Wie in Wat in 2009 SPECULATIE topic

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wout de Klerk » wo dec 24, 2008 20:28

Holkers schreef:Kan me herinneren dat een soortgelijk bericht vorig jaar ook al eens gepost was...

Ja, nu je het zegt, zelfde bedrijf toch ?
Wout de Klerk

Berichtdoor antoine » wo dec 24, 2008 20:34

Ik denk dat niet :wink: Deze is nl nieuw opgebouwd voor een (ex) circuit rijder.

http://www.clubrenaultsportives.nl/smf/ ... 810.0.html

http://www.supercarchallenge.nl/driver/ ... orbart.htm
Laatst bijgewerkt door antoine op wo dec 24, 2008 20:40, in totaal 1 keer bewerkt.
antoine

Berichtdoor Wout de Klerk » wo dec 24, 2008 20:38

antoine schreef:Ik denk dat niet :wink: Deze is nl nieuw opgebouwd voor een (ex) circuit rijder.

Hier kan je alleen kijken als je lid bent.
Wout de Klerk

Berichtdoor antoine » wo dec 24, 2008 20:42

Wout de Klerk schreef:
antoine schreef:Ik denk dat niet :wink: Deze is nl nieuw opgebouwd voor een (ex) circuit rijder.

Sorry, dan maar zo

Dit wilde ik jullie niet onthouden.
Het bedrijf dat mijn Clio onder handen neemt, is momenteel ook bezig om een Clio RS Rally wagen te bouwen (250 pk!) Echt een hele mooie auto. Dashboard geflokt, met heeel veel liefde en met nog meer budget opgebouwd. Werkelijk een verrukking om naar te kijken. Hij is bijna af en ik dacht kom, ik zal even wat foto's nemen. Let ook op de carbon spiegels, erg gaaf maar je ziet er geen snars in. Maar ja, met rallyrijden moet je vooral vooruit kijken dunkt me...

Ja, ik weet voor wie hij wordt. Of ik dat mag zeggen, weet ik eigenlijk niet. Dus hou ik het even voor me zelf.
Hij rijdt nu in iedergeval nog geen rally's alleen op het circuit in de Clio cup en met de Aston Martin in de GT4.

OOk het budget weet ik voor het opbouwen voor zo'n Clio. Hou ik ook even voor mij zelf, maar je kunt voor dat
geld ook een prachtige duitse sportwagen kopen...
antoine

Berichtdoor Wout de Klerk » wo dec 24, 2008 22:32

antoine schreef:
Wout de Klerk schreef:

Sorry, dan maar zo

Dit wilde ik jullie niet onthouden.
Het bedrijf dat mijn Clio onder handen neemt, is momenteel ook bezig om een Clio RS Rally wagen te bouwen (250 pk!) Echt een hele mooie auto. Dashboard geflokt, met heeel veel liefde en met nog meer budget opgebouwd. Werkelijk een verrukking om naar te kijken. Hij is bijna af en ik dacht kom, ik zal even wat foto's nemen. Let ook op de carbon spiegels, erg gaaf maar je ziet er geen snars in. Maar ja, met rallyrijden moet je vooral vooruit kijken dunkt me...

Ja, ik weet voor wie hij wordt. Of ik dat mag zeggen, weet ik eigenlijk niet. Dus hou ik het even voor me zelf.
Hij rijdt nu in iedergeval nog geen rally's alleen op het circuit in de Clio cup en met de Aston Martin in de GT4.

OOk het budget weet ik voor het opbouwen voor zo'n Clio. Hou ik ook even voor mij zelf, maar je kunt voor dat
geld ook een prachtige duitse sportwagen kopen...

Wie is er bekend met de rondjes rijders ?
Wout de Klerk

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo dec 24, 2008 22:44

Staat al vanaf het begin van dit jaar op de site van Madeno. Navraag van mij bij een aantal insiders hier op het forum (maar via PB gesteld om speculaties te voorkomen :) )bracht toen geen uitsluitsel.
Ton Van Spanje

Berichtdoor MartijnS » wo dec 24, 2008 23:04

Waarschijnlijk één van deze mannen

Coureurs:
Addie v/d Ven
Paul Vahstal
Jeroen den Boer
Alexander Keijzers
Andre Kool

Hebben 2 Aston Martin GT4 raceauto's gekocht en die zijn actief in de Clio cup. http://www.rhesus.nl/
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor cvgn » wo dec 24, 2008 23:58

Geen ene naam van het lijstje dat Martijn noemt is goed. Ik weet de naam ook maar vertel hem ook niet.
Als alles goed verloopt komt hij bij een van de eerste wedstrijden aan de start.

Iedereen fijne feestdagen en een sportief 2009.
groeten uit Roosendaal
Carine en Lars van Gastel
cvgn

Berichtdoor Jaccoooo » wo dec 24, 2008 23:59

er is ook een navi op dit forum die samen met een ex circuitrijder rally's zou gaan rijden in een clio,maar of dit nog doorgaat weet ik nie.
maar dat moet hij zelf maar bekend maken.

ik heb hier al vaker dingen gemeld die nog niet naar buiten mochten komen :oops:
Jaccoooo

Berichtdoor Ton Van Spanje » do dec 25, 2008 0:27

Vraag me af of het nog wat wordt, met dat Clio project. Begin van het jaar werd er gezegd dat ze in de loop van 2008 zouden starten. "In de loop van" kan nog maar een paar dagen
Ton Van Spanje

Berichtdoor Rossy » do dec 25, 2008 0:39

Als de onderdelen van Renault Sport nog steeds zo snel geleverd worden als 3 jaar geleden, dan is het wel te snappen dat de auto nog niet klaar is... :roll:

Antonio.
Rossy

Berichtdoor Theo Dage » do dec 25, 2008 0:46

Rossy schreef:Als de onderdelen van Renault Sport nog steeds zo snel geleverd worden als 3 jaar geleden, dan is het wel te snappen dat de auto nog niet klaar is... :roll:

Antonio.

Ik weet niet hoe jullie dat dan doen, de onderdelen die wij nodig hebben halen we gewoon bij Renault Sport op :? :?
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor antoine » do dec 25, 2008 8:42

Zoek zoek zoek.. Willy Welles

* 2003/2004 clio cup (met clio pahse 2)
* 2005 European Alfa 147 Challenge (WTCC-format)
* 2006/2007 German Seat Leon Supercopa
* 2008 Aston Martin N24

Dit moet wel kloppen :)
antoine

Berichtdoor rallyfan323 » do dec 25, 2008 20:41

Ton Van Spanje schreef:Vraag me af of het nog wat wordt, met dat Clio project. Begin van het jaar werd er gezegd dat ze in de loop van 2008 zouden starten. "In de loop van" kan nog maar een paar dagen

Ik zie op de site dat de eerste wedstrijd door de r3 gereden word in Roosendaal.
effe wachten dus.
rallyfan323

Berichtdoor Rossy » vr dec 26, 2008 18:54

Theo Dage schreef:
Rossy schreef:Als de onderdelen van Renault Sport nog steeds zo snel geleverd worden als 3 jaar geleden, dan is het wel te snappen dat de auto nog niet klaar is... :roll:

Antonio.

Ik weet niet hoe jullie dat dan doen, de onderdelen die wij nodig hebben halen we gewoon bij Renault Sport op :? :?

Dat bestelde ik via het dealerportal bij Renault België die het dan weer doorbestelde bij Renault Frankrijk die het dan weer bij Renault Sport bestelde (werkte toen nog bij een Renault dealer, vandaar).
Uiteindelijk via-via geleverd.
Veel onderdelen werden binnen een week geleverd enkel een paar niet onbelangrijke onderdelen duurden een flink tijdje.

Antonio.
Rossy

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl