Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Chiel schreef:Nee om 1 uur was er van die astrologie-onzin op en daarna gek op wielen
mantaray schreef:Chiel schreef:Nee om 1 uur was er van die astrologie-onzin op en daarna gek op wielen
ik was toevallig thuis denk ga ff live kijken i.p.v de dvd recorder zetten ......als dit weer standaard gaat worden bij rtl gaat het weer lekker....ik geloof niet dat de rally sport serieus genomen wordt bij rtl
moet je eens bij een formule 1 wedstrijd doen wel beloven en niet op de juiste tijd uitzenden![]()
Sanderboy schreef:mantaray schreef:Chiel schreef:Nee om 1 uur was er van die astrologie-onzin op en daarna gek op wielen
ik was toevallig thuis denk ga ff live kijken i.p.v de dvd recorder zetten ......als dit weer standaard gaat worden bij rtl gaat het weer lekker....ik geloof niet dat de rally sport serieus genomen wordt bij rtl
moet je eens bij een formule 1 wedstrijd doen wel beloven en niet op de juiste tijd uitzenden![]()
ik vind het ook belachelijk
wat heeft astrotijd nu voor zin
met die kaarten
ja ga je een huis kopen ik zou even kijken wat de kaarten zeggen slaat ergens op 13:00 uur zal rally report er op komen
nu zien als het morgen er op komt
of gaan we dan weer met kaarten kijken wat de toekomst zeg
zoek een leven ofzo
hou je aan de tijd rtl!
Robert_ schreef:Sanderboy schreef:mantaray schreef:Chiel schreef:Nee om 1 uur was er van die astrologie-onzin op en daarna gek op wielen
met die kaarten
ja ga je een huis kopen ik zou even kijken wat de kaarten zeggen slaat ergens op 13:00 uur zal rally report er op komen
zoek een leven ofzo
hou je aan de tijd rtl!
Je had om 13.00 uur ff kunnen bellen, om te vragen wat de kaarten ons vertellen over de TV programmering voor morgen.
Robert_ schreef:Sanderboy schreef:mantaray schreef:Chiel schreef:Nee om 1 uur was er van die astrologie-onzin op en daarna gek op wielen
met die kaarten
zoek een leven ofzo
hou je aan de tijd rtl!
Je had om 13.00 uur ff kunnen bellen, om te vragen wat de kaarten ons vertellen over de TV programmering voor morgen.
TWENGELTJE schreef:Als je op de site van Verhoeven of van RTL kijk kunnen jullie zien dat er niets staat geplant dus hou a.u.b allemaal op te huilen![]()
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten