Paradigit ELE Rally 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 08, 2008 22:12

Zullen we het anders weer over de ELE hebben?

Het wordt tijd dat er hier een ignore-functie geactiveerd wordt dat je zelf kunt kiezen wat je wel en niet wilt lezen.
ExTaxi

Berichtdoor erikjan » zo jun 08, 2008 22:21

wat was er nu precies met Kuipers Sr. aan de hand vandaag ?

eerst wel starten, en daarna niet meer...
erikjan

Berichtdoor JoostS » zo jun 08, 2008 23:00

ExTaxi schreef:Het wordt tijd dat er hier een ignore-functie geactiveerd wordt dat je zelf kunt kiezen wat je wel en niet wilt lezen.

Die functie is er hoor ;) Onderaan elke post staat een 'ignore-knop' waarmee je sommige gebruikers uit kunt zetten :D
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Re: tja je heb fans en mensen die gewoon dom zijn

Berichtdoor Paperclip » ma jun 09, 2008 0:38

mantaboy schreef:
RobertGTT schreef:
Starkoo schreef:
RobertGTT schreef:
Starkoo schreef:Erg kut voor mark dat zijn s12 uitgebrand is, wat zal die nu gaan doen??? weer een s12 of de s10 van Deferm of anders.

Maar mensen die juigen dat de auto van mark is uitgebrand zijn gewoon zielig, die weten denk ik niet eens hoe duur zon auto kost!

Maar ja als Wevers fan gun je het mark zeker niet, vechten op eigen kracht is gewoon leuker!

Aan z'n S10 heeft ie volgens mij nachtmerries aan overgehouden :P
Hij heeft toch ook nog de 'oude / ex' S12 van Kuipers?
dan eerder de winkel s12

Oja dat is die van De Winkel geweest :)

Die heeft de Winkel een keer gehuurd bedoel je?

Nee, twee keer :wink:
En van de twee S12's zou er volgens rallycarsforsale één verkocht zijn, zie de prijs van deze advertentie. En om verwarring te voorkomen is dit de andere advertentie. Volgens mij zijn dit twee verschillende S12's.

Maar misschien is het inderdaad beter om een Eldik-topic af te splitsen ofzo :wink:
Paperclip

Re: tja je heb fans en mensen die gewoon dom zijn

Berichtdoor jsimane » ma jun 09, 2008 2:20

Paperclip schreef:
mantaboy schreef:
RobertGTT schreef:
Starkoo schreef:
RobertGTT schreef:
Starkoo schreef:Erg kut voor mark dat zijn s12 uitgebrand is, wat zal die nu gaan doen??? weer een s12 of de s10 van Deferm of anders.

Maar mensen die juigen dat de auto van mark is uitgebrand zijn gewoon zielig, die weten denk ik niet eens hoe duur zon auto kost!

Maar ja als Wevers fan gun je het mark zeker niet, vechten op eigen kracht is gewoon leuker!

Aan z'n S10 heeft ie volgens mij nachtmerries aan overgehouden :P
Hij heeft toch ook nog de 'oude / ex' S12 van Kuipers?
dan eerder de winkel s12

Oja dat is die van De Winkel geweest :)

Die heeft de Winkel een keer gehuurd bedoel je?

Nee, twee keer :wink:
En van de twee S12's zou er volgens rallycarsforsale één verkocht zijn, zie de prijs van deze advertentie. En om verwarring te voorkomen is dit de andere advertentie. Volgens mij zijn dit twee verschillende S12's.

Maar misschien is het inderdaad beter om een Eldik-topic af te splitsen ofzo :wink:

Volgens deze lijst van Prodrive waren beide Subaru's op 28-05-08 nog steeds van Van Eldik.

http://www.prodrive.com/up/Cars%20for%20sale%20-%2028%2005%2008.pdf
jsimane

ELE rally

Berichtdoor gert vlieger » ma jun 09, 2008 6:04

ben afgelopen zaterdag weer wezen kijken en heb genoten.
iedereen heeft zo zijn eigen favoriet en dat is ook gezond.
maar je gunt nieman wat er met Mark is gebeurd.
laten we blij zijn dat hun niets is overkomen , want het had ook anders kunnen zijn.
op dit forum moet de belevenis van de echte rallyfan boven aan staan .
er is niets mis met gezonde strijd onderling maar laten we het wel leuk houden.
ik zou zeggen op naar de rallysprint in Hardenberg. :D :D :D
gert vlieger

Berichtdoor ErikvanH » ma jun 09, 2008 7:51

Zo, voor het eerst gefinisht in de ELE rally.:lol:
Het was een goed georganiseerd evenement mijns inziens, wat ons positief opviel was o.a. de eenmalige aanpassing in het routeboek van Kp Asten naar Kp Vlierden in verband met een truck-run en de te verwachten vertraging op de " normale" verbindingsroute.
Toen er zondagmiddag een lange file ontstond voor de spoorlijn en de achter gelegen kruising op weg naar het service terrein werden er motorrijders van de organisatie ingezet om de deelnemers onder begeleiding tegen het verkeer in langs de file te laten rijden, erg goed geregeld!!

De KP Wintelre is een erg mooie KP, we hebben gezien toen we over de geneutraliseerde KP reden (na de uitstap van v/d Brink/Neeskens) dat er heel veel mensen langs de KP stonden/zaten en er een leuke avond van maakte, party tenten, BBQ's, vuurkorven, en overal werd er gezwaaid en gelachen, heel apart om dit vanuit de rallyauto te zien!!

Ook een blijk van waardering van ons naar de organisatie, officials en vrijwilligers is wel op zijn plaats, zoals BVB:de official die vanaf vrijdagavond in de hete zon het verkeer regelde tot zondagavond voor het serv. terrein en ook nog bleef lachen ondanks alle mensen die toch het serv, terrein op/tegen het verkeer in de straat in wilden, en zo waren er vele anderen met hem die hun werk uitstekend deden!

Groetjes, Erik
ErikvanH

Berichtdoor official No. 27768 » ma jun 09, 2008 9:23

Zonde van v. Eldik en zijn S12, het ging zo goed. Wel goed dat er geen persoonlijke ongelukken zijn gebeurd!

Volgens mij hebben de meesten (equippes, teams, officials en publiek) het wel naar hun zin gehad, en daar gaat het toch vooral om !
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor RG-Rallysport » ma jun 09, 2008 10:48

ErikvanH schreef:Zo, voor het eerst gefinisht in de ELE rally.:lol:
Het was een goed georganiseerd evenement mijns inziens, wat ons positief opviel was o.a. de eenmalige aanpassing in het routeboek van Kp Asten naar Kp Vlierden in verband met een truck-run en de te verwachten vertraging op de " normale" verbindingsroute.
Toen er zondagmiddag een lange file ontstond voor de spoorlijn en de achter gelegen kruising op weg naar het service terrein werden er motorrijders van de organisatie ingezet om de deelnemers onder begeleiding tegen het verkeer in langs de file te laten rijden, erg goed geregeld!!

De KP Wintelre is een erg mooie KP, we hebben gezien toen we over de geneutraliseerde KP reden (na de uitstap van v/d Brink/Neeskens) dat er heel veel mensen langs de KP stonden/zaten en er een leuke avond van maakte, party tenten, BBQ's, vuurkorven, en overal werd er gezwaaid en gelachen, heel apart om dit vanuit de rallyauto te zien!!

Ook een blijk van waardering van ons naar de organisatie, officials en vrijwilligers is wel op zijn plaats, zoals BVB:de official die vanaf vrijdagavond in de hete zon het verkeer regelde tot zondagavond voor het serv. terrein en ook nog bleef lachen ondanks alle mensen die toch het serv, terrein op/tegen het verkeer in de straat in wilden, en zo waren er vele anderen met hem die hun werk uitstekend deden!

Groetjes, Erik

Hier wil ik me volledig bij aansluiten , was voor mij ook de eerste keer dat ik hem reed ( en uitgereden !!!! ) maar echt hulde aan de organisatie en ook zeer zeker aan de dames en heren van het medical team die me fantastisch geholpen hebben met de verbranding aan mijn hand , echt helemaal super zoals die het opgevangen hebben zodat ik toch verder kon TOP !!

Groetjes Rudy
RG-Rallysport

Berichtdoor ignissport » ma jun 09, 2008 16:28

Doopy schreef:
ErikvanH schreef:Zo, voor het eerst gefinisht in de ELE rally.:lol:

Groetjes, Erik

Hier wil ik me volledig bij aansluiten , was voor mij ook de eerste keer dat ik hem reed ( en uitgereden !!!! ) maar echt hulde aan de organisatie en ook zeer zeker aan de dames en heren van het medical team die me fantastisch geholpen hebben met de verbranding aan mijn hand , echt helemaal super zoals die het opgevangen hebben zodat ik toch verder kon TOP !!

Groetjes Rudy

Dank en graag gedaan, ik geef dit door aan onze organisatie en officials.
Groetjes Kees (ELE Organisatie: Routeboek en Sluitauto)
ignissport

Berichtdoor Lejan » ma jun 09, 2008 17:11

erikjan schreef:wat was er nu precies met Kuipers Sr. aan de hand vandaag ?

eerst wel starten, en daarna niet meer...

ik heb gehoord dat op weg naar de start van kp 16 z'n rem olie weg lekte.
Lejan

Berichtdoor wopper » ma jun 09, 2008 17:16

official No. 27768 schreef:Volgens mij hebben de meesten (equippes, teams, officials en publiek) het wel naar hun zin gehad, en daar gaat het toch vooral om !

Ik heb toch hier en daar gehoort van publiek dat het hier en daar niet zo is gegaan zoals het had moeten gaan.
Maja je moet maar denken ...alles komt goed....
wopper

Berichtdoor antoine » ma jun 09, 2008 17:21

Je bedoelt dat 'publiek' dat 1 keer per jaar komt kijken en als ze dan 10 minuten moeten wachten beginnen te zeuren? :)
antoine

Berichtdoor Sjeik1981 » ma jun 09, 2008 17:25

wopper schreef:
official No. 27768 schreef:Volgens mij hebben de meesten (equippes, teams, officials en publiek) het wel naar hun zin gehad, en daar gaat het toch vooral om !

Ik heb toch hier en daar gehoort van publiek dat het hier en daar niet zo is gegaan zoals het had moeten gaan.
Maja je moet maar denken ...alles komt goed....

Nou waar ik wel veel moeite mee had is, zeker ook omdat het mijn eerste ELE Rally was dat de proeven moeilijk te vinden waren en ja ik had een boekje, maar met kaartje was het nog zoeken. Gelukkig ging het nog met de navi, maar zonder was het bijna niet gelukt.

En dat er en dan praat ik weer over de zondag, weinig publiekspunten waren zodat het op sommige punten zeeeeeer druk was en nauwelijks wat te zien
Sjeik1981

Berichtdoor WILS SPORT » ma jun 09, 2008 18:35

MartijnS schreef:Kon wel hoor, wij zijn ook van Wintelre naar Oirschot gegaan ;)

Had je daar je camera-op-statief in die
rechtse op onverhard staan? (twee bochten na
waar van den Heuvel er vorig jaar af ging)
Sander van Barschot
WILS SPORT

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden