Zo, bij dezen dan ook wat foto's van mijn project.
Aankomst van de auto op ons bedrijf. Zoals je ziet was hij al redelijk gesoept, maar een perfecte en harde body om mee te beginnen in ieder geval!
Daarna alvast begonnen met strippen, stukje bij beetje alles er uit.
Ik heb het virus van mijn vader gekregen omdat hij reed toen ik jong was, hier ligt de volgende generatie al te wachten tot hij serieus in het stoeltje plaats kan nemen!
It's bleeding! Alle vloeistofjes er af om de motor verder voor te bereiden. Bij het nog eens goed onder de auto door kijken zagen we al snel dat de koppeling van de schakelarm met stroomdraad vastgeknoopt was, lijkt me ook niet het beste!
Blijven de leuke dingen, eenmaal op blokken en zonder wielen bleek al snel dat de remschijf rechtsvoor muurvast zit (ooit schroeven uitgeboord, maar niet gelukt en laten zitten) terwijl de remschijf links voor überhaupt niet vast zit! Inspectie van de schijven achter wijst ook hier op veel geknutsel. Weer eens extra duidelijk hoe belangrijk de volledige demontage en herbouw is!
(hier was een andere foto gepland, maar die weigerde dienst!)
Dat is dus hoe hij er nu nog bij staat. Ik weet het, seizoen 2011 is misschien hoog gegrepen maar toch, als je je doelen niet hoog stelt kom je er nooit! Volledig seizoen rijden in 2011 is de droom, maar als het lukt mijn licentie te halen en 2 sprints te rijden zodat ik hem op kan waarderen ben ik al lang tevreden...
Bedankt voor de interesse allen, tips en tricks zijn en blijven welkom!
Ik ga zo in ieder geval eens even bij Martijn van Hoek naar de opbouw van zijn auto kijken.