voor erbij.G rally schreef:jjussttinn schreef:ik denk dat de winkel van eldik en kuipers met s12 en wellicht wevers ook nog
Kuipers is opzoek naar een Focus
Heeft volgens mij de Corolla ook nog.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
voor erbij.G rally schreef:jjussttinn schreef:ik denk dat de winkel van eldik en kuipers met s12 en wellicht wevers ook nog
briljant schreef:volgens mij niet.Hein schreef:Corolla is niet meer van Kuipers. Is na de ELE al naar John Temmink gegaan.
Daar heeft Temmink alleen de 1e keer mee gereden.
G rally schreef:jjussttinn schreef:ik denk dat de winkel van eldik en kuipers met s12 en wellicht wevers ook nog
briljant schreef:volgens mij niet.Hein schreef:Corolla is niet meer van Kuipers. Is na de ELE al naar John Temmink gegaan.
pedduhwick schreef:briljant schreef:volgens mij niet.Hein schreef:Corolla is niet meer van Kuipers. Is na de ELE al naar John Temmink gegaan.
zou wel goed kunnen weet zo niet welk kenteken de auto van Kuipers had.. maar die van Temmink zit een CZ kenteken op dus denk de oude van Poulsen..
Mr.T schreef:pedduhwick schreef:briljant schreef:volgens mij niet.Hein schreef:Corolla is niet meer van Kuipers. Is na de ELE al naar John Temmink gegaan.
zou wel goed kunnen weet zo niet welk kenteken de auto van Kuipers had.. maar die van Temmink zit een CZ kenteken op dus denk de oude van Poulsen..
Het is algemeen bekend dat kentekens op auto's niet altijd wat zeggen, je moet naar het bouwnummer kijken
Arfman schreef:Het zegt mij dat jij niet goed gelezen hebt wat er stond, namelijk dat kentekens op rallyauto's weinig tot niets zeggen, en dat je naar het bouwnummer moet kijken.
pedduhwick schreef:Arfman schreef:Het zegt mij dat jij niet goed gelezen hebt wat er stond, namelijk dat kentekens op rallyauto's weinig tot niets zeggen, en dat je naar het bouwnummer moet kijken.
nee ik heb heel goed gelezen maar het lijkt mij toch dat 1 kenteken niet voor 2 het zelfde merk auto's uit kan worden gegeven? of heb ik dat nu verkeerd?
Mr.T schreef:pedduhwick schreef:Arfman schreef:Het zegt mij dat jij niet goed gelezen hebt wat er stond, namelijk dat kentekens op rallyauto's weinig tot niets zeggen, en dat je naar het bouwnummer moet kijken.
nee ik heb heel goed gelezen maar het lijkt mij toch dat 1 kenteken niet voor 2 het zelfde merk auto's uit kan worden gegeven? of heb ik dat nu verkeerd?
Ja, dat heb je verkeerd![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast