Campos schreef:Ik vond wel dit op een franse site, wellicht dat Laurent dat even kan vertalen voor ons?
Ik maak er alleen uit op dat er een nieuw in- en uitlaat systeem op zit, ie 190pk heeft en dat de achterschokbrekers van een super1600 op zitten (?).
Moteur :
Une admission et un filtre à air revus, un nouvel échappement et une distribution repensée autorisent un gain de puissance ( 190 ch à 7750 tr/mn, soit + 5 ch ) et un couple ( 175 Nm à 5500 tr/mn ).
Suspensions :
Les amortisseurs arrière sont très proches de ceux d'une Super 1600. A l'avant, ils sont entièrement nouveaux apportant un meilleur guidage.
Freinage :
L'utilisation d'un nouveau disque avant flottant mieux refroidi, d'un nouveau disque et d'un nouvel étrier double piston à l'arrière améliorent l'efficacité du freinage.
Parmi les autres évolutions, on retiendra l'apparition d'un train arrière réglable, et d'une crémaillère hydraulique
Een lucht inlaat en filter van revus, nieuw uitlaat en distributie goed voor een kracht winst (190pk op 7750 toer) en een koppel winst (175Nm op 5500 toer)
Ophanging : nieuw achter shockdempers dicht bij die van een S1600, voor zijn ze helemaal vernieuwd en brengen een beter sturing
Remmen : nieuw voorschrijven beter afgekoeld, achterremmen totaal vernieuwd met dubbelzuigers klauwen en nieuw schrijven verbeteren de remkracht.
Andere verbetering zijn afstelbaar achteras en hydraulische stuurhuis.
Ik vermoed over welk auto het gaat maar heb nog niet alles gelezen.