Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
richard ST schreef:Klopt die deelnemers lijst kun je straks van de site afhalen!!
En nu kunnen we een schema maken van welke we kunnen gaan kijken!!
Het zal wel erg druk zijn vrijdag op borchwerf![]()
Je kunt maar via ik kant daar meer op nu,en daar staan veel stoplichten.dus kun je niet via de snelweg meer.
Sander D. schreef:Is er iemand wellicht bereid een pakket voor mij te halen (uiteraard worden de kosten vergoed) en deze dan te verzenden ?
Het zou in ieder geval een stuk makkelijker worden om de rally deels in te plannen.
Reacties kunnen via PB !
mantaboy schreef:richard ST schreef:Klopt die deelnemers lijst kun je straks van de site afhalen!!
Je kunt maar via ik kant daar meer op nu,en daar staan veel stoplichten.dus kun je niet via de snelweg meer.
2 kanten.Je kan ook via Roosendaal-West en het RBC stadion.
mantaboy schreef:Sander D. schreef:Is er iemand wellicht bereid een pakket voor mij te halen (uiteraard worden de kosten vergoed) en deze dan te verzenden ?
Het zou in ieder geval een stuk makkelijker worden om de rally deels in te plannen.
Reacties kunnen via PB !
Jammer dat je vandaag komt met deze vraag, gisteren nog over de N11 naar Bodegraven gereden.![]()
Voorlopig kom ik daar niet meer.
Maarten schreef:mantaboy schreef:richard ST schreef:Klopt die deelnemers lijst kun je straks van de site afhalen!!
Is de toegangsweg via Bo-Rent/Brezan, waar normaal de start is, tegen die tijd weer toegankelijk? Afrit is in elk geval tot eind juli afgesloten.
mantaboy schreef:Maarten schreef:mantaboy schreef:richard ST schreef:Klopt die deelnemers lijst kun je straks van de site afhalen!!
Is de toegangsweg via Bo-Rent/Brezan, waar normaal de start is, tegen die tijd weer toegankelijk? Afrit is in elk geval tot eind juli afgesloten.
Lopend voor het publiek wel.
Roger en Jolanda schreef:Kan iemand de proeven van de Plus sprint vertellen
zelfde als voorafgaande jaren?
Bas rally schreef:mantaboy schreef:Maarten schreef:mantaboy schreef:richard ST schreef:Klopt die deelnemers lijst kun je straks van de site afhalen!!
De stoplichten werken in de avond normaal gesproken niet werken alleen in de spitsuren anders zou ik aanrijden via majoppeveld, zegge achterdoor en dan aan de andere kant van de weg de auto parkeren kun je ook vrij snel terug naar etten/leur (langs knobel ga niet staan opstakels op de weg) of Roosendaal west en bij deze niet langs de ophaalbrug maar de andere.
mantaboy schreef:Bas rally schreef:mantaboy schreef:Maarten schreef:mantaboy schreef:richard ST schreef:Klopt die deelnemers lijst kun je straks van de site afhalen!!
De stoplichten werken in de avond normaal gesproken niet werken alleen in de spitsuren anders zou ik aanrijden via majoppeveld, zegge achterdoor en dan aan de andere kant van de weg de auto parkeren kun je ook vrij snel terug naar etten/leur (langs knobel ga niet staan opstakels op de weg) of Roosendaal west en bij deze niet langs de ophaalbrug maar de andere.
Je kan niet via Knobel, die straat is alleen nog voor fietsers. Je kan wel via de zandweg achterlangs richting Zegge maar vanwege sommige aanwezige "controleurs" zou ik je dat niet aanraden. Met niet langs de ophaalbrug bedoel je over de ventweg over de Vliet of richting de Kade voor de ophaalbrug? Nee, dat is lekker snel!
Roger en Jolanda schreef:verheug ik me al een paar jaar om Borchwerf te rijden ....... slaan ze hem over
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten