TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Let op, je fantasie slaat op hol![]()
je hebt mijn nog niet zien rijdendan wordt het werkelijkheid
O ja eerste jaar he
dus voldoende lint mee nemen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Let op, je fantasie slaat op hol![]()
O ja eerste jaar he
Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Let op, je fantasie slaat op hol![]()
O ja eerste jaar he
TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Let op, je fantasie slaat op hol![]()
O ja eerste jaar he
Je kunt wel een rolletje van ons mee krijgen, kun je alvast beginnen![]()
Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
Hopelijk keertje met mooi weer en keer lekkerder termperatuurtje
Dan mag jij zeker de hele dag buiten op een kp staan als official met zo'n snijdende wind.dennis tragter schreef:Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
ja een graadje of 2/3 onder nul en flink sneeuw
zou een keer leuk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
briljant schreef:Dan mag jij zeker de hele dag buiten op een kp staan als official met zo'n snijdende wind.dennis tragter schreef:Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
![]()
![]()
![]()
dennis tragter schreef:Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
![]()
![]()
![]()
briljant schreef:Dan mag jij zeker de hele dag buiten op een kp staan als official met zo'n snijdende wind.dennis tragter schreef:Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
![]()
![]()
![]()
Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
Manfred_D schreef:Sjeik1981 schreef:Toch wel een van mijn favoriete rallys. Ook hier weer zin in, de afsluiter van het seizoen.
Bastiaan zal me dit niet in dank afnemen maar ik vind dit de mooiste rallyDe hele dag is er van alles te doen, fijne drukke sfeer en je ziet de deelnemers meerdere malen achter elkaar voorbij komen. Zal voor de deelnemers niet zo voelen denk ik want kan me voorstellen dat je liever technische buiten proeven hebt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten