mark brinks schreef:wevers kuipers focus 07, dennis kuipers 207 s2000, de winkel punto s2000
wat dacht je hiervan
Edit: laat maar......
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mark brinks schreef:wevers kuipers focus 07, dennis kuipers 207 s2000, de winkel punto s2000
wat dacht je hiervan
WRC_holten schreef:mark brinks schreef:wevers kuipers focus 07, dennis kuipers 207 s2000, de winkel punto s2000
wat dacht je hiervan
van wevers geloof ik geen klap van. en de winkel in een punto ook niet.. die gaat nog eerder in een VW..
HJD schreef:WRC_holten schreef:mark brinks schreef:wevers kuipers focus 07, dennis kuipers 207 s2000, de winkel punto s2000
wat dacht je hiervan
van wevers geloof ik geen klap van. en de winkel in een punto ook niet.. die gaat nog eerder in een VW..
Ik geloof er ook geen klap van eerlijk gezegd. Verwacht zelfs niet eens dat er Focus 07's beschikbaar zijn aan het begin van komend seizoen voor prive teams. Die auto's zullen eerst wel doorschuiven naar de M2 teams van Ford in het WRC.
WRC_holten schreef:HJD schreef:WRC_holten schreef:mark brinks schreef:wevers kuipers focus 07, dennis kuipers 207 s2000, de winkel punto s2000
wat dacht je hiervan
Ik geloof er ook geen klap van eerlijk gezegd. Verwacht zelfs niet eens dat er Focus 07's beschikbaar zijn aan het begin van komend seizoen voor prive teams. Die auto's zullen eerst wel doorschuiven naar de M2 teams van Ford in het WRC.
jah maar dan komen daar toch weer auto's vrij.. maar dan nog geloof ik d'r nog niks van..
Holkers schreef:mark brinks schreef:wevers kuipers focus 07, dennis kuipers 207 s2000, de winkel punto s2000
wat dacht je hiervan
Die man heet gewoon René hoor...
HJD schreef:
Als dat zo is is dat super!!!!!!! De bruutste rallyauto(bom) ooit!!! (vind ik) GEWELDIGhenkdevries schreef:Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen: Een Audi S1 groep B (oerquattro) is aangeschaft binnen Nederland!!
Het verhaal is zo aannemelijk dat ik niet vertel wie dat dan wel niet mag zijn. Die eer laat ik aan deze gene zelf.
henkdevries schreef:Uit zeer betrouwbare bronnen vernomen: Een Audi S1 groep B (oerquattro) is aangeschaft binnen Nederland!!
Het verhaal is zo aannemelijk dat ik niet vertel wie dat dan wel niet mag zijn. Die eer laat ik aan deze gene zelf.
Christophe schreef:Voor Mikkelsen zijn er enkele (2007 versies!) besteld voor begin volgend jaar..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten