Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Cinq-Power » zo apr 13, 2008 21:50

Ach ja, ze noemen alleen maar wat ze willen noemen, en ze lopen gewoon de proef op zonder hesje (FV van RR dan).

Volgens mij staan ze ook onder hetzelfde tentje op de service, zou ook een hint kunnen zijn.

ps: het is TeMMink
Laatst bijgewerkt door Cinq-Power op zo apr 13, 2008 21:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Cinq-Power

Berichtdoor erikjan » zo apr 13, 2008 21:51

Mitsufan schreef:Tijdens rallyreport werd gezegt dat er nog maar 1 Fabia over is uit de stallen van Wevers sport, die van Kleinjan, maar John Tenmink rijdt ook nog in een Fabia van Wevers sport. Beetje flauw dat hij dat daar dan niet wordt genoemd, hij zal ongetwijfelt weten dat dat zo is. Nu komt het over alsof Tenmink niet belangrijk genoeg is om genoemd te worden. :roll:

Temmink was trouwens wel in beeld... :shock:
erikjan

Berichtdoor Jan » zo apr 13, 2008 21:56

Ik denk dat je het zo moet zien:

Kleinjan rijdt voor zichzelf, anders had hij naar alle waarschijnlijk ook wel die speciale bestickering gehad op de auto.

Op die manier is alleen Temmink met een Fabia WRC deel van het Wevers Sportteam.
Jan

Berichtdoor Mitsufan » zo apr 13, 2008 21:57

Cinq-Power schreef:Ach ja, ze noemen alleen maar wat ze willen noemen, en ze lopen gewoon de proef op zonder hesje (FV van RR dan).

Volgens mij staan ze ook onder hetzelfde tentje op de service, zou ook een hint kunnen zijn.

ps: het is TeMMink

Gewijzigd :oops:
Mitsufan

Berichtdoor Cinq-Power » zo apr 13, 2008 22:00

Jan schreef:Ik denk dat je het zo moet zien:

Kleinjan rijdt voor zichzelf, anders had hij naar alle waarschijnlijk ook wel die speciale bestickering gehad op de auto.

Op die manier is alleen Temmink met een Fabia WRC deel van het Wevers Sportteam.

Das ook weer zo ja, dus in principe melden wij nu hier, dat RR het verkeerd heeft.

Temmink is deel Wevers en Kleinjan niet.

Of zie ik het scheef (biertje teveel mss)
Cinq-Power

Berichtdoor Jan » zo apr 13, 2008 22:04

Dan heb ik het niet helemaal goed gehoord denk ik op RR, ik begreep in deze laatste reacties dat het ging om welke rijder er bedoelt werd die rijdt in een Fabia WRC.

Frank had het dus over Kleinjan als enige Fabia-rijder?
Jan

Berichtdoor Cinq-Power » zo apr 13, 2008 22:10

Van het team Wevers ja, maar hij rijdt toch prive?

Temmink die rijdt weer wel onder de vlag van Wevers, en die wordt dus weer niet genoemd.

Ik zelf heb et niet gezien, had een mooi weer meeting met 300 andere auto's.

Maar dat is wat hierboven gezegd wordt.
Cinq-Power

Berichtdoor Mitsufan » ma apr 14, 2008 7:13

Zo werd het gezegt: Dit is Kleinjan, die nog als enige rijdt met een overblijvende Fabia van het Skoda-project van Wevers vorig jaar.
Mitsufan

Berichtdoor Bartrallyfan » ma apr 14, 2008 21:40

Gijs G schreef:
MartijnS schreef:1 Nederlandse wedstrijd en 1 wk met een Impreza WRC van of van Eldik of Kuipers.

Ik hoop echt dat dat doorgaat, Naar mijn mening is Peter nog steeds een betere rallyrijder dan bv, een wevers, eldik e.d enige die naar mijn mening beetj ein de buurt komt kwa talent is Jasper,
(Van Weijs junior, merksteyn junior, abbring, weet ik het nog niet echt,)

Hoop dat Peter beetje kan testen voor hij die wedstrijden gaat rijden, en dan ben ik erg benieuwd!
ik ben het weer eens met je eens!
Bartrallyfan

Berichtdoor erikjan » ma apr 14, 2008 21:58

Bartrallyfan schreef:
Gijs G schreef:
MartijnS schreef:1 Nederlandse wedstrijd en 1 wk met een Impreza WRC van of van Eldik of Kuipers.

Ik hoop echt dat dat doorgaat, Naar mijn mening is Peter nog steeds een betere rallyrijder dan bv, een wevers, eldik e.d enige die naar mijn mening beetj ein de buurt komt kwa talent is Jasper,
(Van Weijs junior, merksteyn junior, abbring, weet ik het nog niet echt,)

Hoop dat Peter beetje kan testen voor hij die wedstrijden gaat rijden, en dan ben ik erg benieuwd!
ik ben het weer eens met je eens!

Vlak ook Harry K. niet uit, da's altijd weer een gevaarlijke outsider ;-)
erikjan

Berichtdoor Gijs G » di apr 15, 2008 16:37

Mee eens dat Harry zeer zeker ook erg goed is, als ik nog de tijden terug zie die hij met zn golfje reed, (en ook nu met de fabia)

schat hem hoger in dan V eldik, kuipers,

verwacht dat hij kwa talent beetje vergelijkbaar met wevers zit, maar net onder Bijvelds en heuvel
Gijs G

Berichtdoor timo » di apr 15, 2008 16:45

Gijs G schreef:Mee eens dat Harry zeer zeker ook erg goed is, als ik nog de tijden terug zie die hij met zn golfje reed, (en ook nu met de fabia)

schat hem hoger in dan V eldik, kuipers,

verwacht dat hij kwa talent beetje vergelijkbaar met wevers zit, maar net onder Bijvelds en heuvel
kwa talent steekt er maar 1 met kop en schouders boven uit VAN MERKSTEIJN heeft natuurlijk wel het geluk in zo'n team
timo

Berichtdoor Mitsufan » di apr 15, 2008 16:54

Met een Ford Focus WRC uit 2006 ja :wink: Kleinjan rijdt in een Skoda Fabia WRC uit 2005, ik denk dat een wezenlijk groot verschil is :wink:
Mitsufan

Berichtdoor pedduhwick » di apr 15, 2008 17:12

Mitsufan schreef:Met een Ford Focus WRC uit 2006 ja :wink: Kleinjan rijdt in een Skoda Fabia WRC uit 2005, ik denk dat een wezenlijk groot verschil is :wink:

Ik denk Tim, dat het wel meevalt hoor, misschien iets nieuwere specificaties die Ford maar denk dat het verschil verder niet veel is, denk eerder dat vMjr. ook nog een aantal kilo's meer mee heeft (auto is groter).. maar denk dat je veel mensen niet moet onderschatten, denk als je schilt in een WRC zet dat hij ook wel mee doet, als je soms nu al ziet op sommige kp's, en als laatste vond ik die Nigel van der Linde tijdens de LG Sprint ook heel erg goed.. kijken wat daar van terrecht komt..

Nu even ontopic, heb het helaas moeten missen afgelopen zondag was te laat wakker (krijg je als je in een discotheek werkt :P )
pedduhwick

Berichtdoor Gerjan » di apr 15, 2008 17:51

pedduhwick schreef:
Mitsufan schreef:Met een Ford Focus WRC uit 2006 ja :wink: Kleinjan rijdt in een Skoda Fabia WRC uit 2005, ik denk dat een wezenlijk groot verschil is :wink:

Ik denk Tim, dat het wel meevalt hoor, misschien iets nieuwere specificaties die Ford maar denk dat het verschil verder niet veel is, denk eerder dat vMjr. ook nog een aantal kilo's meer mee heeft (auto is groter).. maar denk dat je veel mensen niet moet onderschatten, denk als je schilt in een WRC zet dat hij ook wel mee doet, als je soms nu al ziet op sommige kp's, en als laatste vond ik die Nigel van der Linde tijdens de LG Sprint ook heel erg goed.. kijken wat daar van terrecht komt..

Nu even ontopic, heb het helaas moeten missen afgelopen zondag was te laat wakker (krijg je als je in een discotheek werkt :P )

Beide autos zijn gewoon even zwaar lijkt me hoor.... heeft niks met de grootte van de auto's te maken maar met regels voor minimumgewicht.
Gerjan

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia