Berichtdoor briljant » ma dec 22, 2008 17:27

Holkers schreef:Je kan beter op een paard wedden die wat ervaring heeft en bewezen snel te zijn dan elke keer op het nieuwe paard wedden. Was misschien eerst wel de rooskleurige gedachte van KNAF Talent First, maar nu er 2 jongens zijn die de kar kunnen trekken, moet je vol voor hun gaan om de rallysport in Nederland op de/het/een kaart te zetten.

Er is grote kritiek geweest op de KNAF door het slechts 1 jaar te doen en dan een nieuwe. Ze hebben dat principe overboord gegooid en gaan nu op 2 mensen wedden van het eerste uur.
Maar er zijn leden die al 3 jaar steun hebben gehad.
Dat is iets anders dan 1 jaar.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Franky » ma dec 22, 2008 18:06

V.D.G Rally team schreef:
Franky schreef:Jammer voor de zeer sympathieke Jan Timo. Maar ik vind het persoonlijk wel een goede keuze om een jaartje extra in het jwrc te gaan deelnemen.

Wel vind ik dat het na dit jaar wel afgelopen moet zijn met de ondersteuning van knaftalentfirst voor beide heren. En er nieuwe talenten ondersteund moeten gaan worden op dat nivo.


hoezo wat goede keuze?? er zouden toch elk jaar een nieuwe knaf talents komen.
Ik zie het gewoon als vriendjes politiek. Maar ja dat is mijn gezegde.


Ik zie het meer als een opbouw van een programma waarin ze inderdaad langer dan 1 jaar worden ondersteund. Jaartje ervaring opdoen in een boodschappenauto. Daarna een jaar europa in en ervaring op doen.
Niemand heeft nog maximaal kunnen profiteren want ook de knaf heeft veel moeten leren in de tussentijd. Tuurlijk is het jammer dat Jan Timo de aansluiting hierdoor verliest maar zijn opvolgers zullen er veel profijt van krijgen(hoop) denk ik. Het programma is inderdaad veel verder gegaan als in de eerste opzet ooit bedoeld is maar ik weet nog niet of dat wel zo erg is.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor Hein » ma dec 22, 2008 21:51

Walter Geuzebroek schreef:
Hein schreef:Wacht af. Komt vanzelf goed.


Vandaag gelukkig!
Dank u KNAF. Ze zulen er zeker een goed jaar van maken.
Zie dit artikel


Zei ik toch :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor foootooo » di dec 23, 2008 0:53

Franky schreef:
V.D.G Rally team schreef:
Franky schreef:Jammer voor de zeer sympathieke Jan Timo. Maar ik vind het persoonlijk wel een goede keuze om een jaartje extra in het jwrc te gaan deelnemen.

Wel vind ik dat het na dit jaar wel afgelopen moet zijn met de ondersteuning van knaftalentfirst voor beide heren. En er nieuwe talenten ondersteund moeten gaan worden op dat nivo.


hoezo wat goede keuze?? er zouden toch elk jaar een nieuwe knaf talents komen.
Ik zie het gewoon als vriendjes politiek. Maar ja dat is mijn gezegde.


Ik zie het meer als een opbouw van een programma waarin ze inderdaad langer dan 1 jaar worden ondersteund. Jaartje ervaring opdoen in een boodschappenauto. Daarna een jaar europa in en ervaring op doen.
Niemand heeft nog maximaal kunnen profiteren want ook de knaf heeft veel moeten leren in de tussentijd. Tuurlijk is het jammer dat Jan Timo de aansluiting hierdoor verliest maar zijn opvolgers zullen er veel profijt van krijgen(hoop) denk ik. Het programma is inderdaad veel verder gegaan als in de eerste opzet ooit bedoeld is maar ik weet nog niet of dat wel zo erg is.


Om het budget dat onder andere door het NOC*NSF ter beschikking is gesteld te kunnen verantwoorden zal je één of meerdere rijders op top niveau moeten brengen. Dat lukt je in ieder geval niet door elk jaar maar een nieuwe coureur in het (J)WRC te laten rijden om hem daar dan maar een seizoen te laten aanmodderen zonder ervaring. Vervolgens kan 'het talent' de opgedane (en broodnodige) ervaring weer door het doucheputje spoelen en zijn biezen pakken om plaats te maken voor een nieuw talent dat weer van voor af aan mag beginnen en na een jaar zijn........
Het verhaal zal duidelijk zijn, ik ben het eens met franky en volgens mij is het een verstandige beslissing en heeft het weinig met vriendjes politiek te maken.
___________________________________________________________________
www.edwinnieuwenhuis.nl
foootooo
 
Berichten: 96
Geregistreerd: di jun 10, 2003 23:18
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor AC » di dec 23, 2008 10:24

Kijk dit is de exposure waar we op zitten te wachten...

wrc.com
Afbeelding
WRC-Poule Kampioen 2010
Avatar gebruiker
AC
 
Berichten: 501
Geregistreerd: vr maart 24, 2006 17:16
Woonplaats: Montpellier, Frankrijk

VorigeVolgende

Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast