Manfred_D schreef:lange6 schreef:weijs niet meer op proef 13 in de splits,
op 11 van de weg gegaan en stuurinrichting beschadigigd en lekke band gehad
Is Hans jr toch niet het talent waar we op gehoopt hadden, of heeft hij alleen maar pech tot nu toe?
Weijs heeft zeker talent, laten we daar niet aan gaan twijfelen! Ik denk dat er maar weinig in NL zijn die zo hard kunnen rijden als hij kan..
Ik denk dat de op voorhand minder competitief lijkende keuze van Abbring om voor een Clio R3 te kiezen en daarbij te blijven, beter uit heeft gepakt dan de logischer lijkende keuze van Weijs om voor een S1600 te gaan. Volgens mij slokt die zoveel budget op dat het niet eens meer mogelijk is meer te rijden dan alleen de 6 JWRC wedstrijden. Want dat is wat je eigenlijk moet doen, blijven rijden. Kijk maar naar een Prokop (waar ik overigens niet echt een fan van ben) maar hij rijdt wel vreselijk veel rally's, waardoor hij snel wordt en blijft. En zeker als je een nieuwe auto hebt, moet je zoveel mogelijk km's maken om het ding te leren kennen.
Abbring kent de auto al een jaar en heeft her en der nog een paar wedstrijden meegesnoept om in het ritme te blijven.
Edit: Daarnaast heb ik het gevoel ook wel een beetje wat Erwin hierboven zegt, Kevin leert wel erg veel, erg snel.. Ik hoop echt dat hij nog langer gesupport wordt door de KNAF, tegen de zin van sommigen hier gezien sommige reacties, maar ik denk dat het goed is om zo'n groot talent te blijven steunen totdat ie er echt helemaal is.