Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ExTaxi schreef:Het wordt tijd dat er hier een ignore-functie geactiveerd wordt dat je zelf kunt kiezen wat je wel en niet wilt lezen.
mantaboy schreef:RobertGTT schreef:Starkoo schreef:dan eerder de winkel s12RobertGTT schreef:Starkoo schreef:Erg kut voor mark dat zijn s12 uitgebrand is, wat zal die nu gaan doen??? weer een s12 of de s10 van Deferm of anders.
Maar mensen die juigen dat de auto van mark is uitgebrand zijn gewoon zielig, die weten denk ik niet eens hoe duur zon auto kost!
Maar ja als Wevers fan gun je het mark zeker niet, vechten op eigen kracht is gewoon leuker!
Aan z'n S10 heeft ie volgens mij nachtmerries aan overgehouden
Hij heeft toch ook nog de 'oude / ex' S12 van Kuipers?
Oja dat is die van De Winkel geweest
Die heeft de Winkel een keer gehuurd bedoel je?
Paperclip schreef:mantaboy schreef:RobertGTT schreef:Starkoo schreef:dan eerder de winkel s12RobertGTT schreef:Starkoo schreef:Erg kut voor mark dat zijn s12 uitgebrand is, wat zal die nu gaan doen??? weer een s12 of de s10 van Deferm of anders.
Maar mensen die juigen dat de auto van mark is uitgebrand zijn gewoon zielig, die weten denk ik niet eens hoe duur zon auto kost!
Maar ja als Wevers fan gun je het mark zeker niet, vechten op eigen kracht is gewoon leuker!
Aan z'n S10 heeft ie volgens mij nachtmerries aan overgehouden
Hij heeft toch ook nog de 'oude / ex' S12 van Kuipers?
Oja dat is die van De Winkel geweest
Die heeft de Winkel een keer gehuurd bedoel je?
Nee, twee keer![]()
En van de twee S12's zou er volgens rallycarsforsale één verkocht zijn, zie de prijs van deze advertentie. En om verwarring te voorkomen is dit de andere advertentie. Volgens mij zijn dit twee verschillende S12's.
Maar misschien is het inderdaad beter om een Eldik-topic af te splitsen ofzo
ErikvanH schreef:Zo, voor het eerst gefinisht in de ELE rally.![]()
Het was een goed georganiseerd evenement mijns inziens, wat ons positief opviel was o.a. de eenmalige aanpassing in het routeboek van Kp Asten naar Kp Vlierden in verband met een truck-run en de te verwachten vertraging op de " normale" verbindingsroute.
Toen er zondagmiddag een lange file ontstond voor de spoorlijn en de achter gelegen kruising op weg naar het service terrein werden er motorrijders van de organisatie ingezet om de deelnemers onder begeleiding tegen het verkeer in langs de file te laten rijden, erg goed geregeld!!
De KP Wintelre is een erg mooie KP, we hebben gezien toen we over de geneutraliseerde KP reden (na de uitstap van v/d Brink/Neeskens) dat er heel veel mensen langs de KP stonden/zaten en er een leuke avond van maakte, party tenten, BBQ's, vuurkorven, en overal werd er gezwaaid en gelachen, heel apart om dit vanuit de rallyauto te zien!!
Ook een blijk van waardering van ons naar de organisatie, officials en vrijwilligers is wel op zijn plaats, zoals BVB:de official die vanaf vrijdagavond in de hete zon het verkeer regelde tot zondagavond voor het serv. terrein en ook nog bleef lachen ondanks alle mensen die toch het serv, terrein op/tegen het verkeer in de straat in wilden, en zo waren er vele anderen met hem die hun werk uitstekend deden!
Groetjes, Erik
Doopy schreef:ErikvanH schreef:Zo, voor het eerst gefinisht in de ELE rally.![]()
Het was een goed georganiseerd evenement mijns inziens, wat ons positief opviel was o.a. de eenmalige aanpassing in het routeboek van Kp Asten naar Kp Vlierden in verband met een truck-run en de te verwachten vertraging op de " normale" verbindingsroute.
Toen er zondagmiddag een lange file ontstond voor de spoorlijn en de achter gelegen kruising op weg naar het service terrein werden er motorrijders van de organisatie ingezet om de deelnemers onder begeleiding tegen het verkeer in langs de file te laten rijden, erg goed geregeld!!
De KP Wintelre is een erg mooie KP, we hebben gezien toen we over de geneutraliseerde KP reden (na de uitstap van v/d Brink/Neeskens) dat er heel veel mensen langs de KP stonden/zaten en er een leuke avond van maakte, party tenten, BBQ's, vuurkorven, en overal werd er gezwaaid en gelachen, heel apart om dit vanuit de rallyauto te zien!!
Ook een blijk van waardering van ons naar de organisatie, officials en vrijwilligers is wel op zijn plaats, zoals BVB:de official die vanaf vrijdagavond in de hete zon het verkeer regelde tot zondagavond voor het serv. terrein en ook nog bleef lachen ondanks alle mensen die toch het serv, terrein op/tegen het verkeer in de straat in wilden, en zo waren er vele anderen met hem die hun werk uitstekend deden!
Groetjes, Erik
Hier wil ik me volledig bij aansluiten , was voor mij ook de eerste keer dat ik hem reed ( en uitgereden !!!! ) maar echt hulde aan de organisatie en ook zeer zeker aan de dames en heren van het medical team die me fantastisch geholpen hebben met de verbranding aan mijn hand , echt helemaal super zoals die het opgevangen hebben zodat ik toch verder kon TOP !!
Groetjes Rudy
official No. 27768 schreef:Volgens mij hebben de meesten (equippes, teams, officials en publiek) het wel naar hun zin gehad, en daar gaat het toch vooral om !
wopper schreef:official No. 27768 schreef:Volgens mij hebben de meesten (equippes, teams, officials en publiek) het wel naar hun zin gehad, en daar gaat het toch vooral om !
Ik heb toch hier en daar gehoort van publiek dat het hier en daar niet zo is gegaan zoals het had moeten gaan.
Maja je moet maar denken ...alles komt goed....
MartijnS schreef:Kon wel hoor, wij zijn ook van Wintelre naar Oirschot gegaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten