Team project Twente

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Team project Twente

Berichtdoor bokkersrally » zo okt 30, 2011 9:59

Ik ben pas langs gegaan bij het team waarbij ik ga navigeren aankomende wedstrijd (Hengelo). Wat ik daar zag is echt mooi om te zien. Je hoeft niet per sé 1 type auto te rijden, al rijden er wel wat Astra's bij, maar er staan ook Peugeots en ook een Evo.

Het idee was in het begin wel spannend voor hun, slaat het aan, of flopt het?
Ze wisten niet dat ze aan het eind van het jaar een luxe probleem zouden hebben, de teams staan nu in een rij. Nog 4 anderen zouden zich daar willen vestigen, helaas hebben ze nu daar geen ruimte voor.


Is het nou niet mogelijk om zo'n garage te huren voor meerdere teams in Twente? Bijvoorbeeld in Enschede, dat is tenslotte maar een enkele kilometer van Hengelo vandaan. Dus ook makkelijk voor Hengelo. Een garage waarbij we perslucht, bruggen en stroom kunnen realiseren.

Het is echt zo: Samen staan we sterk. Auto's staan altijd warm binnen en je kunt samen je ervaringen en technische kennis delen.

Dus rallyrijders, crossers, en racers uit Twente, denk er overna. Het is tenslotte een succesvolle formule gebleken bij het team waarbij ik ga deelnemen komende wedstrijd.


Jongens, tot komend weekend
Laatst bijgewerkt door bokkersrally op do nov 03, 2011 20:22, in totaal 3 keer bewerkt.
It''s not the size of the car in the rally, but it's the size of the rally in the car
bokkersrally
 
Berichten: 6
Geregistreerd: zo okt 09, 2011 20:16
Woonplaats: Overdinkel

Berichtdoor rallystarter » zo okt 30, 2011 11:12

ten eerste moet je vrst goed spellen :wink: . en verder is het vrij moeilijk om zo'n pand te vinden. wij hebben geluk gehad dat mijn vader veel connecties heeft. En je moet teams vinden die op dezelfde manier in de sport staan en met elkaar om kunnen gaan, anders krijg je geheid problemen. Komt wat meer bij kijken dan dat je nu voorsteld.
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

Berichtdoor Turboboost » zo okt 30, 2011 16:22

Ik ben ook altijd groot voorstander voor samenwerking. Heb weleens een poging gedaan om de samenwerking te zoeken met andere teams maar die wil is er, om wat voor reden dan ook, niet bij iedereen, terwijl er veel voordelen kunnen zijn. 8)

Neemt niet weg dat het zeker de moeite waard is om eens te zien wie er wel oren naar hebben en met name belangrijk; onder welke voorwaarden.

Riwald heeft onlangs een stuk grond met een erg mooi pandje (waar ze op dit moment nog geen echte plannen mee hebben voor zover ik weet) voor zoiets aangekocht. :wink:

Ik zou zeggen kom met een plan en wie weet. :)
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Berto » zo okt 30, 2011 22:53

Even uit ervaring:

We hebben eens met een paar man (6 geloof ik) een loods gehuurd.
Betekent zes (of meer) auto's, zes x gereedschap, zes x onderdelen en zes x afval.

Moet je hele goed afspraken hebben om niet de boel door elkaar te krijgen, al dan niet moedwillig, daarmee bedoel ik het "lenen" van spullen of gereedschap, de afvalberg die ontstaat (wie ruimt op) en ga maar door.

Je moet allemaal je bullen achter slot doen of er een soort beheerder op zetten denk ik.

Ik doe het in ieder geval niet weer.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor bokkersrally » zo okt 30, 2011 23:44

Ik weet dat er meer bij komt kijken bij zoiets, maar ik ben aangestoken door de jongens, en weet dus dat het met goede afspraken te doen moet zijn. T liefste zou ik gewoon bij die jongens aansluiten, ik heb nu toch al kennis met ze gemaakt en dat beviel goed eigenlijk. Helaas is het voor mij niet meer naast de deur, al was het voorheen eigenlijk wel.

Ik hoop op nog wat reacties, want t lijkt me mooi om met zoiets te beginnen.
It''s not the size of the car in the rally, but it's the size of the rally in the car
bokkersrally
 
Berichten: 6
Geregistreerd: zo okt 09, 2011 20:16
Woonplaats: Overdinkel

Berichtdoor rutger205 » ma okt 31, 2011 20:18

Lijkt me wel wat! ik kom uit Enschede en zoek sleutelruimte voor 2 (rally)auto's.

Rutger-Jan Hesselink
rutger205
 
Berichten: 97
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 22:35

Berichtdoor Loabarg » ma okt 31, 2011 22:21

rutger205 schreef:Lijkt me wel wat! ik kom uit Enschede en zoek sleutelruimte voor 2 (rally)auto's.

Rutger-Jan Hesselink


Volgens mij staat er zat leeg in Enschede, Hengelo of Almelo. Wellicht dat gemeente of Euregio wat kan betekenen
Avatar gebruiker
Loabarg
 
Berichten: 167
Geregistreerd: wo aug 16, 2006 21:53
Woonplaats: Deventer

sleutelruimte

Berichtdoor 325iRally » di nov 01, 2011 17:10

mij ook. Voorkeur nijverdal :)
325iRally
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma maart 21, 2011 9:54
Woonplaats: Nijverdal

Re: sleutelruimte

Berichtdoor Manta 24v » zo nov 27, 2011 21:17

325iRally schreef:mij ook. Voorkeur nijverdal :)


In Nijverdal staat zat te huur, achterop staan halletjes van 8 bij 10 geloof ik. Kost wel een paar cent :(
Manta 24v
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 12:50
Woonplaats: Lemele


Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron