Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
eens een keer na wat "vreemde" rally's met een mooi deelnemers veld gaan kijken is ook erg leuk, zeker als je al meer als 10 keer bij de meeste nederlandse rally's bent geweest wil je als toeschouwer ook wel eens wat anders!steven16V schreef::D ik ga wel een paar erc wedstrijden mee pakken
Bartrallyfan schreef:eens een keer na wat "vreemde" rally's met een mooi deelnemers veld gaan kijken is ook erg leuk, zeker als je al meer als 10 keer bij de meeste nederlandse rally's bent geweest wil je als toeschouwer ook wel eens wat anders!steven16V schreef::D ik ga wel een paar erc wedstrijden mee pakken
Gijs G schreef:ik kan me nog herinneren dat jaren terug frank verhoeven aan het vertellen was dat de nederlandse rijders eens wat meer in het buitenlang moesten gaan rijden om ervaring op te doen... toen waren vele neht daar mee eens....
nu zoen ze het , en gaat iedereen weer zeiken......
Niels2 schreef:Gijs G schreef:ik kan me nog herinneren dat jaren terug frank verhoeven aan het vertellen was dat de nederlandse rijders eens wat meer in het buitenlang moesten gaan rijden om ervaring op te doen... toen waren vele neht daar mee eens....
?
Cinq-Power schreef:Niels2 schreef:Gijs G schreef:ik kan me nog herinneren dat jaren terug frank verhoeven aan het vertellen was dat de nederlandse rijders eens wat meer in het buitenlang moesten gaan rijden om ervaring op te doen... toen waren vele neht daar mee eens....
?
bij wijze van spreken
RallyCenter schreef:Beste ERC Liefhebbers , word lid van de officiële Euro rally challenge hyves!! Voor Foto's , Nieuws en veel meer over de Euro rally challenge......
http://erc09.hyves.nl/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 67 gasten