Zo, de eerste dag "echt" werken na de teleurstelling van afgelopen weekend zit er weer op.
Om te beginnen, zo stond hij er dus vrijdag om half 6 bij toen we net terug waren van de mislukte APK. Nog genoeg te doen, maar hij zou goedgekeurd worden!
En de voorkant, nog niet af en het raam zit er met duct-tape in maar het kon er net mee door. Onder de motorkap zag het er toen nagenoeg het zelfde uit als op de volgende foto.
Deze is dus van vanavond, maar de enige wijzigingen zijn extra tie-wraps en andere kleine dingetjes om het nog wat netter te maken.
Van binnen, het bovenste alu plaatje is nog tijdelijk, de onderste blijft. Ook de schakelaars zijn nog het hoogst nodige (van links naar rechts: Start, Ontsteking, Hoofdstroom, Ontwazeming). Toen we voor de APK weg wilde rijden zagen we dat het stuur nog miste, die hebben we toen zonder stuurnaafverlenger er op gezet. Dat gaat dus echt niet met een plat stuur! Ik paste niet meer met mijn vingers tussen de schakelaars door, dus dat was behoorlijk lastig de werkplaats uit en naar de garage (gelukkig maar 3 bochten verder) in sturen. Bij het proefrijden moet nog gaan blijken of de schakelaars niet alsnog irritant kort achter het stuur zitten.
Tadaa, zelfs een echte planning/ToDo lijst op het bord om deze keer alles ruim om tijd af te hebben. Ben benieuwd hoe goed dat gaat lukken...
De eerste dingen zijn in ieder geval al afgestreept, en de eerste zijn er ook al bij geschreven...
Nu hebben we in ieder geval wel duidelijk in beeld wat er allemaal nog moet.
Zo ver zijn we dus toch gekomen vorige week. Veel heb ik zelf met Paul gedaan maar nog veeel meer is er gedaan door de jongens van VA Motorsport en Franc Harperink. Samen met hun zouden we er ook voor gezorgd hebben dat de auto echt rallyklaar geweest zou zijn. Maarja...
"Zou zijn" hebben we dus mooi helemaal niets aan, dus deze keer gewoon zorgen dat hij netjes op tijd klaar staat!