Kane hier

De beginnershoek voor mensen die willen gaan rijden of navigeren

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Kane hier

Berichtdoor rallyman21 » za jan 31, 2015 22:58

hallo allemaal,

ik heb sinds een redelijke tijd erg interesse in de Rally sport, nu ik ook de leeftijd krijg dat ik meer naar een eigen auto kan gaan kijken, en het dus ook mogelijk is om zelf in de rally sport mee te doen had ik een aantal vragen. Ik hoop dat jullie mij hier misschien mee zouden kunnen helpen.
http://www.igamiing.com/clash-of-clans-hack/
Laatst bijgewerkt door rallyman21 op do feb 05, 2015 23:55, in totaal 1 keer bewerkt.
rallyman21
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za jan 31, 2015 18:35

Re: Kane hier

Berichtdoor MartijnB » za jan 31, 2015 23:27

uh,...

wat zijn de vragen? die zie ik namelijk niet :lol:
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Re: Kane hier

Berichtdoor Dennisvo » zo feb 01, 2015 0:03

Dit bericht is een copy-paste van een topic van 2 jaar geleden('beginnen, maar hoe'), denk dat we de vragen daar nog eens moeten beantwoorden :D
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Kane hier

Berichtdoor MartijnB » zo feb 01, 2015 0:13

Dennisvo schreef:Dit bericht is een copy-paste van een topic van 2 jaar geleden('beginnen, maar hoe'), denk dat we de vragen daar nog eens moeten beantwoorden :D



Te beginnen met een zakje geld das het eerste begin.

zo n 4500 euro heb je je licentie en je kleding.
En dan dus nog een auto. Niks ten nadele van. Maar er zijn zoveel dromers. Die denken dat je zo even instapt en kan rijden.

Er komt zoveel meer bij kijken dan alleen rijden nog afgezien van het financiële plaatje wat tegenwoordig niet gering meer is overigens.
Ik zou eerst eens als monteur of iets dergelijks bij een team aan de slag gaan en zo de rallysport van de insite leren kennen ipv van achter het lint
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Re: Kane hier

Berichtdoor Dennisvo » zo feb 01, 2015 0:36

Sluit ik me volledig bij aan. Ga eerst als monteur aan de slag of als je de technische kennis niet hebt, vraag dan een team of je een weekendje mee mag kijken. Zeker bij de kleinere teams zullen ze daar meestal geen bezwaar tegen hebben. Praat met monteurs, navigatoren en rijders. Daar steek je verschrikkelijk veel van op. Vanuit daar kan je uitbouwen naar een keer mee gaan verkennen en zo het traject verder bewandelen. Blijf je het leuk vinden en je hebt wat spaargeld, kan je de stap maken naar een licentie. Door het grote navigatoren tekort in NL kan je met een licentie een budget redelijk gemakkelijk ergens instappen als navigator.

Direct willen beginnen met rijden zou ik ten zeerste afraden.
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Kane hier

Berichtdoor antoine » ma feb 02, 2015 18:06

Oei, kan ik niet voor 2000 euro een jaartje rijden incl aanschaf auto en kleding? :oops:
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Re: Kane hier

Berichtdoor MartijnB » di feb 03, 2015 0:56

antoine schreef:Oei, kan ik niet voor 2000 euro een jaartje rijden incl aanschaf auto en kleding? :oops:





:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (vind ik leuk) :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB


Keer terug naar Beginners

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron