donderdag 4 oktober 2007
19:15 RALLY: WK Spanje (19:45)
Op eurosport 1 = voorbeschouwing wrc spanje
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:...
De precentatrice van het programma rijdt mee met de bekende rallyrijdster Jennie-Lee Hermansson.
....
Voor geinteresseerden, haar eigen website: www.jennie-lee.com
Ze wil trouwens uiteindelijk meestrijden in het WRC kampioenschap .
leor888 schreef:leor888 schreef:...
De precentatrice van het programma rijdt mee met de bekende rallyrijdster Jennie-Lee Hermansson.
....
Voor geinteresseerden, haar eigen website: www.jennie-lee.com
Ze wil trouwens uiteindelijk meestrijden in het WRC kampioenschap .
Op zoek naar wat zweedse autosportlinks voor een ander forumlid kwam ik nog even op de site van Jennie-Lee.
En daar lees ik dat ze druk bezig is om een vaste kaartlezer (letterlijk vertaald) voor het hele seizoen 2008 te zoeken.
Afgelopen seizoen heeft ze meerdere navigators gehad en dan bouw je geen vertrouwen in elkaar op, dus nu een of maximaal twee is het motto.
Ze heeft al diverse tests gedaan met (internationale) navigators/-trices en er zullen er meer volgen.
Ik heb het idee dat ze het liefst een vrouwelijk teamlid heeft, dus als er nog serieuze belangstelling is? Ze gaat trouwens niet voor de minste en selecteert inderdaad ook mensen met WRC-ervaring.
op haar site vind je haar contactgegevens!
In elk geval voor de rallys die ze in Zweden rijdt is het heel leerzaam ook voor navigatrices, een intensieve en veeleisende sport in deze contreien!
John schreef:J P zegt leuke dame
mee eens overigens
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast