Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Als het zo werkt kun je nooit een objectief sportprogramma maken.
zelfs in autobladen als AutoVisie vind je steeds minder terug over autosport, zelfs de F1 wordt daar in een enkel kort stukje belicht...

Jeroen schreef:Na al die jaren wordt er nog steeds gekankerd op de content van RR. Wat heeft dat nou toch voor zin? We weten toch dat er iemand z'n brood mee moet verdienen en er nog fors wat productiekosten aan heeft. Die centen moeten van de sponsoring komen en van de teams als het met commercials niet rendabel te krijgen is (kennelijk koopt u als kijker te weinig bij de adverterende bedrijven). Ik kan niet in de boeken van FV kijken, maar als deze business van hem de typering "te veel om te stoppen, maar te weinig om door te gaan" zou hebben zou me dat niks verbazen. Maw de rallysport is gewoon te klein in NL voor meer dan dat we nu te zien krijgen. Ik denk dat er genoeg sporten zijn die groter zijn, maar geen eigen programma hebben... Dus geniet van wat je ziet en neem de rest er voor lief bij... en ook op de interwebs zijn tegenwoordig vrij knappe filmpjes zodat je best een aardig beeld krijgt van de wedstrijd...
ZZR Fan schreef:En Sporza is veel minder op commercie gericht dan Rallyreport.
Laat de NOS rally uitzenden in het sportjournaal en je krijgt ook hetzelfde concept. RR heeft met de beperkte aantal middelen niet de creatieve mogelijkheden, zoals Sporza die wel heeft.
Roger en Jolanda schreef:Jeroen schreef:Na al die jaren wordt er nog steeds gekankerd op de content van RR. Wat heeft dat nou toch voor zin? We weten toch dat er iemand z'n brood mee moet verdienen en er nog fors wat productiekosten aan heeft. Die centen moeten van de sponsoring komen en van de teams als het met commercials niet rendabel te krijgen is (kennelijk koopt u als kijker te weinig bij de adverterende bedrijven). Ik kan niet in de boeken van FV kijken, maar als deze business van hem de typering "te veel om te stoppen, maar te weinig om door te gaan" zou hebben zou me dat niks verbazen. Maw de rallysport is gewoon te klein in NL voor meer dan dat we nu te zien krijgen. Ik denk dat er genoeg sporten zijn die groter zijn, maar geen eigen programma hebben... Dus geniet van wat je ziet en neem de rest er voor lief bij... en ook op de interwebs zijn tegenwoordig vrij knappe filmpjes zodat je best een aardig beeld krijgt van de wedstrijd...
Dus maar tevreden zijn met wat ze je voor schotelen en voor de rest ons mond houden ? kom op joh.
Laat ze dan met het budget dat ze hebben een fatsoenlijk programma maken en zolang ze dat niet doen blijf ik commentaar geven (kankeren vind ik een zeer vervelend woord om te gebruiken)
Als ze niets fatsoenlijk kunnen maken gewoon stoppen.
En wat betreft de kleine teams het hoort bij de sport!
PVG schreef:ZZR Fan schreef:En Sporza is veel minder op commercie gericht dan Rallyreport.
Laat de NOS rally uitzenden in het sportjournaal en je krijgt ook hetzelfde concept. RR heeft met de beperkte aantal middelen niet de creatieve mogelijkheden, zoals Sporza die wel heeft.
Denk je dat de NOS het voor niets doet. Als de NOS eurootjes krijgt komen die ook wel filmen. Handbal wordt ook niet uitgezonden omdat het de mooiste sport is, alleen maar omdat de bond voor hun betaald.
Roger en Jolanda schreef:Jeroen schreef:Na al die jaren wordt er nog steeds gekankerd op de content van RR. Wat heeft dat nou toch voor zin? We weten toch dat er iemand z'n brood mee moet verdienen en er nog fors wat productiekosten aan heeft. Die centen moeten van de sponsoring komen en van de teams als het met commercials niet rendabel te krijgen is (kennelijk koopt u als kijker te weinig bij de adverterende bedrijven). Ik kan niet in de boeken van FV kijken, maar als deze business van hem de typering "te veel om te stoppen, maar te weinig om door te gaan" zou hebben zou me dat niks verbazen. Maw de rallysport is gewoon te klein in NL voor meer dan dat we nu te zien krijgen. Ik denk dat er genoeg sporten zijn die groter zijn, maar geen eigen programma hebben... Dus geniet van wat je ziet en neem de rest er voor lief bij... en ook op de interwebs zijn tegenwoordig vrij knappe filmpjes zodat je best een aardig beeld krijgt van de wedstrijd...
Dus maar tevreden zijn met wat ze je voor schotelen en voor de rest ons mond houden ? kom op joh.
Laat ze dan met het budget dat ze hebben een fatsoenlijk programma maken en zolang ze dat niet doen blijf ik commentaar geven (kankeren vind ik een zeer vervelend woord om te gebruiken)
Holkers schreef:Roger en Jolanda schreef:Jeroen schreef:Na al die jaren wordt er nog steeds gekankerd op de content van RR. Wat heeft dat nou toch voor zin? We weten toch dat er iemand z'n brood mee moet verdienen en er nog fors wat productiekosten aan heeft. Die centen moeten van de sponsoring komen en van de teams als het met commercials niet rendabel te krijgen is (kennelijk koopt u als kijker te weinig bij de adverterende bedrijven). Ik kan niet in de boeken van FV kijken, maar als deze business van hem de typering "te veel om te stoppen, maar te weinig om door te gaan" zou hebben zou me dat niks verbazen. Maw de rallysport is gewoon te klein in NL voor meer dan dat we nu te zien krijgen. Ik denk dat er genoeg sporten zijn die groter zijn, maar geen eigen programma hebben... Dus geniet van wat je ziet en neem de rest er voor lief bij... en ook op de interwebs zijn tegenwoordig vrij knappe filmpjes zodat je best een aardig beeld krijgt van de wedstrijd...
Als je jezelf op de TV wilt zien, gooi je 2000 euro bovenop je budget en dan mag je de videorecorder aanzetten.
nkroeze schreef:Ik heb het idee dat jij niet weet hoe een commerciele zender werkt......
Roger en Jolanda schreef:nkroeze schreef:Ik heb het idee dat jij niet weet hoe een commerciele zender werkt......
Toevallig wel maar de stelling was of het zin vol voor DE SPORT is om zo'n slecht inhoudelijk programma te hebben. Er is geld anders was het niet op tv er zijn kijkers anders is het niet op tv en als je dan met zon slecht programma komt ............... ja
PVG schreef:ZZR Fan schreef:En Sporza is veel minder op commercie gericht dan Rallyreport.
Denk je dat de NOS het voor niets doet. Als de NOS eurootjes krijgt komen die ook wel filmen. Handbal wordt ook niet uitgezonden omdat het de mooiste sport is, alleen maar omdat de bond voor hun betaald.

Holkers schreef:Met het respect hoor, het interesseerd niemand iets als er een verdwaalde Astra of Clio met startnummer 45 langs komt. De WRC met nummer 1 of 4 trekt kijkers.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten