lunteraan schreef:hoezo gaat sneijers met impreza en niet met zijn vertrouwde porsche?
is er ook bekend wat voor een impreza
De eigenaar Wim soenens rijd met de porsche ,...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
red devil schreef:Van Eldik staat er ondertussen ook op.
Ben ook benieuwd hoe de Kuipers jr zich gaat houden tov de 2 polo s2000
lunteraan schreef:hoezo gaat sneijers met impreza en niet met zijn vertrouwde porsche?
2rallyman1 schreef:lunteraan schreef:hoezo gaat sneijers met impreza en niet met zijn vertrouwde porsche?
Ja ja en wat ik vernomen heb voor 2 wedstrijden! maar er is iemand op forum die daar veel meer over weet!!
kennova schreef:nog een weekje, ik heb er zin in.
hopelijk rijden we er niet zo lang over als naar hulst deden we 4 uur over ongeveer.
duvalthebest schreef:lunteraan schreef:hoezo gaat sneijers met impreza en niet met zijn vertrouwde porsche?
Met een Porsche op onverhard kan je niet veel aanvangen tegen al die wrc's en groep a's hé![]()
Ik vind het een heel goeie keuze dat Snijers gekozen heeft voor een nog steeds competitieve en oersterke Subaru Groep A van BMA, een top 5 plaats kan hij zeker behalen met die wagen !
Hopelijk komt Haverkate af met zijn prachtige Octavia WRC, iemand hier meer nieuws over ?
duvalthebest schreef:lunteraan schreef:hoezo gaat sneijers met impreza en niet met zijn vertrouwde porsche?
Met een Porsche op onverhard kan je niet veel aanvangen tegen al die wrc's en groep a's hé![]()
Ik vind het een heel goeie keuze dat Snijers gekozen heeft voor een nog steeds competitieve en oersterke Subaru Groep A van BMA, een top 5 plaats kan hij zeker behalen met die wagen !
Hopelijk komt Haverkate af met zijn prachtige Octavia WRC, iemand hier meer nieuws over ?
antoine schreef:kennova schreef:nog een weekje, ik heb er zin in.
hopelijk rijden we er niet zo lang over als naar hulst deden we 4 uur over ongeveer.
Ongeveer 2,5 uur denk ik.![]()
Ik heb er ook wel zin in, voor mij is het een half uurtjes rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten